Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 19

welke kleur Z heb je ?

  • Zwart

    Stemmen: 25 41,7%
  • Rood

    Stemmen: 8 13,3%
  • Groen

    Stemmen: 7 11,7%
  • Oranje

    Stemmen: 9 15,0%
  • Zilver

    Stemmen: 3 5,0%
  • Blauw

    Stemmen: 3 5,0%
  • Andere...

    Stemmen: 4 6,7%
  • Geel

    Stemmen: 1 1,7%

  • Totaal aantal stemmers
    60
Status
Niet open voor verdere reacties.
komt op deze Z allemaal :P

full
 
Ook graag advies over welk superbike stuur en stuurgewichten aub :Y :Y
stuur en zitpositie is iets persoonlijks denk ik...

ik heb een wat lager model Valter Moto type WD-2100-014 low bend
ook stuurgewichtjes er bij kopen....want de originele passen er dus niet in :N

kost je rond de 80 euri totaal
stuur was iets van 70 euri
gewichtjes iets van 12 dacht ik me te herrinneren

wel opletten met gaatjes boren voor de schakelaars
goed aftekenen/markeren ...eerst de handvatten er op zetten voor de afstand ...ook de stuurgewichtjes ....ik had de uitsteeksels ( kleine pennetjes) die in je stuur vallen van de schakelaars wit gemaakt met een beetje type-ex .....goed uitgedacht en bekeken hoe ik ze wilde hebben ook ten opzichte van de tank ......er tegen aan gedrukt....en op de plek van de witje stipjes op mijn stuur een gaatje geboord....iets kleiner als de diameter van de pennetjes...daarna nogmaals losjes gepast gaatje iets geruimd...net zolang tot het pennetje van de schakelaar er precies in paste....klaar

Voordeel van een Valter Moto stuur is dat er een velsrand aan de uiteinde van de binnenkant van je stuur zit die je stuurgewichtje net genoeg tegenhoud om te verhinderen dat deze naar buiten komt met aandraaien.

ietsje duurder dan een normaal stuur maar net iets meer kwaliteit

http://www.motal.nl/motal1/catalogusNLframe.html
 
Laatst bewerkt:
Deeltje 19 weer... *O* *O*

Ook weer ff posen dus... :9~

Z750-11-01-2006-02.jpg


Z750-11-01-2006-13.jpg


Word ook weer tijd om nieuwe piccies te maken... *D

@ HetIsMij: de adviesprijs die de importeur opgaf is (uit mijn hoofd) EUR 599 voor de titanium en de carbon versie... in 't alluminium is het volgens mij EUR 499... maar ik zou ff het mailtje erbij kunnen zoeken vanavond... is alweer poosje terug hoor... :+
 
:W :W :W

Allemaal, @ crawl, kun jij een foto laten zien van je zwarte remleidingen, ik heb ze vandaag bij Ger besteld, maar ik kan mij herinneren dat ze niet echt zwart zijn, maar meer grijs.....dus foto aub? :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y
Klopt, bij mij is de kunstof buitenmantel doorzichtig en de binnenmantel van zwartmetaal, daardoor lijkt hij grijs.
Maar volgens mij levert Hel ze ook met een zwarte kunstofbuitenmantel en die is dan gewoon ook echt zwart.
Hel webside

full
 
stuur en zitpositie is iets persoonlijks denk ik...

ik heb een wat lager model Valter Moto type WD-2100-014 low bend
ook stuurgewichtjes er bij kopen....want de originele passen er dus niet in :N

kost je rond de 80 euri totaal
stuur was iets van 70 euri
gewichtjes iets van 12 dacht ik me te herrinneren

wel opletten met gaatjes boren voor de schakelaars
goed aftekenen/markeren ...eerst de handvatten er op zetten voor de afstand ...ook de stuurgewichtjes ....ik had de uitsteeksels ( kleine pennetjes) die in je stuur vallen van de schakelaars wit gemaakt met een beetje type-ex .....goed uitgedacht en bekeken hoe ik ze wilde hebben ook ten opzichte van de tank ......er tegen aan gedrukt....en op de plek van de witje stipjes op mijn stuur een gaatje geboord....iets kleiner als de diameter van de pennetjes...daarna nogmaals losjes gepast gaatje iets geruimd...net zolang tot het pennetje van de schakelaar er precies in paste....klaar

Voordeel van een Valter Moto stuur is dat er een velsrand aan de uiteinde van de binnenkant van je stuur zit die je stuurgewichtje net genoeg tegenhoud om te verhinderen dat deze naar buiten komt met aandraaien.

ietsje duurder dan een normaal stuur maar net iets meer kwaliteit

http://www.motal.nl/motal1/catalogusNLframe.html
Ik heb bij Safe Amsterdam een zwarte stuur gezien waar gewoon schroefdraad aan de uiteinde zat.
Weet alleen niet of dat de zelfde draad is als op het originele stuur.
 
Klopt, bij mij is de kunstof buitenmantel doorzichtig en de binnenmantel van zwartmetaal, daardoor lijkt hij grijs.
Maar volgens mij levert Hel ze ook met een zwarte kunstofbuitenmantel en die is dan gewoon ook echt zwart.
Hel webside

(Afbeelding)
Maar die van goodridge dan knutsel, zijn die ook met een mantel eromheen?, of is de leiding echt zwart, en niet het omhulsel...
 
Maar die van goodridge dan knutsel, zijn die ook met een mantel eromheen?, of is de leiding echt zwart, en niet het omhulsel...
Zonder buiten mantel krijg je heel snel schuurplekken.
Dan wrijft de stalen leiding zonder protectie langs je dure motordelen en daar wordt je niet vrolijk van ;(
Zou dus zeker leidingen nemen met een kunststof buitenmantel.
 
hoi hoi zetters

leuk om weer eens op het topic te kijken nr 19 alweer!
mijn winterslaap zit er op en ben druk bezig om mn zed flink onder handen te nemen!
binnen kort weer mn eerste rit maken dammz super!

mijn vraag aan jullie zetters *O* als ik de originele z1000 uitlaat polijst dan verdwijnd volgens mij de gele\goude kleur komt die kleur weer terug? hartelijk dank voor jullie reacties :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan