Bikeshow Norrtalje

Update:
ChopperCase heeft geboekt !
Slow heeft bijna geboekt !
Shovel Frenske moet vandaag met zijn therapeut praten en gaat dan ook boeken (toch ?)
 
Update:
ChopperCase heeft geboekt !
Slow heeft bijna geboekt !
Shovel Frenske moet vandaag met zijn therapeut praten en gaat dan ook boeken (toch ?)

Frenske gaat met spoed revalideren hoorde ik net. Hij heeft een private nurse geregeld. Hij heeft goede hoop iig.

Case, de goedkope klasse is , zoals verwacht, niet meer beschikbaar... Kan je mij aub het prijsverschil compenseren? Zoniet dan ben ik ook geen BoB.
 
waar en hoe veel euri's lichter ?

KLM 89,72 Euri
Vrijdag heen, zondag terug.

Frenske gaat met spoed revalideren hoorde ik net. Hij heeft een private nurse geregeld. Hij heeft goede hoop iig.
Case, de goedkope klasse is , zoals verwacht, niet meer beschikbaar... Kan je mij aub het prijsverschil compenseren? Zoniet dan ben ik ook geen BoB.
@Frenske: zorg maar dat je meegaat.

@Slow, je hebt mail. Met die link kan jij ook goedkoop mee en hoef je niet Biznizz Clazz te gaan zitten.
Zoekt Zus een slaapplaats of gaan we met de tent in het park liggen ?
 
Tks Case,
Ik check jouw link/idee wel ff hoewel ik me niet kan voorstellen dat het steekhoudend zal zijn.
Als ik goedkoop kan vliegen dan regel ik het hotel op mijn kosten. Zo niet dan regel jij de camping op jouw kosten. (wel een bungalowtent met gescheiden compartimenten en eigen toilet/douche graag!)

Frenske, KLM stelt rolstoelen beschikbaar voor de mindervaliden.
Case heeft ervaring met skateboards dus je kan gewoon mee.
 
Ik zeg: ga maar vast boeken dan !

Heeft onze boksbeugel nog een idee voor een slaapplaats aan de rand van het park ?
Tack sy mycket ! jaja, choppercase spreekt ook een paar woordjes svenska
 
Ik wacht deze week even revalidatie af, ik moet woensdag en vrijdag nog. Woensdag beginnen we met kracht opbouw. 1 mei moet ik terug naar Orthopeed
Ik zal me morgen eens verdiepen in het boeken. Hotel of tent maakt mij niet uit.

Misschien dat Knögjarn wat weet daar in de buurt. PS hoe zit het daar met kostprijs foot en drinks ?
 
Haha, moet je naar www.twinclubmc.a.se gaan en dan naar maps... en dan de juiste planeet uitzoeken! Haha! Dan krijg je vanzelf een kaartje..

Verblijf... tja, ik weet nog niet of ik ga overnachten of alleen zaterdag kom... tja, mijn sociale karrakter laat te wensen over... Anders ligt het er aan wat jullie doen en waar jullie slapen, mijn voorkeur gaat meestal uit naar een Vandrarhem (soort youthhostel voor een ieder..) = goedkoopst want eten e.d. kan je gewoon in de stad... of een pak knäckebröd op je kamer...

kaartje: http://www.hitta.se/ViewDetailsPlace.aspx?PlaceId=2470685&SearchType=4&UCSB%3aWflWhite=1a1b&UCSB%3aWflPink=4a&UCSB%3aTextBoxWho=&UCSB%3aTextBoxWhere=Norrt%e4lje

http://www2.norrtalje.se/turist/evenemang/
Diet is van de lokale VVV zeg maar...
Het engelse gedeelte is klote...

Ga links naar Bo & Äta (verblijf en eten)
Zoek uit wat je wil:
Stugor= huisjes zijn meestal ver van de stad dus niet pratisch maar wel romantisch! 8-)
Camping= spreekt voorzich...
Rum och frukost= B&B
Vandrarhem = herberg... (vaak goedkoopste en nog nooit een slecht ervaring mee gehad.
Hotell=$$$$
Rumsuthyrning=gezellig-bij-de-mensen-thuis... geen optie...
Aanvinken wat je wil bekijken, let op het adres want het is niet allemaal in Norrtelje zelf. Klinken maar!

Qua vandrarhem is deze wel interessant:
STF Brännäsgården

32 bedden in 3-6 kamers. Ontbijd, Café (=meestal koffie).Centraal gelegen in Norrtälje.
Open: 12/6 - 12/8. Boekingen worden geaccepteerd vanaf 2 mei. Geopend tussen: 8-11 en 16-20. (ik neem aan dat als je een kamer hebt gewoon om 02:00 uur binnen kan komen wankelen... maar ik kan bellen indien iemand het wil weten..)

Adres: Bältartorpsgatan 6, Norrtälje

Prijzen: 185:-/per bed
Adres: Bältartorpsgatan 6
Postadres: 761 28 Norrtälje

Telefon: 0176-715 69
Fax: 0176-715 89
E-post: vandrarhemmet@norrtalje.se

Handikappanpassning (makkelijker toegankelijk als men aangeschoten is)
Rökfritt (rookvrij)

Uiteraard is dit zuiver informatief en zal deze post ook in FD's topic in wat is waar te verkloten te lezen... (aangepaste vorm...)

Heb je vragen, stel ze of mail effe...

Oja STF´s zijn de officiele Vandrarhem´etjes...

fuck wat een lange post...

oja en natuurlijk de camping op het terrein...
 
Laatst bewerkt:
KLM 89,72 Euri
Vrijdag heen, zondag terug.@Frenske: zorg maar dat je meegaat.

@Slow, je hebt mail. Met die link kan jij ook goedkoop mee en hoef je niet Biznizz Clazz te gaan zitten.
Zoekt Zus een slaapplaats of gaan we met de tent in het park liggen ?

Das echt geen geld! Shit! ... niet aan mijn schoonmoeder vertellen!
 
Das echt geen geld! Shit! ... niet aan mijn schoonmoeder vertellen!
Soort passagier Ticketprijs Belasting Aantal Totaal

Volwassene(n) 139 89,72 2 457,44

Reserveringskosten 20

Dit is een prijsindicatie. De definitieve prijs wordt getoond voordat uw boeking definitief wordt. Prijzen zijn in euro. EUR 477,44


dat is ff wat meer dan 89 euri p.p.
dat is zelfs bijna 240 p.p.
 
Laatst bewerkt:
Oeps...

Fare: Economy
Round trip
Adult 1 163 EUR
Tax 63.94 EUR
Service fee 15 EUR
Total price 241.94 EUR
(Preliminary price incl. taxes)


 
Laatst bewerkt:
Soort passagier Ticketprijs Belasting Aantal Totaal

Volwassene(n) 139 89,72 2 457,44

Reserveringskosten 20

Dit is een prijsindicatie. De definitieve prijs wordt getoond voordat uw boeking definitief wordt. Prijzen zijn in euro. EUR 477,44


dat is ff wat meer dan 89 euri p.p.
dat is zelfs bijna 240 p.p.

Ik zeg Ryanair!
 
Soort passagier Ticketprijs Belasting Aantal Totaal

Volwassene(n) 139 89,72 2 457,44

Reserveringskosten 20

Dit is een prijsindicatie. De definitieve prijs wordt getoond voordat uw boeking definitief wordt. Prijzen zijn in euro. EUR 477,44


dat is ff wat meer dan 89 euri p.p.
dat is zelfs bijna 240 p.p.
Je vroeg wat ik betaal :+
Niet wat jij zou moeten betalen ;) ;)
Ik vlieg op de 'punten' van mijn vriendelijke collega en betaal alleen de belasting. Some guys have all the luck.
 
Knuk, buddy! Welcome back!
Ik wilde graag met de motor maar al die homo's hier maar helaas.

jaja...

Ryanair vanaf Brussel: 117.48 Euro, inclusief belasting enzo.
Ook handig voor Frenske gezien de locatie.
 
Ik wilde graag met de motor maar al die homo's hier maar helaas.
het lijkt mij ook wel leuk maar dan wel met een paar man, ook weer niet teveel..

en in minimaal 2 dagen....misschien nog liever drie.....maar dan wordt het wel een hele lange trip......
 
het lijkt mij ook wel leuk maar dan wel met een paar man, ook weer niet teveel..

en in minimaal 2 dagen....misschien nog liever drie.....maar dan wordt het wel een hele lange trip......

Nou, dan gaan we toch met z'n tweetjes?
Ik rij alleen niet al te hard.
Maar zoals een niet nader te noemen MF lid ooit sprak: "Het gaat niet om de bestemming..."
 
Nou, dan gaan we toch met z'n tweetjes?
Ik rij alleen niet al te hard.
Maar zoals een niet nader te noemen MF lid ooit sprak: "Het gaat niet om de bestemming..."
ik rij ook niet hard , en ook geen 800 km per dag ofzo...

en dan over die brug in denemarken ofzo ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan