Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 19

welke kleur Z heb je ?

  • Zwart

    Stemmen: 25 41,7%
  • Rood

    Stemmen: 8 13,3%
  • Groen

    Stemmen: 7 11,7%
  • Oranje

    Stemmen: 9 15,0%
  • Zilver

    Stemmen: 3 5,0%
  • Blauw

    Stemmen: 3 5,0%
  • Andere...

    Stemmen: 4 6,7%
  • Geel

    Stemmen: 1 1,7%

  • Totaal aantal stemmers
    60
Status
Niet open voor verdere reacties.
't Is al errug genoeg dat Muis de boel terroriseert met een overdaad aan piccies van die gemotoriseerde-opgepoetste-tomaat :( .........maar dat jij 'm nog eens gaat helpen ook!? |( .........ik begin al weer een gevoel van spijt bij mezelf te ontwaren over het gegeven dat ik me had voorgenomen hier weer regelmatig te vertoeven -O-
20030504_kopje_koffie_hny.jpg

koekje er bij :W
 
McDonalds MEERKERK

Adres:
Energieweg 118
Postcode: 4231 DJ
Plaats: MEERKERK
Telefoon: 0183-351704
Afslag: A27, afrit 25 Noordeloos




dit is het adres.

9 april, MEET&GREET. 12.00 uur


deelnemers:

kawasutra
fulleke
recycle, als tie het redt met werk
tikka Z750
RonZ
gansman
hardcore+chippie+nitron(mits papieren)
Ztt
knutsel
jason?
ZduckZ
martinZ750
motorgup.
hollandkawa
Bart z1000

Pina

:]
 
Laatst bewerkt:
@ Pina,

bij je eigen topic was er een vraag over je spiegeltjes, heb alvast een voorzetje gegeven.

Ik heb die foto's nog eens bekeken. Jij stond wel onder afdakje, dus veilig en droog. Lief he :+

ik hoop je wel weer te ontmoeten op een meet&greet.
altijd gezellig ;)

ff nog de groetjes van de maakster van bewuste foto's :]
Heb het voorzetje ingekopt hoor :Y

Onder het afdakkie op zich is niet erg, maar het was daar wel in de schaduw!! ;(

Moet binnenkort toch echt weer lukken.......probably 9 april *O*

Groetjes terug :W
(zie haar toch nog liever als jou, sorry) :+
 
zeg muis, waarom heb je het low bend superbike stuur genomen eigenlijk?, heb nu ongeveer 20 verschillende sturen gezien, dus zie door de bomen het bos niet meer.

Dat Rizoma stuur wat ik eerder postte, lijkt mij nog aardig hoog, ik weet nml. niet in hoeverre dat verschilt van het originele stuur.

:(
 
[on leesbril topic]Nog geen leesbrilletje :N ...voordeel is dat ik bijziend ben *O* -O- ...dus een leesbril is vaak dan niet aan de orde....klein bijkomend voordeel van bijziendheid is dat naarmate je ouder wordt je ogen eigenlijk beter worden dus je oogafwijking loopt terug...je wordt eigenlijk verziend ......ter compensatie van het leesbrilletje als het ware ;) [/off leesbril topic]
Kut, waarom ben ik nou verziend!? :? .....als ik bovenstaande doorvoer word ik dus blind! ;(

:+
ok.
hoe laat ben je wakker zaterdag

:+


9 april kan ik niet
'(
heb de kinderen dat weekend.
Jammer.....ik heb zaterdagochtend een koffie-date *O*
(geen 1 aprilgrap)

Nog jammerder voor je dat je 9 april nie kan |(
(had je toch graag weer eens gezien)
 
Kut, waarom ben ik nou verziend!? :? .....als ik bovenstaande doorvoer word ik dus blind! ;(

:+Jammer.....ik heb zaterdagochtend een koffie-date *O*
(geen 1 aprilgrap)

Nog jammerder voor je dat je 9 april nie kan |(
(had je toch graag weer eens gezien)

misschien kom ik wel ff aan met de kids, macd heb een ballebak, zij ff spelen en ikke buurten/bijpraten

denk dat ik dat misschien wel doorstreep, ben der gewoon *O* (ingeblikt dan maar)
 
En ja, PINA, naast een rode tomaat komt er nu ook een gele banaan
:+ :+ :+ :+
(Afbeelding)
Gefeliciteerd met je Yammie! *O* *O* *O*

Ach, dat geel kan ik hebben! :Y .......kan er alleen slecht tegen als het me rood voor de ogen ziet! :(

Vind dit trouwens de mooiste kleur voor die Yammie, ben benieuwd 'm 'n keer in real life te zien (met andere uitlaat!) :Y
 
gallo

even nog een mededeling ik kan niet garanderen dat ik 9 april ook kan komen wat ik balen zou vinden ivm zaalvoetbaltoernooi deze week zal ik mededelen of ik aanwezig kan zijn |(
een ritje vanuit het noorden lijkt me weer cool ;)

we reserveren mooi weer! :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan