Uitlaten

Reload

MF'er
23 jul 2005
195
0
Belgie
Weet iemand hoe je van de koperen eindstukjes op je uitlaten kan maken of waar je dat kan kopen?

130_3057.JPG
 
ik denk dat je het best met een goede tekening naar een machinefabriek kunt gaan , dan laat je ze maken van geel koper of messing..

zal zo´n 50 tot 75 euri kosten voor 2 van die dingen...
(klein uurtje werk, beetje materiaal...)
 
ja ja een topic met een baard, maar ik moet toch ergens min vraag stellen zonder dat ik gezeur krijg dat hij al gesteld is :S

Ik ben op zoek naar informatie hoe ik mijn uitlaten een wat voller geluid kan geven, de flauwe grapjes, koop een Harly zijn al verteld, graag een serieus advies.
Ik heb een xv 535 19 jaar jong nog helemaal orgineel kan ik wat met de uitlaten doen en haar een beetje voller laten klinken?



full
 
Vanaf het bochtje weg-flexen....
Geeft in ieder geval een bak herrie.....

Of gebruik de zoekfunctie eens......
 
ja ja een topic met een baard, maar ik moet toch ergens min vraag stellen zonder dat ik gezeur krijg dat hij al gesteld is :S

Ik ben op zoek naar informatie hoe ik mijn uitlaten een wat voller geluid kan geven, de flauwe grapjes, koop een Harly zijn al verteld, graag een serieus advies.
Ik heb een xv 535 19 jaar jong nog helemaal orgineel kan ik wat met de uitlaten doen en haar een beetje voller laten klinken?



(Afbeelding)
what's up, dit staat er al een half uur en de hele gemeente is nog niet badend in de testosteron afgezakt tot het laagste niveau van sexisme ?

w.t.f. ?
 
Alle mannetjes putters zitten zich nog te af te vragen waar ze meer foto's kunnen vinden op haar website.
 
helaas kan ik via de zoek actie niet echt vinden wat ik nodig heb maar bedankt voor de tip .... daar had ik zelf natuurlijk nog niet aan gedacht .... :Z
 
Terug
Bovenaan Onderaan