zadeltassen/topkoffer

el greco

Die hard MF'er
23 sep 2003
449
0
Diepenveen
Ik heb een magna vf700 c in topstaat gekocht. Wil er nu zadeltassen en een leren sissybar-koffer op bevestigen. Welke soort kunnen jullie me aanraden? Waar kan ik voor dit type zadeltasbeugels kopen?

Bijlage: magna vf750 c.JPG
 
Ik moet even iets verhelderen. Ik ben zeker geen groentje die zijn eerste motor heeft gekocht. Integendeel, ik rij al vierendertig jaar motor. De magna heb ik voor de leuk erbij gekocht en ik wil hem gewoon optuigen met een paar mooie goed bijpassende zadeltassen en een leren sissykoffer. Ik vraag dus gewoon naar ervaringen/meningen van de bezoekers hier.
Enne, een auto heb ik ook en van een aanhanger ben ik ook al voorzien. *D
 
Ik moet even iets verhelderen. Ik ben zeker geen groentje die zijn eerste motor heeft gekocht. Integendeel, ik rij al vierendertig jaar motor. De magna heb ik voor de leuk erbij gekocht en ik wil hem gewoon optuigen met een paar mooie goed bijpassende zadeltassen en een leren sissykoffer. Ik vraag dus gewoon naar ervaringen/meningen van de bezoekers hier.
Enne, een auto heb ik ook en van een aanhanger ben ik ook al voorzien. *D


met die vorige opmerking van mij wilde ik ook alleen maar mijn mening geven, en dat is dat kort samen gevat, dat ik leren koffers en tassen juist alleen maar afbreuk vind doen aan een motor, less is more!
 
Terug
Bovenaan Onderaan