Bikeshow Norrtalje

Slapen, ja... da's eigenlijk wel een goeie...
Is er nog ergens een bank of vloer over?
 
@FD: Je was trouwens weer goed vertegenwoordigd in #3 met Hippy Killer en een vermelding als "medewerker". Verwacht (lees: hoop) ook nog wel enige fotoreportages van je huidige verblijf in de VS te zien in toekomstige nummers.

@Knukkel: Slapen... denk niet dat mijn lieftalige echtgenoot er iets voor voelt om HAAR romantische weekendje weg te delen... maar ik zal eens vragen... het huis is groot genoeg.


@CC: Het is inderdaad zo dat het slechts 70 km, zijnde 45 min, rijden is van Norrtälje naar Stockholm... (lang leve de ANWB route planner...)
Ik ben echter geen nachtbraker maar als er animo voor is dan wil ik er wel heen en weer bobben. Ik heb alleen een hekel aan grote steden dus als ik niet op mijn vrolijkst ben dan is dat de reden...

Ik zit net te zoeken naar trein alternatieven maar er rijdt geen trein op zaterdag tussen Norrtälje en Stockholm :? Misschien storing of zo.. probeer het van de week nog een keertje...
 
Laatst bewerkt:
Mannen, ik zit een beetje klem op het werk en het lijkt erop dat ik ga vliegen...

Slow & Case: Welke vluchten pakken jullie precies? Dan zal ik es kijken of ik die ook kan boeken...
 
OK, ik heb net de zelfde heenvlucht geboekt.
Terugvlucht moet ik nog ff checken met FD...
 
druk baasje hoor die FD...
Wellicht zie ik hem deze week nog ergens in California
 
Hey Sjef! Ga je nu toch naar Paso..?!! Zou gaaf zijn om je daar te zien!

als een duivelsgeschenk toch nog naar da US dit jaar!!!!
ik mot naar Paso, waarschijnlijk 1 dag, aangezien een hotel niet te vinden is...
ben je daar het hele weekend? heb je een cell phone?
zou idd erg cool zijn!!!
 
Hoewel Case een gratis stoel kreeg aangeboden vanwege zijn "background" gaan Case en ik gaan low profile. Wij zitten dus incognito tussen de plebs.
 
als een duivelsgeschenk toch nog naar da US dit jaar!!!!
ik mot naar Paso, waarschijnlijk 1 dag, aangezien een hotel niet te vinden is...
ben je daar het hele weekend? heb je een cell phone?
zou idd erg cool zijn!!!


Wij vertrekken donderdag ochtend vanuit Oakland, en hopen er in de middag te zijn... Zondag ochtend weer terug naar het Noorden..

Mail me effe via de Deadendcruisers.com site of zo..
 
@ Knogjarn: Hey ik heb effe een vraagje, ik zoek op het einde van de maand naar nortaljie te rijden maar vermits ik nog nooit in zweden geweest ben vraag ik me af rond welke temperaturen dat men daar nu zit?
Gewoon om te weten welke kledij dat ik moet meenemen :?
 
Nu is het halfbewolkt met kans op regen. Het heeft de laatste dagen vaak geregend. En de temp. is rond de 13 graden. Dat kan ongeveer zo zijn maar het kan ook prachtig weer zijn, maar ik ga uit tussen de 15 en 20 graden en kans op een bui. Ik zou wel iets waterdichts meenemen als je op de 2wieler komt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan