Suzuki intruder M1800R

He eindelijk iemand die iets van design snapt hier..Ik zag de foto op de eerste pagina en dacht meteen: wow wat een dikke reet zeg qua tupper . Ik vinde de twee versies hierboven bad ook veeeeeel beter voor mij moet een motor ophouden bij het wiel en niet bij een halve meter plastic. Ik houd overigens zelf wel meer van een dikke tank (niet zoals op de meeste intruders dus) Maar volgens mij vind ik het toch alleen mooi als het richting old school neigt. Te smooth, door benik niet zo gek op er mag best een beetje mechaniek te zien zijn. Ik ben van mening dat dat een motor een beetje ziel geeft. Maar je bent inderdaad wel handig met fotodinges ja (kunnen ze bij suzuki wat van leren misschien)
 
ik hou juist wat meer van vloeiend, dat old-skool vind ik niets... een potentieel mooie motor verbouwen tot iets waar al 30 jaar geleden op gereden werd... daar snap ik weinig van :? snap het idee er wel achter, maar waarom zou je iets willen dat wanneer je het bouwt al 30 jaar achter loopt? :?
 
ik hou juist wat meer van vloeiend, dat old-skool vind ik niets... een potentieel mooie motor verbouwen tot iets waar al 30 jaar geleden op gereden werd... daar snap ik weinig van :? snap het idee er wel achter, maar waarom zou je iets willen dat wanneer je het bouwt al 30 jaar achter loopt? :?

Omdat je dat mooi vind bijvoorbeeld.
 
Omdat je dat mooi vind bijvoorbeeld.

ja dat snap ik ;) en waardeer het ontzettend dat mensen het bouwen, maar ik snap nog steeds niet waarom je van iets nieuws iets ouds wilt maken. Een oude dyna met een springer e.d. wordt ook imho mooi, maar om zo'n M1800 te bobben lijkt me weer zonde :)
 
ja dat snap ik ;) en waardeer het ontzettend dat mensen het bouwen, maar ik snap nog steeds niet waarom je van iets nieuws iets ouds wilt maken. Een oude dyna met een springer e.d. wordt ook imho mooi, maar om zo'n M1800 te bobben lijkt me weer zonde :)

Dat ben ik helemaal met je eens. Niet dat ik de M1800 mooi vind, maar als je een oude look wilt, moet je een oude motor nemen :Y
vind ik dan
 
Hoi, Ik ben René uit Groningen en heb nooit anders dan Suzuki gereden.
Rijd al weer een tijdje op een Intruder 1400

Toen ik die 1800 zag was ik er niet direct kapot van (wél van de specificaties overigens: })

Ben op mijn PC aan het verbouwen gegaan (ik zag dat Pepe 'm al had gepost hierboven toen ik nog bezig was). Nu heb ik iets van "Yess" dit is 'm

M1800Rbewerkt.JPG


Bijlage: M1800Rbewerkt.JPG
 
OK, ben geheel in stijl van de 1800R schuin naar beneden gegaan en dat lijkt inderdaad beter bij het geheel te passen.

Hierbij nog een stukje wervende tekst............ *O* *O* *O* *O* *O*

Met volle macht perst de v-twin zijn 127 pk richting vierentwintig centimeter breed rubber, gierend zet de dunlop zijn handtekening op het asfalt. Een strepentrekker is het, deze M1800R.

Per verbrandingsklap van negen op de schaal van richter maakt 'ie een sprong van tien meter, zo lijkt het.

Met zijn dompteur in half achterover gekantelde, maar bere-macho zithouding, beukt de 1783 cc V-twin zijn onverkwikkelijke, maar kerngezonde 127 paardenkrachten op de strakke, gitzwarte werkvloer. Diep buldert het vanuit het vooronder, bonkend en beulend branden de zuigers met een unieke diameter van 112 milimeter door hun toerenstrand als dat aan zee bij eb.

Bij wijze van proef knijp ik het blok in de 5e versnelling af tot zo'n 2.000 toeren en met plots opengedraaide brandspuiten stoot en dendert de hele M1800R alsof hij aangedreven wordt door een jaren niet gereviseerde scheepsdiesel. Wat een ongenadig oorlogsbombardement komt er laagtoerig uit de machinekamer zetten!

1800special6mj.jpg
 
..hoeveel plaatjes, poses-bij-de-dealer en hoeveel bere-macho-text dan ook.... het wordt er echt niet beter op... (in mijn beleving, zo ver als dat gaat vanachter een schermpje...)
 
Mijn digitaal camera is stuk.....dus dit is all I got van mijn M 1800 R helaas alleen bij de dealer!
M 1800 R is er....en de eerste nieuwe pics zullen jullie dan aanschouwen soon!
Niet te snel oordelen........sommige hebben wat ze zeggen!
 
Mijn digitaal camera is stuk.....dus dit is all I got van mijn M 1800 R helaas alleen bij de dealer!
M 1800 R is er....en de eerste nieuwe pics zullen jullie dan aanschouwen soon!
Niet te snel oordelen........sommige hebben wat ze zeggen!


Eerst zien, dan geloven heeft mijn mamma me altijd geleerd :+
Nee gekheid ik geloof je heus wel maar tis wel grappig om alleen foto's te zien bij een dealer, er zijn er namelijk wel genoeg die 't doen :Y
Net als je op Assen mensen met een leren pak en helm onder de arm uit een auto ziet stappen _O- _O-
 
maar hij blijft vloeistof gekoeld.

in mijn optiek heeft een motor 2 wielen en
2 luchtgekoelde cylinders. (1 mag, desnoods)
meer wielen maakt het een bijv. auto
meer cylinders maakt het een naaimachine
en waterkoeling is voor brommers (zundapp, kreidler)
 
Persoonlijk heb ik niks met die moderne fietsen, geef mij maar een Indian Larry lekker Ol' Skool dus!!!
 
Aangezien ik 300 meter van een Motoport zaak woon, gisteren even langs geweest om dat ding live te zien.....wat een teleurstelling '( Ik weet wel 'smaken verschillen' maar ik kan gewoon niet geloven dat iemand die overmaatste koplamp mooi vind.... en dan nog maar te zwijgen over de radiator, die rare klokjes en de uitlaten.....

Sorry alvast, als ik straks lach, als je naast me aan het stoplicht staat. Ik kan het echt niet helpen.... _O-


groetjes HD4ever. :]
 
Hallo

Even mijn mening over de M1800R

Ik heb meerdere motorbladen gelezen over de 1800
hij heeft een goede C V enz enz
ik heb hem ook life gezien ( ook in Echt )
Alles mooi en aardig, imposant, wat je ook maar kan bedenken
zonder meer, voor degene die hem bestelt hebben of voor degene die dat willen gaan doen, succes ermee en vele veilige kilometers toe gewenst.

MAAR ZEG NOOIT "IK HEB EEN INTRUDER "

Dat het toevallig op de tank staat, om de verkoop te bevorderen.
Het kan nooit de OER - Intruder de VS 700 en de andere vs modellen evenaren
Ze zijn het later ook wezen proberen met de Marauder, de 1500 de M serie
maar het is het net niet.

ZEG DAN IK HEB EEN MOOIE MOTOR

en dat klopt,zeer zeker als je van de styling houd heb je een beest.

Groet MK66
 
bij de rogues show stond zo'n ding op de parking.....onvoorstelbaar wat een orgel, op de foto kun je er nog iets van maken maar in het echt.......die jappen hebben nu echt teveel startrek gekeken....
 
( Ik weet wel 'smaken verschillen' maar ik kan gewoon niet geloven dat iemand die overmaatste koplamp mooi vind.... en dan nog maar te zwijgen over de radiator, die rare klokjes en de uitlaten.....

groetjes HD4ever. :]

Dat doen de Jappen om een leuke after-market te creëeren ;)

Een standaard Harley ziet er toch ook uit als een baggerschuit op wielen, moet je kijken wat daaraan gemiddeld vertimmerd wordt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan