Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 19

welke kleur Z heb je ?

  • Zwart

    Stemmen: 25 41,7%
  • Rood

    Stemmen: 8 13,3%
  • Groen

    Stemmen: 7 11,7%
  • Oranje

    Stemmen: 9 15,0%
  • Zilver

    Stemmen: 3 5,0%
  • Blauw

    Stemmen: 3 5,0%
  • Andere...

    Stemmen: 4 6,7%
  • Geel

    Stemmen: 1 1,7%

  • Totaal aantal stemmers
    60
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heey Zetters,

Ben al reeds 2 jaar de trotse bezitter van een Z'tje en ben al eerder op het forum langsgeweest. Niet echt veel gepost maar wel vaak gelezen.
Nu echter toch een vraagje of er mensen zijn die hetzelfde probleem hebben als ik. De magnesium/aluminum deksels aan de zijkanten van het motorblok worden namelijk steeds lelijker. De bronskleurige verflaag laat los en er ontstaan veel bultjes onder de verf. Ik heb een fotootje bijgevoegd en ben benieuwd wat jullie ervaring is. Veel steenslag? Pekel? WD40?

Greetz Snake ...


onder de lak zie je het beetje bobbelig worden dit is volgens mij een vorm van corrosie oorzaak pekel denk oplossing helemaal blank maken (stralen) en nieuw kleurtje geven! succes
 
muis, wil jij eens een foto posten van je stuur van dat rooie monster, jij hebt toch low bend valter stuur...?
full

full

full

full

full

full

full

full



hoop dat je een goede indruk hebt O-) .....zo niet :N .... schroom niet me te vragen om nog wat foto's voor je te posten :P ....doe het met alle plezier :Y
:W
 
Laatst bewerkt:
}) }) }) }) }) }) }) })

Denk dat ik toch maar voor een 'normaal'superbikestuur ga, deze is wel aardig laag zo......

thnx in ieder geval Muis... *O*
 
Ok Noordeloos is fine,

Voor diegene die precies weet waar en hoe laat graag in de loop van de week een plattegrondje. denk overigens dat ik wel een vermoeden heb. Ergens bij een M. langs een snelweg.

Respect voor de Noordelingen die gaan komen :}

Ah vandaar Noordeloos, we vertrekken zonder ze :+





Ik hoop dat het lekker weer wordt!
 
Ok Noordeloos is fine,

Voor diegene die precies weet waar en hoe laat graag in de loop van de week een plattegrondje. denk overigens dat ik wel een vermoeden heb. Ergens bij een M. langs een snelweg.

Respect voor de Noordelingen die gaan komen :}

Ah vandaar Noordeloos, we vertrekken zonder ze :+





Ik hoop dat het lekker weer wordt!

McDonalds MEERKERK

Adres:
Energieweg 118
Postcode: 4231 DJ
Plaats: MEERKERK
Telefoon: 0183-351704
Afslag: A27, afrit 25 Noordeloos
 
Noordeloos is voor mij een 180 km. Goed te doen. In het verleden hadden we daar vaker koffie-meet bij Nol Bikker ( kawasaki dealer aan de rand van het dorp)
Afstanden zegt niet zo veel als je het leuk vindt.
 
Ok Noordeloos is fine,

Voor diegene die precies weet waar en hoe laat graag in de loop van de week een plattegrondje. denk overigens dat ik wel een vermoeden heb. Ergens bij een M. langs een snelweg.

Respect voor de Noordelingen die gaan komen :}

Ah vandaar Noordeloos, we vertrekken zonder ze :+





Ik hoop dat het lekker weer wordt!

En als dan ook de " mini meet en greet fotoshoot" starter ff bijhoudt wie er komen...is wel net zo makkelijk voor iedereen :Y
 
...........................


hoop dat je een goede indruk hebt O-) .....zo niet :N .... schroom niet me te vragen om nog wat foto's voor je te posten :P ....doe het met alle plezier :Y
:W
't Is al errug genoeg dat Muis de boel terroriseert met een overdaad aan piccies van die gemotoriseerde-opgepoetste-tomaat :( .........maar dat jij 'm nog eens gaat helpen ook!? |( .........ik begin al weer een gevoel van spijt bij mezelf te ontwaren over het gegeven dat ik me had voorgenomen hier weer regelmatig te vertoeven -O-
 
't Is al errug genoeg dat Muis de boel terroriseert met een overdaad aan piccies van die gemotoriseerde-opgepoetste-tomaat :( .........maar dat jij 'm nog eens gaat helpen ook!? |( .........ik begin al weer een gevoel van spijt bij mezelf te ontwaren over het gegeven dat ik me had voorgenomen hier weer regelmatig te vertoeven -O-
heeeeejjjj, hij helpt mij ff met een stuurtje ja............... *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*


Is toch aardig........ :+ :+ :+
 
't Is al errug genoeg dat Muis de boel terroriseert met een overdaad aan piccies van die gemotoriseerde-opgepoetste-tomaat :( .........maar dat jij 'm nog eens gaat helpen ook!? |( .........ik begin al weer een gevoel van spijt bij mezelf te ontwaren over het gegeven dat ik me had voorgenomen hier weer regelmatig te vertoeven -O-

Ik zal t goedmaken :+

full



Girlie wil de koffie verhalen niet missen :N :N
 
mocht ik niet gaan, zullen we dan samen daarheen rijden Crawl???

Maar dat laat ik nog ff weten dan.....

Heb trouwens de stalen remleidingen voor en achter besteld met een zwarte mantel eromheen,... ben nu aan het zoeken naar een geschikt stuur en andere stuureinden,.. mss toch maar 22mm Rizoma stuur met uiteinden) en wil nog ff de pazzohandels bestellen(maar die vind ik in verhouding erg duur)

-O-
Sorry, ik kan de 9e niet ;(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan