Vraagprijs // kostprijs AMF HD 125 cc

Swagman

MF veteraan
27 okt 2005
1.246
1
Bilzen België
Op MP staat een AMF te koop, zo op de foto een leuk ding, misschien wat te licht, maar allez.

Nu heb ik reeds 2 maal een bod geplaatst echter dat is ook weer 2 maal verwijderd, nu is mijn vraag aan de kenners, wat mag zoiets nog kosten (ja, ik weet het "wat de gek er voor geeft") en loopt zoiets wel (ook dat weet ik al, je kunt er altijd naast lopen...)

Ben echt benieuwd naar de reacties, nee ik ben geen handelaar of verkoper van een AMF 125 cc, het lijkt me gewoon een gemakkelijke fiets voor woon-werk-verkeer. Maar ik vind hem eignlijk wat licht (neen, doe geen zak cement achetop)

Hoor het wel van jullie :} :}
 
Met bij komende problemen mbt het technische verhaal wens ik je veel succes...
verdiep je maar eens in deze "H-D"....
 
Serieus ? Vertel!
Wil hem gebruiken voor woon- werkverkeer, komt neer op 45 km. per dag, alles op wegen max. 70 km. en stukje 50 km., dus geen autobaan.
:X
 
Toch een verzamelobject. Italiaanse Harley/Aermachi
Werd destijds voor tussen de 3.000 en 4.000 gulden nieuw verkocht
Tis wat de gek ervoor geeft
Als je voor woon werk een fiets nodig hebt zou ik eerder voor een 4takt japanner gaan.
Tenzij je van veel sleutelen houd. Onderdelen zullen denk ook wat lastig worden
En zoals gezegd ze zuipen nogal
Verde leuk fietsje
 
komt neer op 45 km. per dag,
Op een tweetakt bromfiets? Dat is zeker 3 liter benzine per dag en als je (net als ik) 100 kg weegt, komen de puistenpubers op scootah's je links en rechts tegelijk voorbij.

Maar, ieder zijn meug.

Ik zou wel een proefritje maken als ik jou was. Ik heb zelf ook een minimaal fietsje, maar een oude 125cc tweetakt gaat mij een flinke stap te ver.

Is een viertakt Jap-chopper niets voor je?
 
1000 - 1250 euro, is verzamelaars spul.
Maar denk erom, die krant ligt er niet opdat ze te laar waren met het oud papier. Anderzijds wel eerlijk, want bij een lekbak even de krant weghalen en dan foto maken is ook zo gebeurd.

Eerst bellen of ie lekt
 
dit is leuk voor erbij, maar ik zou het zeker niet voor elke dag gebruiken, dan kun je beter kijken naar een Suzuki GN250 o.i.d. lagere/zelfde prijsklasse, soort motor, maar wel 4takt, zuinig, betrouwbaar en veel onderdelen. Of een Honda Rebel 250 o.i.d.

Er lijkt trouwens wel een flinke plas olie onder te liggen :N maar aangezien die erg licht (schoon) is, kan het ook gewoon lekolie zijn van het bijvullen van de versnellingsbak...
 
Hey mannen,

het is me allemaal wel een beetje duidelijk, moet dat gewoon niet doen.
Ben inderdaad aan de zware kant (87 kg.) sav's vraag/opmerking, geen sleutelaar (JFK/FLH z'n opmerking) (heb die krant ook gezien..) SavagePielk's opmerking heeft bij mij de doorslag gegeven; "niet voor elke dag".
Denk inderdaad dat ik hem beter kan overlaten aan een verzamelaar,werkelijke hobbyman of sleutelaar (=Hulzie).
Heb niets tegen die puistenpubers maar het beschreven verhaal is nou echt niet wat ik wil, maak het nu reeds vaker mee, op hun scootah's denken ze dat ze God zijn, zeker in het centrum van Maastricht.

Jongens/mannen, heel hartelijk bedankt voor jullie opmerkingen en adviezen!
:} :} :} :} :} :]
 
Hey mannen,

het is me allemaal wel een beetje duidelijk, moet dat gewoon niet doen.
Ben inderdaad aan de zware kant (87 kg.) sav's vraag/opmerking, geen sleutelaar (JFK/FLH z'n opmerking) (heb die krant ook gezien..) SavagePielk's opmerking heeft bij mij de doorslag gegeven; "niet voor elke dag".
Denk inderdaad dat ik hem beter kan overlaten aan een verzamelaar,werkelijke hobbyman of sleutelaar (=Hulzie).
Heb niets tegen die puistenpubers maar het beschreven verhaal is nou echt niet wat ik wil, maak het nu reeds vaker mee, op hun scootah's denken ze dat ze God zijn, zeker in het centrum van Maastricht.

Jongens/mannen, heel hartelijk bedankt voor jullie opmerkingen en adviezen!
:} :} :} :} :} :]
Hey swagman koop gewoon een 125cc scootah voor een prijsje, de begrenzing eruit en dan vlieg je die puistenpubers zo voorbij en dan kan je je lunchpakket ook nog onder het zadel kwijt :]
 
Hey swagman koop gewoon een 125cc scootah voor een prijsje, de begrenzing eruit en dan vlieg je die puistenpubers zo voorbij en dan kan je je lunchpakket ook nog onder het zadel kwijt :]

en je ziet er dan uit als een homofiel... :+ scooterboys heten niet voor niets varionichten ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan