Wat is nou een fijne "hoge sturen jas" ?

je meent toch niet echt serieus dat je dit mooi vindt of wel :?

heb je het over de avirex of die van Knukkel?
Die cockpit collectie is redelijk cool hoewel de vroegere collectie
beter en nog cooler was met meer echte details. Ik heb er 1 die ouder en authentieker is van de amerikaans vrijwilligers die naar china gingen.
Gekocht in Hongkong notabene.
Maar goed. Tis maar net waar je waarde aan hecht.

Volgens mij ga jij eindigen in een legerjas van de dump die je dan tevens in die tank van je kan dragen.
 
Nee, kleding doet me niet zo veel, maar heb gewoon een aantal jassen geprobeerd in de tijd dat ik moterd rij.
 
Nee, kleding doet me niet zo veel, maar heb gewoon een aantal jassen geprobeerd in de tijd dat ik moterd rij.

Nou nou nou... je hebt dus geen jassen tik maar dat kledij je niet veel doet is volgens mij niet de trut, de whole trut en nothing but the trut.
Al die keren dat ik je tegen gekomen ben op moterd-happenings zag je er behoorlijk periode correct uit!
;)
 
Nou nou nou... je hebt dus geen jassen tik maar dat kledij je niet veel doet is volgens mij niet de trut, de whole trut en nothing but the trut.
Al die keren dat ik je tegen gekomen ben op moterd-happenings zag je er behoorlijk periode correct uit!
;)

Ik weet het niet hoor, maar ik draag vrijwel altijd dezelfde gympen, spijkerbroek en leger jasje (met badges).

Tenzij ik op de golfbaan sta natuurlijk!
 
op de vorige pagina is al zoiets gepost, maar ik vind de jas zoals Dennis Hopper 'm aanheeft in Easy Rider wel erg gaaf staan op een beetje jaren '70 stijl chop.
 
zoiets dus

full
 
hoe zit dat nou eigenlijk met die maten , xl, xxl, xxxl ,maat 56, maat 58...soms 152....

ik snap het niet altijd...
 
Laatst bewerkt:
Nou is de maat vol.
Aangezien ik ook nog een verleden heb ik de motorkleding kan ik je alleen maar adviseren om het spul gewoon aan te trekken.
De amerikaanse, europese, aziatische interpretatie van een maat XL, is 3 x anders.
Net als met schoenen. Als je een maat 45 denkt te hebben, passen echt niet alle schoenen met maat 45.
Ga maar eens met een vrouwpersoon winkelen. 'ik weet zeker dat ik maat 36 heb hoor' Trek ze dan maar een 40 aan. Zeker weten dat het past.
En dat label kan ze er thuis wel afknippen. (een goede winkel doet zelfs bij de kassa).
Maar goed. Hier is een maten tabel. Een van de vele, want ook die verschillen steeds.
Nee hoor Bral, je hebt geen dikke kont. Ga nog maar een stoere mannenburger halen :+
full
 
veel mannen heb dat precies in tegenovergestelde versie...
Ik denk ook dat ik zo'n 30 cm heb hangen maar als ik ga meten kom gelukkig nog net over de helft!
 
Terug
Bovenaan Onderaan