Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 19

welke kleur Z heb je ?

  • Zwart

    Stemmen: 25 41,7%
  • Rood

    Stemmen: 8 13,3%
  • Groen

    Stemmen: 7 11,7%
  • Oranje

    Stemmen: 9 15,0%
  • Zilver

    Stemmen: 3 5,0%
  • Blauw

    Stemmen: 3 5,0%
  • Andere...

    Stemmen: 4 6,7%
  • Geel

    Stemmen: 1 1,7%

  • Totaal aantal stemmers
    60
Status
Niet open voor verdere reacties.
@ zboy,

ik kom regelmatig bij jou in de beurt. In het plaatsje Bevel namelijk!


@ ad,

kun je in de adressenlijst bij de kaart van ritte, Riëtte maken :}
 
kan de lijst momenteel niet meer uitbreiden met nieuwe Z-etters
is volgens mij gevolg van de nieuwe opzet.(heb er nog 5 te doen)

heb al mail gestuurd met vraag om uitleg, nog geen reactie.


zal ff kijken of aanpassen lukt.

edit, naam aangepast, echter woonplaats werkte dus niet meer.
ze woont nu ff in rosmalen, sorry
 
Laatst bewerkt:
Ik kan gansman zo oppikken. Chippie woont in Langedijk, dus Gansman kan zo binnendoor daar aansluiten. No problemo. En de afsluitdijk blijft apart rijden. De ene keer hou ik ervan, en de andere keer (vooral met harde wind) haat ik die kutdijk. Maar goed, wel makkelijk rijden.
 
Woei!!

Guppie is weer online!!
Heb vanavond nieuwe computer opgehaald (kan nu weer echt gamen)
ja heb ook nog andere hobby's dan alleen de Zed :P ...

*O* *O*
 
Ik kan gansman zo oppikken. Chippie woont in Langedijk, dus Gansman kan zo binnendoor daar aansluiten. No problemo. En de afsluitdijk blijft apart rijden. De ene keer hou ik ervan, en de andere keer (vooral met harde wind) haat ik die kutdijk. Maar goed, wel makkelijk rijden.
wel leuk natuurlijk met een iets grotere groep rijden naar de meeting site.
het is toch wel een aardig stukje.
 
zeg muis, waarom heb je het low bend superbike stuur genomen eigenlijk?, heb nu ongeveer 20 verschillende sturen gezien, dus zie door de bomen het bos niet meer.

Dat Rizoma stuur wat ik eerder postte, lijkt mij nog aardig hoog, ik weet nml. niet in hoeverre dat verschilt van het originele stuur.

:(
Post van Z 1000 MUIS in topic 'Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 19'

je zit iets minder rechtop...dus wat meer voorover gebogen...das logisch....vindt het zelf wat lekkerder sturen en prettiger zitten mede doordat het stuur ook enige cm breder is....geeft je meer controle...althans zo lijkt het.

 
thnx Muis, moet alleen ff uitvogelen of die Rizoma stuureinden erin passen, hier(valter moto) zit geen schroefdraad in toch?

ennuh @ crawl wat voor stuur heb jij er op zitten?
 
thnx Muis, moet alleen ff uitvogelen of die Rizoma stuureinden erin passen, hier(valter moto) zit geen schroefdraad in toch?

ennuh @ crawl wat voor stuur heb jij er op zitten?
nee geen schroefdraad....ff checken wat de binnendiameter van het stuur is....dus eerst het stuur kopen...daarna de stuureinden i.v.m. dikte diverse sturen

of alles bij een winkel...kun je passen
 
nee geen schroefdraad....ff checken wat de binnendiameter van het stuur is....dus eerst het stuur kopen...daarna de stuureinden i.v.m. dikte diverse sturen

of alles bij een winkel...kun je passen
in hoeverre verschilt je stuur met een normaal superbike stuur muis, je had al gezegd dat deze iets breder is...maar verder?
 
thnx Muis, moet alleen ff uitvogelen of die Rizoma stuureinden erin passen, hier(valter moto) zit geen schroefdraad in toch?

ennuh @ crawl wat voor stuur heb jij er op zitten?

Rizoma maakt echt mooie spullen. Een zwart stuur, zwarte risers, zwarte grips en bar-ends staan bij mij op de lijst.

Alleen jammer dat Rizoma een dure hobby is. |(
 
Voordat ik mn Z kocht, heb ik op een zet gereden met een breed (laag) superbikestuur. Mij te laag. Ik steun dan teveel op de polsen. En brede sturen...ik heb net mn choppertijdperk afgesloten. Dus zat brede sturen gezien. Blij nu met smaller stuur

full
 
Rizoma maakt echt mooie spullen. Een zwart stuur, zwarte risers, zwarte grips en bar-ends staan bij mij op de lijst.

Alleen jammer dat Rizoma een dure hobby is. |(
Ik weet er alles van.........

Zoek de Rizoma spullen................. :z :z

full
 
Voordat ik mn Z kocht, heb ik op een zet gereden met een breed (laag) superbikestuur. Mij te laag. Ik steun dan teveel op de polsen. En brede sturen...ik heb net mn choppertijdperk afgesloten. Dus zat brede sturen gezien. Blij nu met smaller stuur

(Afbeelding)
meestal is het andersom,eerst blazen en dan afbouwen op een chopper
 
meestal is het andersom,eerst blazen en dan afbouwen op een chopper

Ja, misschien wel. Toch blijft de chopper voor mij geweldig. Misschien dit jaar toch weer een choppert erbij. Kan niet met en kan niet zonder.. Maar de zet blijftwel, hoor.
 
nu we het toch over dood hebben,net gelezen dat er een Ghostrider is heengegaan

klapband met 363kmpu turbo busa
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan