Z1000-FIGHTER Germany

Z1000-FIGHTER

Rookie
14 apr 2006
20
0
D-37197 Hattorf am Harz
Hallo
Heiße Sven und habe mir im Dezember 04 eine neue Z1000 gekauft,
die gleich zum Fighter umgebaut habe.Diesen winter habe ich nichts ´
gemacht,aber für den winter 06/07 laufen die pläne schon

x0055wu.jpg


 
Hallo
Heiße Sven und habe mir im Dezember 04 eine neue Z1000 gekauft,
die ich gleich zum Fighter umgebaut habe.
Hier die verbauten teile:
ABM Streetbar Lenker in schwarz
Big-Bike Höcker,Lampenmaske,Bugspoiler,
Kellermänner,
Die Felge wurde hinten auf 7 zoll verbreitert
mit einem 210 er Reifen,
andere Übersetzung 16/44
Diesen winter habe ich nichts ´
gemacht,aber für den winter 06/07 laufen die pläne schon.


(Afbeelding)


Hier mehr Fotos
http://z.dspn.de/Snoopy666
 
Sieht recht gut aus Sven, 'mag dein helm aber am meisten!

Grüß,
Eric.

[edit] Mensch! 210'er Reifen ??? fährt das noch ein bisschen normal oder wass?
 
Hallo
Heiße Sven und habe mir im Dezember 04 eine neue Z1000 gekauft,
die gleich zum Fighter umgebaut habe.Diesen winter habe ich nichts ´
gemacht,aber für den winter 06/07 laufen die pläne schon

(Afbeelding)
Heb het niet zo op de Duitse Fighter stijl maar weer eens wat anders dan al die Zedtjes die allemaal op elkaar lijken behalve de kleur Sven !

Mooie actie foto!

Wat voor nieuwe plannen heb je met de Zed?

Gr Ron.
 
Ich sind nicht so gut auf das deutsch so, ich will type english 8-)

hi sven, so tell us what are you're plans with the bike for this summer?
Please no single arm. But how about Installing an turbo? I think it already looks really nice though!

Keep us updated!

Greatings jurrian
 
Geplant ist ,der Auspuffendtopf soll ins Heck,Fette Gabelbrücken inkl
Gabelcover,evt noch den Höcker um ca 5 kürzen.Elektrick soll noch
anders verlegt werden bzw eine andere Batterie kommt rein.

Gruß Sven
 
laatste 3 posts van Ivo, zijn alleen maar negatief...dus............tijd om terug te keren naar het brommer-forum Ivo :W :W :W :W :W :W :W :W :W ...dag jochie..... :r
en warom mag hij niet zeggen wat hij vind dan?ben je hier soms verplicht om leuke reacties te geven?

ik vind dat je hier moet kunnen zeggen wat je wil,anders moet je niet op een forum gaan zitten hoor. :N
je kan ook wel altijd leuke reacties geven terwijl je er geen bal aan vind maar dat is ook niet eerlijk voor die geen,dan kan je beter eerlijk zijn hoor,of iemand het nou leuk vind of niet



fighterfan :W
 
ik vind deze motor er zeer strak uit zien daar is niks mis mee ook al is het niet mijn merk ,en ja iedereen mag zeggen of hij het mooi vind of niet maar je hoeft het niet gelijk de grond in te trappen iedereen heeft z,n eigen iedeen maar ja meestal speelt afgunst een grote rol :W

gr mario
 
en warom mag hij niet zeggen wat hij vind dan?ben je hier soms verplicht om leuke reacties te geven?

ik vind dat je hier moet kunnen zeggen wat je wil,anders moet je niet op een forum gaan zitten hoor. :N
je kan ook wel altijd leuke reacties geven terwijl je er geen bal aan vind maar dat is ook niet eerlijk voor die geen,dan kan je beter eerlijk zijn hoor,of iemand het nou leuk vind of niet



fighterfan :W

Nee het gaat er niet om dat je alleen maar leuke reacties geeft.
Als je niet van een bepaalde stijl houdt kan je dat prima zeggen.
Echter de bijdrage waar we het hier over hebben is wel heel simpel en ongenuanceerd. Lekker makkelijk hoor, gewoon negatief doen. Wat heb je er in hemelsnaam aan.
 
Helemaal mee eens......

Tja en ik hou wel van een Duitse stijl, dus deze mag er van mij zeker wezen :]
 
ik ben het helemaal eens met fighterfan dat je reacties niet altijd positief hoeven te zijn,maar je kunt het misschien ook zo zien dat mijn opmerking meer voor de grap is bedoeld dan serieus,een beetje ouwehoeren moet kunnen toch.o ja girl 1100s het is trouwens lekker belangrijk ipv lekker makkelijk. 8-) :Z :Z :Z
gr ivo.
 
de opmerking van bjorn is anders ook niet al te vriendelijk ts is en blijft een duitser he.wat overigens niet wil zeggen dat ik het er niet mee eens ben.maar ja laten we het allemaal niet te zwaar opvatten en de gein er van inzien. 8-) :] :W :} :}
gr ivo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan