Honda Hardtail CB 400 F

full
 
Leuke site heb je gemaakt, tornado, maar wat betekenen die kruisjes ook alweer op de homepage ?
 
Heb je het Peters handboek gekregen van Hulzie?
Zoniet heb ik hem wel liggen, moet je hem maar halen.

De motor komt mij wel bekent voor trouwens, oja nou weet ik het weer.
Ik heb gisteren net zo één op m'n aanhanger gehad :9 *D
 
Heb je het Peters handboek gekregen van Hulzie?
Zoniet heb ik hem wel liggen, moet je hem maar halen.

De motor komt mij wel bekent voor trouwens, oja nou weet ik het weer.
Ik heb gisteren net zo één op m'n aanhanger gehad :9 *D
Geronimo, Je hebt ook een klad (papiertje) in je schuur, zoiets bedoel ik maar dan van een CB 400F. Ik denk dat dat het zelfde is als eentje van een CB 750.
Heb je nog zo mooi kladje? Ik hoor het wel. Gr Martin
 
Geronimo, Je hebt ook een klad (papiertje) in je schuur, zoiets bedoel ik maar dan van een CB 400F. Ik denk dat dat het zelfde is als eentje van een CB 750.
Heb je nog zo mooi kladje? Ik hoor het wel. Gr Martin
[/quote]

Kom maar langs, kun je zo copieeren.
 
Nog even 1 vraagje HEREN. Ik heb voor en achter schijfremmen. Ik ben van plan om die bij elkaar aan te sluiten en dat ik dus geen rem-rommel aan het stuur krijg. Dus dat ik als ik rem met mijn achterrem ook de voorrem gebruik?? Alvast bedankt Martin..
 
Grap is dat de bouwjaren zelfs nog doorlopen na jan 1978. Heb het al gehad met auto's en motoren. Liefst wel een keurmerk erin proberen te krijgen(Nederlandse leeuw) dan kan de politie of bij auto's de apk keurmeester niet zeiken. Minder veilig zo'n blauwe plaat maar veeel mooier,mzzzls,Rob.
 
Nog even 1 vraagje HEREN. Ik heb voor en achter schijfremmen. Ik ben van plan om die bij elkaar aan te sluiten en dat ik dus geen rem-rommel aan het stuur krijg. Dus dat ik als ik rem met mijn achterrem ook de voorrem gebruik?? Alvast bedankt Martin..


het kan wel, op oude guzzi's zit het. weet nog met de 1000 sp van Sjaap dat er ook zo'n systeem op zat, remt voor en achter. maar hij had voor 2 remschijven dus ook nog gewoon een hand rem zeg maar op de ene schijf en voetrem op de andere. eerste wat wij gedaan hebben bij die fiets is dat systeem der afgesloopt :+
 
Geronimo, Je hebt ook een klad (papiertje) in je schuur, zoiets bedoel ik maar dan van een CB 400F. Ik denk dat dat het zelfde is als eentje van een CB 750.
Heb je nog zo mooi kladje? Ik hoor het wel. Gr Martin
[/quote]


Ik doe het ff zo, mischien zijn er nog meer liefhebbers.
Foto=PSDDF8SS


Als er iemand het in het groot wil hebben moet je maar mailen.
 
Ik heb nog een zaakie voorste bochten hier liggen
Als je er belang bij hebt, kan ik er foto's van maken
Mij is gezegt dat ze van een CB 350 waren, doch de mijne zijn langer
Ik kom er dus niet mee weg
Oren naar?

Wie ut eerst gilt............
 
Mot hem eerst weer opbouwen, heb alle kabels er afgetrokken hier klopte niets van. Dan moet ik de Caburateurs eronder uit hebben want die (2 van de 4)lekken benzine. Dus ben er nog wel even mee bezig. Maar ik heb alle tijd want ik heb nog een Yamaha XV 750 uit '84 staan.
 
Laatst bewerkt:
Hij loopt weer. Wat een mooie naaimachine. Nog even de caburateurs uit elkaar en schoon maken, daarna nog even een poets beurd en rijden maar weer.
 
Hallo all, ik zoek de tussen verbindings stuk die tussen de caburateurs zitten. Er is bij mijn caburateurs eentje kapot en nu lekt ie. Of wie weet waar ik dat kan bestellen. Wie o wie kan mij hier aan mee helpen. Alvast bedankt Martin.
 
Laatst bewerkt:
Als het dat is wat ik denk dat het is zitten er rubberen ringetjes om maar dan moet je wel je carbs van de grondplaat halen om ze van elkaar af te halen en dan gewoon nieuwe O ringetjes er om doen.
Maar dan moet het wel dat zijn wat jij bedoeld natuurlijk.

Volgende keer ff een pic erbij doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan