VTR-SP1&2 Topic deel 4 1/2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb gister ook een agressive rit gemaakt.

Moest blazen tegen een Fireblade (in de bochten zat te pakken, bij het uitkomen van de bocht ook nog wel, maar na een poos gaat het niet echt meer) en een Hayabusa (idem dito als Fireblade behalve gaat het dan bij het uitkomen van de bochten al niet meer gaat :) )

Veel in z'n 2e versnelling en volle toeren (wow wat kan die brullen :Y ) Na dit verschillende kilometers te hebben vol gehouden, gingen we even op een fietspad pauzeren (is toch zeer vermoeiend om continu op vol vermogen te rijden ;) )

Daar constateerde ik allemaal hele kleine druppels koelvloeistof bij de kleine tandwiel. (zit daar ergens een overloopventiel of zoiets) Want nu hoop ik dat er gewoon wat koelvloeistof via de overloop of overdrukventiel naar buiten heeft gemorst, omdat de motor super heet (90 graden) werd van al dat optrekken en afremmen. En dat niet van koppakking lek is. :X

Ga deze week of het weekend gewoon eens een groot aantal kilometers draaien op een normale sneheid en in hogere versnellingen, kijken of het ook gebeurd als de motor niet boven de 75 gragen uitkomt :]
90 ºC is niet superheet hoor, weet ff niet wat de oorzaak kan zijn :N
 
Oké, dat zal wel niet. Maar het is dik 15 graden boven mijn bedrijfstemperatuur. Die blijft normaal op 75 graden staan :X
90 is je bedrijfstemperatuur.alleen door de koude lucht van de afgelopen tijd blijft ie 75 aangeven.
als het straks warmer wordt,merk je wat echt warm wordt.als je fan bij 103 graden aanslaat en al die warme lucht tussen je radiateurs naar boven wordt geblazen :Y
 
poten gewoon 1 voor 1 laten zakken, dus 1 losmaken, laten zakken en vastzetten, dan de andere, komt het helemaal goed ;)

Klopt, zo heb ik het ook gedaan. Aan één kant beide kroonplaten lossen, zakt ie een stukkie aan die kant naar beneden. Vast, en dan de kroonplaten aan de andere kant. Niet vergeten om de clipons los te zetten. :+

En zet 'm achter op de paddock, anders gaat ie scheef.
 
@ Fan.T: Ja er mogen ook andere fietsen mee!
No problemo!
Hoop je naam te zien verschijnen op het vtr mergelland topic!
 
Heb gister ook een agressive rit gemaakt.

Moest blazen tegen een Fireblade (in de bochten zat te pakken, bij het uitkomen van de bocht ook nog wel, maar na een poos gaat het niet echt meer) en een Hayabusa (idem dito als Fireblade behalve gaat het dan bij het uitkomen van de bochten al niet meer gaat :) )

Veel in z'n 2e versnelling en volle toeren (wow wat kan die brullen :Y ) Na dit verschillende kilometers te hebben vol gehouden, gingen we even op een fietspad pauzeren (is toch zeer vermoeiend om continu op vol vermogen te rijden ;) )

Daar constateerde ik allemaal hele kleine druppels koelvloeistof bij de kleine tandwiel. (zit daar ergens een overloopventiel of zoiets) Want nu hoop ik dat er gewoon wat koelvloeistof via de overloop of overdrukventiel naar buiten heeft gemorst, omdat de motor super heet (90 graden) werd van al dat optrekken en afremmen. En dat niet van koppakking lek is. :X

Ga deze week of het weekend gewoon eens een groot aantal kilometers draaien op een normale sneheid en in hogere versnellingen, kijken of het ook gebeurd als de motor niet boven de 75 gragen uitkomt :]

Ik weet wel dat bij mijn SP-2 de temperatuur makkelijk opliep tot +/- 105 graden als het warm weer was. Kan zijn dat je slangenklem op je linkse radiateur wat lekt door stevige wisseling van temperatuur bij het opwarmen en weer afkoelen en dan niet helemaal meer afdicht.
 
Door de voorpoten laten zakken kun je beter even door de dealer laten doen. :Y
Die heeft het juiste gereedschap/vakmanschap om het te doen.
zijn ze zo mee klaar. kost geen drol *D , en je weet zeker dat het goed is...
 
Heb gister ook een agressive rit gemaakt.

Moest blazen tegen een Fireblade (in de bochten zat te pakken, bij het uitkomen van de bocht ook nog wel, maar na een poos gaat het niet echt meer) en een Hayabusa (idem dito als Fireblade behalve gaat het dan bij het uitkomen van de bochten al niet meer gaat :) )

Veel in z'n 2e versnelling en volle toeren (wow wat kan die brullen :Y ) Na dit verschillende kilometers te hebben vol gehouden, gingen we even op een fietspad pauzeren (is toch zeer vermoeiend om continu op vol vermogen te rijden ;) )

Daar constateerde ik allemaal hele kleine druppels koelvloeistof bij de kleine tandwiel. (zit daar ergens een overloopventiel of zoiets) Want nu hoop ik dat er gewoon wat koelvloeistof via de overloop of overdrukventiel naar buiten heeft gemorst, omdat de motor super heet (90 graden) werd van al dat optrekken en afremmen. En dat niet van koppakking lek is. :X

Ga deze week of het weekend gewoon eens een groot aantal kilometers draaien op een normale sneheid en in hogere versnellingen, kijken of het ook gebeurd als de motor niet boven de 75 gragen uitkomt :]


Aan deze kant zitten al je overlopen :Y
Waarschijnlijk heeft je reservoir gewoon iets te vol gezeten.....
 
Door de voorpoten laten zakken kun je beter even door de dealer laten doen. :Y
Die heeft het juiste gereedschap/vakmanschap om het te doen.
zijn ze zo mee klaar. kost geen drol *D , en je weet zeker dat het goed is...

Heb hem gisteren ook laten zakken, stuurt een stuk beter nu.
Heb vandaag deze BOS dempers gekocht.
En krijg deze week nog mijn donkere kuipruitje binnen. *O*
full

 
Krijg deze week eindelijk mijn SP1. Wil graag de achterlichten verangen. Hebben jullie tips, suggesties en niet onbelangrijk wat dit ongeveer gaat kosten?
 
ziet er wel bruut uit....zijn er nog anderen met goede ideen?

Foto=HJCNXSNA


Standaard plastic laten zitten en een paar kleine pinkers monteren (kost zo'n 20 euro per set á 2 stuks) Goedkoopste oplossing, maar ik vind ook de minst mooie.

[me]2-wheel fanatic heeft geen undertail omdat hij er geen 250 euro voor over heeft. Als hij rijdt ziet ie er toch niets van :+ [/me]
 
Ik heb trouwens iets geleend, wat ik ook de 14de mee zal nemen:
index.php



index.php


de eerste beelden waren veel belovend *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan