Suzuki intruder M1800R

PRIJS: AANTAL VRIJE KILOMETERS:
DAGPRIJS: € 95,-,- 150 km
WEEKEND: € 210,-,- 300 km
LANG WEEKEND: € 285,-,- 450 km
WEEKPRIJS: € 495,-,- 1000 km
ER-CATEGORIE: D EIGEN RISICO: € 2250,-


-O- -O- -O- -O- -O-
 
Goh...
En wat zou een supersport rijder zeggen over de m1800r?

Ik denk dat de gemiddelde chopper rijder in dit forum zich ook af vraagt wat nu de lol is om op zo'n motor die rechtstreeks uit de doos komt rond te rijden?

Over smaak valt niet te twisten, maar als je zo bezig bent met je motor als reload, dan straalt dat meer liefde voor motoren uit dan dat je zo'n nieuw apparaat koop.


waarom zou er meer liefde liggen in het verbouwen van een oude(re) motor, als je daar nou eenmaal handig in bent, dan in het koesteren, goed laten onderhouden en mooi poetsen van een nieuwe motor, als je daar nou eenmaal geld voor hebt en geen twee rechterhanden?
En iemand moet die motoren toch ooit nieuw kopen, anders hebben wij allemaal geen goedkopere motoren om te verbouwen ;)
 
Goh...
En wat zou een supersport rijder zeggen over de m1800r?
ik ben een supersport rijder, zal ik ook nog wel een tijdje blijven ook.

k had dus vorige week op die intruder gereden, ik vond het het rijden echt geweldig!!!!!! het uiterlijk is zeker ook wel ok!

hengel
 
Wat ik bedoel te zeggen is dat er een verschil tussen mensen die pure motor liefhebber zijn (en die kunnen idd best steeds een nieuwe motor kopen!) en mensen die een liefhebber zijn van de side effects van een motor (bv aantrekkingskracht op vrouwen).

In het eerste geval is met je motor bezig zijn een doel, in het tweede geval een middel.

Genoeg gefilosofeerd...! :9
 
Wat ik bedoel te zeggen is dat er een verschil tussen mensen die pure motor liefhebber zijn (en die kunnen idd best steeds een nieuwe motor kopen!) en mensen die een liefhebber zijn van de side effects van een motor (bv aantrekkingskracht op vrouwen).

In het eerste geval is met je motor bezig zijn een doel, in het tweede geval een middel.

Genoeg gefilosofeerd...! :9

goed punt ;) en als je het nou combineert... wat ben je dan? :P

geef mij trouwens ook maar het sleutelen... over het algemeen maakt het soort motorrijder me niet uit, maar ik merkte toch met het eerste mooie weer dat ik zoiets had van "oh, heb je er weer zo een die alleen met dit weer rijdt" ;) schrok ff van mezelf :P
 
Een bundeling van reeds verschenen replies: - de zoveelse kloon. -binnen 4 jaar is hij verouderD. Binnen 4 jaar maakt Suz. dit onding niet meer.
De claxon is op het niveau van de totale moto: "Tuut tuut, weg ermee".
Maar goed, over smaak en kleuren valt niet te discuteren, zo blijft de handel draaien. Een Boss Hoss,als je toch wil opvallen met een azielzoekster en een tante op de foto: dat is het poser-gedrag.
 
Blijkbaar geraken we het er toch niet over eens!!! Ach ja, ik steek mijn hand wel op als ik iemand op zo'n M1800R tegen kom ik hoop van jullie het zelfde!!!

1.jpg
 
Blijkbaar geraken we het er toch niet over eens!!! Ach ja, ik steek mijn hand wel op als ik iemand op zo'n M1800R tegen kom ik hoop van jullie het zelfde!!!

http://users.skynet.be/mysportster/1.jpg ((Afbeelding))


Ik zwaai naar iedereen ......Ik :W me suf soms. Maar je hebt altijd van die rukkers die zich te goed voellen en alleen naar hun eigen soort :W Meestal zijn dat mensen op Harley's
 
Ben ook geen soort......mijn buurman ook niet en die zwaait altijd ondanks of dank zij zijn H-D........
Rij zelf een Jap en toch.

Heb het stille vermoeden dat je net 18 bent geworden of misschien nog wel niet :W
 
het ligt niet in mijn aard om op een forum de boel af te zeiken maar waarom heb ik nou zo sterk dat 'wannabee' idee na t zien van alle geposeerde foto's....?

verder: ieder z'n ding, geloof achter elkaar dat t heerlijk rijd!
 
Rijden doet ie inderdaad! Ik zie net op m'n kenteken dat ik hem op 21 april 2006 gekocht heb, en dus nog een verjaardag heb vanavond! 12100 km gereden inmiddels en iedere kilometer zo genoten dat ik vergeet om er foto's van te maken.
Gr. Sj.
 
Terug
Bovenaan Onderaan