Bikeshow Norrtalje

Ben jij nou zo klein of ben ik nou zo groot ?
Het is echt te klein (xl), maar mijn vrouw is er erg blij mee.
En ook bedankt voor de handtekening van de meester zelf . Ik knip hem uit het shirt en verkoop hem aan Slow.
(Afbeelding)

Meen je dat nou? Ik stond nog met de XXL in de hand en dacht "Neee.... die is echt te groot"
op je foto ziet het er wel normaal uit toch? Je bent toch geen hiphopper!"
 
Bummer!
F*ck jullie en your secret projects!
Mijn project is lekker in vergevorderd stadium. Ik denk dat ik hem
volgende week wel voor het eerst kan starten.

dat horse shirt is wel XXL
 
Laatst bewerkt:
Bummer!
F*ck jullie en your secret projects!
Mijn project is lekker in vergevorderd stadium. Ik denk dat ik hem
volgende week wel voor het eerst kan starten.

dat horse shirt is wel XXL

Nou, laat maar eens wat foto's zien dan!
Ben benieuwd.
 
..mijn geheime project is meer van waar dump ik dat karkas van die ratstar en wat vertel ik de verzekering...

on-topic:
Ik ga met mijn gezin, ja ik ben een family-man, in een straal van 25 a 30km van Norrtälje zitten in een stuga'tje langs de kust voor een paar dagen (vrijdag t/m maandag). Ik hoop op mooi weer...
 
Slow... Hoest met de grips..? Over twee weken ben ik daar, als ik nog iets moet regelen.......................... Lemme know.

Nada...
Nog een setje grips zou leuk zijn... zwart creme.
Ik heb kleine hoop er deze maand te zijn maar ik zie het alweer volgende maand worden.
Zal ik je wat $$$ sturen?

Dan zal ik er verder niet naar vragen.
ook niet bij choppercase ofzo

Mag je doen, hij is een man van z'n woord (zegt hij)
Als je het vraagt vraag dan gelijk even naar z'n pakketje dat morgen afgeleverd wordt. Is ook al zo'n geheimzinnig project.
 
Laatst bewerkt:
Nada...
Nog een setje grips zou leuk zijn... zwart creme.
Ik heb kleine hoop er deze maand te zijn maar ik zie het alweer volgende maand worden.
Zal ik je wat $$$ sturen?


Okay, kunnen we altijd nog effe regelen..

Edit... Check trouwens effe je mail. 'K heb je terug gemailed via m'n Webmail, dan kan 'k gelijk effe checken of die werkt...
 
Laatst bewerkt:
Als je het vraagt vraag dan gelijk even naar z'n pakketje dat morgen afgeleverd wordt. Is ook al zo'n geheimzinnig project.


geheimzinnige projecten ???? :9 :Y :Y :9

wie wilt er ook een geheimzinnig project ?? mail me OP laser1340@gmail.com *D
 
Mag je doen, hij is een man van z'n woord (zegt hij)
Als je het vraagt vraag dan gelijk even naar z'n pakketje dat morgen afgeleverd wordt. Is ook al zo'n geheimzinnig project.

Ah ! je hebt die helm, 5 horses en een t-shirt (xxl) op de post gedaan ? Dank je !
 
lekker simpel, al die geheime projecten, en ondertussen maar in de auto zitten met je dikke reet, stelletje homosexuele kleuters...
 
Frenske, wat is de stand van zake? Moeten we nog een rolstoel regelen of wat?
 
full

Jammer dat dit niet te combineren is met Norrtälje!

@FD: jij gaat toch samen met iemand van Gasoline naar Norrtälje? Gasoline is mede-host bij DePalma's HotRodMayhem...
 
Terug
Bovenaan Onderaan