MF - Flevoland - Deel XXI

Status
Niet open voor verdere reacties.

MotoMarz

MF veteraan
16 apr 2003
21.062
990
Lelystad
De rest is rijden, of druk met andere dingen.

Dus deze is voor mij O-)

mfflevo21.jpg


Welkom op het snelst-lopende topic van Motor Forum.

Wat ging hier allemaal aan vooraf...
Dronten, Flevoland
Flevoland topic deel 2
Flevoland topic deel 3
Flevoland topic deel 4
Flevoland Topic Deel 5
Flevoland topic Deel 6!
Flevoland topic deel 7
Flevoland topic deel 8
Flevoland topic deel 9
Het MF Flevoland Topic...Deeltje 10
MF Flevoland...Deel 11
MF Flevoland...deel XII
MF Flevoland deel XIII
MF Flevoland Deel XIV
MF - Flevoland Deel - XV
MF - Flevoland Deel - XVI
MF - Flevoland - Deel XVII
MF - Flevoland - Deel XVIII
MF - Flevoland - Deel XIX
MF - Flevoland - Deel XX

Wist je dat:
- MF Flevo heeft zijn eigen Raceteam TEAM-FR
- MF Flevo heeft leuke feestjes!!
- MF Flevo heeft maar liefst 23.5 spots!!
- MF Flevo krijgt zijn 3 baans circuit (lees A6)
- MF Flevo heeft MF's beste Total Loss rijder
- Flevoland heeft de leukste routes!!

En niet te vergeten
- MF Flevo heeft de lekkerste wijven
- MF Flevo heeft zijn eigen COD2-clan (nou ja... bijna dan)
- MF Flevo heeft een maandelijkse BBQ (Bij RM of Motorhank)

Agenda
- 15 april feestje bij Prof. Dr. Wiegge
- Tukkertoer Voorjaar 2006
- Daarna een feestje bij V-Ray
- Paintballen (zou het er ooit van komen??)
- 7 mei Mega Meeting vanuit Flevoland
- Als het weer beter weer is de wekelijkse vrijdag avond meeting op Spot 1,2 en 3
- Tripje Sauerland (D)
 
Laatst bewerkt:
lekker gereden

samenvatting:

ik zag pruts. marjo zag ons. wij lullen, wij rijden. srad heeft een mooie kont. en de srad moest tanken. bij de kassa kwam marjo erachter dat er nog iets in de motor lag :+ pruts kent mooie weggetjes. 25kw is traag. en mijn handen zijn koud. ohja iedereen die het in zijn hoofd haalt een trilplaat te komen moet eens een rondje met pruts rijden.

Maar het was weer even kicken.
 
Dank je, ik zal morgen eens even kijken.

Heb vorige keer wel even snel gekeken, maar wilde veel te graag rijden :Y

Ik zal inderdaad wel iets lulligs over het hoofd zien.

Je snapt het vast al maar ik heb even gepaint voor de zekerheid.
Hiermee ontgrendel je de buddyzit, hier zit een ruimte onder waar als het goed is ook iets zit om de rijderszit mee te ontgrendelen.
full
 
En dat is nou net waar ze je in geval van twijfel op pakken. Als meneer met de pet het gevaarlijk vind, ben je een punt kwijt. Ben blij dat ik geen punten heb zeg.Nee joh, dat is het blok in die andere fiets. Deze ratelt alleen een btje.

Van wie kan ik trouwens volgende week een aanhanger lenen om met de Soes ff langs een motorzaak te rijden??? Kunnen die ff luisteren en adviseren.
Oh shit, laat maar, tenzij een auto met trekhaak ook mogelijk is. |( |( |(

Zit nu trouwens ook over iets anders te twijfelen. en alleen bang dat ik dan met 3 Soezen blijf zitten met een slecht blok. Heb wel ff gereageerd. :P

Greetzzz

heb jij dan al voor 2002 je rbw gehaald? en als ik gewoon op een lege a6 150 rijd niemand die mij dan zegt dat ik gevaar kan of zal veroorzaken. anders was ik net wel mijn rijbewijs kwijt. wind tegen+25kw is plat op de tank vol gas pruts proberen bij te houden.

het is net het cassino. je gokt, je wint je verliest
het is maar net hoeveel je inzet
 
Laatst bewerkt:
trouwens als we naar assen rijden stoppen we nog ergens onder weg? dan prop ik mijn lenzen er wel in en als het niet gaat haal ik ze bij een pomp eruit.

@ray ik wil wel mee naar france, maar ik denk dat ik wat te traag ben.
 
Laatst bewerkt:
Dan sloop je de ringen er toch uit die in de rubbers na je carbs zitten.


tja, ik ben echt een pechvogel want ik word dan weer gepakt met 210 terwijl ik 25kw op kenteken heb :X het zijn maar 2 jaartjes. nu nog 1,5 ;) ik wil het risico liever niet lopen. het is alleen zo kut als ik er mee op vakantie wil.
 
Ach, het is niet zo erg dat je wat trager bent, gsx-freak.
Je was er immers niet bij, toen een paar van ons een retecoole nieuwe GSX-R750 wonnen bij Suzuki.
NIet dat je dan veel sneller was, want dan was je nu ook aan het inrijden.
 
tja, ik ben echt een pechvogel want ik word dan weer gepakt met 210 terwijl ik 25kw op kenteken heb :X het zijn maar 2 jaartjes. nu nog 1,5 ;) ik wil het risico liever niet lopen. het is alleen zo kut als ik er mee op vakantie wil.

Ik heb het 2 weken vol gehouden, daarna heb ik die minder fijne ringen eruit gesloopt.
 
..burp..

Hey wat leuk, voor de verandering ook eens op de eerste pagina van het MFF te vinden ;)

@ZXRaymond:
Waar zitten die ringen dan in je carbs? Voor het venturi?
Want als deze alleen voor een kleinere doorgang voor de luchtstroom dienen, dan kun je zelf wel iets leuks knutselen om ervoor te zorgen, dat je je 25kw aan en uit kunt schakelen. Alleen moet je je carbs wel op 1 van deze 2 instellingen optimaal afstellen.

MAar goed, ik heb gelukkig ook geen last van 25kw. Dus het is meer een ideetje :?
 
Laatst bewerkt:
..burp..

Hey wat leuk, voor de verandering ook eens op de eerste pagina van het MFF te vinden ;)

@ZXRaymond:
Waar zitten die ringen dan in je carbs? Voor het venturi?
Want als deze alleen voor een kleinere doorgang voor de luchtstroom dienen, dan kun je zelf wel iets leuks knutselen om ervoor te zorgen, dat je je 25kw aan en uit kunt schakelen. Alleen moet je je carbs wel op 1 van deze 2 instellingen optimaal afstellen.

MAar goed, ik heb gelukkig ook geen last van 25kw. Dus het is meer een ideetje :?

ze zitten voor je carbs in je spruitstuk rubbers
 
..burp..

Hey wat leuk, voor de verandering ook eens op de eerste pagina van het MFF te vinden ;)

@ZXRaymond:
Waar zitten die ringen dan in je carbs? Voor het venturi?
Want als deze alleen voor een kleinere doorgang voor de luchtstroom dienen, dan kun je zelf wel iets leuks knutselen om ervoor te zorgen, dat je je 25kw aan en uit kunt schakelen. Alleen moet je je carbs wel op 1 van deze 2 instellingen optimaal afstellen.

MAar goed, ik heb gelukkig ook geen last van 25kw. Dus het is meer een ideetje :?

De ringen zorgen inderdaad voor een kleinere doorgang, ik weet niet wat een venturi is :N
Maar ik heb ook geen last meer van de 25KW hoor, was bij me vorige motor.
Aan uit schakelen heeft geen zin, de politie heeft geen vermogens bank om te kunnen testen, wat ze zullen doen als ze het echt willen weten is een technisch onderzoek, maar voordat ze dat gaan doen moet je toch wel een flink ongeluk hebben gehad of veroorzaakt denk ik.
 
Laatst bewerkt:
De ringen zorgen inderdaad voor een kleinere doorgang, ik weet niet wat een venturi is :N
Maar ik heb ook geen last meer van de 25KW hoor, was bij me vorige motor.


je venturi is de doorgang van je carbs naar je spruitstuk wat zorgt voor een vacuum en mengsel van je brandstof. als ik het goed heb.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan