European Championship Custom Bike Building 2006

ChopperCase

Die hard MF'er
31 aug 2004
968
0
Nederland
Dit weekend vind in Mainz (DE) het ECCBB 2006 plaats.

Tijden dit, door AMD georganiseerde, en door CCE gesponsorde, evenement zullen circa 120 bikes uit Europa door een VIP jury (?) worden beoordeeld.
De top 3 wordt in Augustus overgevlogen naar Sturgis mee te dingen naar het wereldkampioenschap.
De meeste Europese bouwers zijn in ieder geval nu aanwezig in Mainz.

In tegenstelling tot de wereldkampioenschappen afgelopen jaar in Las Vegas, zullen nu niet de deelnemers de inschrijvingen beoordelen, maar een VIP jury.
Paul Yaffe en Roland Sands zijn er ook, maar het is mij niet bekend of zij ook gaan jureren.

Als je van plan bent zelf te komen dan kan dat op zondag. enkele reis vanaf Utrecht 400 km.
Zelf ben ik beide dagen aanwezig en zal maandag wat foto's hier posten.
 
Dit weekend vind in Mainz (DE) het ECCBB 2006 plaats.

Tijden dit, door AMD georganiseerde, en door CCE gesponsorde, evenement zullen circa 120 bikes uit Europa door een VIP jury (?) worden beoordeeld.
De top 3 wordt in Augustus overgevlogen naar Sturgis mee te dingen naar het wereldkampioenschap.
De meeste Europese bouwers zijn in ieder geval nu aanwezig in Mainz.

In tegenstelling tot de wereldkampioenschappen afgelopen jaar in Las Vegas, zullen nu niet de deelnemers de inschrijvingen beoordelen, maar een VIP jury.
Paul Yaffe en Roland Sands zijn er ook, maar het is mij niet bekend of zij ook gaan jureren.

Als je van plan bent zelf te komen dan kan dat op zondag. enkele reis vanaf Utrecht 400 km.
Zelf ben ik beide dagen aanwezig en zal maandag wat foto's hier posten.
hey case als ik kom hoe herken ik u zo dat we ene kunne drinken? :9
 
hey case als ik kom hoe herken ik u zo dat we ene kunne drinken? :9
Een verschrikkelijk knappe vent, gespierd, goed gesoigneerd, witte anjer in mijn borstzak en een knappe dame aan mijn zijde. Kan niet missen.

@Slow: ik zal geheel in jouw stijl een plastic tasje vragen om daar alle folders en sticker in te doen. Wil je ook een handtekening van de celebs ?
 
Nou... als het niet te veel moeite is...
Kan je bv een fanpic mee nemen en daar op laten schrijven: "for my good friend Slow, from...."

ik heb eventueel ook materiaal om met je te ruilen.
ik heb heel veel van coca cola en heineken en de beatles...


:r
 
Ik heb net ff de bigtwin gelezen en die entry van L en L gezien.

Het is niet mijn smaak maar wel mooi gedaan allemaal,op die achterlijke luchtfilter covers na dan...ben benieuwd of hij een prijsje in de wacht sleept...
 
Hier alvast de uitslag:

1 Thunderbike (DE)
2 SE Service (SE)
3 Red Baron (BE)
4 Vaclav (CZ)
5 Crazy Horse (UK)
6 Violater (NL)

Over de uitslag kan hieronder gecorrespondeerd worden.

Op de camera staan 200 piccies, welke ik later vandaag zal uitzoeken.
In ieder zal ik als eerste de top 6 laten zien.
Over het algemeen was het niveau bijzonder hoog. Echt veel hoger dan vorig jaar.
127 bikes, 98 deelnemers uit 20 landen.
Het eerste rondje was echt overweldigend. Na een paar keer begon het wat te wennen en konden de verschillen gezien worden. De jury had echt een taaie kluif.
Met de nummer 1 was iedereen het eens, voor de rest....het blijft een jury gebeuren, dus onberekenbaar.
Vanacht laat was ik pas thuis i.v.m. een fucked up route en als bonus een klapband op de linker rijstrook. Alles is goed afgelopen maar ik ben behoorlijk rot en moet zometeen al weer weg.
 
..ben juist blij dat je het steeds meer zit...
ook al vind ik het :r
:?

Maar ben blij dat die klapband geen persoonlijke schade heeft veroorzaakt...
 
Nummer 1
1DSC00767.jpg

1DSC00768.jpg

De framebuis loopt over in het balhoofd. Het chrome deel bovenop de framebuis sluit weer aan op de balhoofdplaten.
1DSC00769.jpg
 
Nummer 6
Hij heeft de Rat's Hole gewonnen, en nu ook weer een prijsje.
De andere fiets die hij had meegenomen (onmiskenbaar een Violater) was niet helemaal af en is daarom waarschijnlijk niet meegenomen in de jurering.
6_guilty.jpg

foto van zijn eigen website
 
Terug
Bovenaan Onderaan