VTR-SP1&2 Topic deel 4 1/2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatst bewerkt:
Mannuh, heb een droevige mededeling '(

Ga morgenochtend proefrijden op een 4-cylinder :Y

Over het geld zijn we het eens, als proefrit bevalt dan gaat de sp-2 weg......

Hoop dat ik de 14e nog mee mag O-)
 
Ola,

niet helemaal uitstervend!

tada:
full


Als het goed is vanaf a.s. zaterdag! :] :] :]
 
Thnx :D

vorig jaar heb ik op een SP2 testgereden die had LEO's highmounted en die moest verplicht een undertray. Hoe twoebros daarmee omgaat kan ik je niet vertellen.
Volgens mij zou het moeten passen. Maar hey, ik heb de SP2 nog niet eens :D
 
Mannuh, heb een droevige mededeling '(

Ga morgenochtend proefrijden op een 4-cylinder :Y

Over het geld zijn we het eens, als proefrit bevalt dan gaat de sp-2 weg......

Hoop dat ik de 14e nog mee mag O-)
4 cilinder... brrrr dat doet pijn -O- maar wat voor een 4-cilinder doet jou hart schijnbaar sneller kloppen dan de SP? :?
 
Ik heb deze pinkers gezien op artowest.nl (mooie site trouwens)

Volgens mij is het wel allemaal universeel spul ik zal ff een linkie plaatsen wie weet of dit gaat passen?

Voor
http://motor.artowest.nl/shop/product_info.php?cPath=3_12_82&products_id=128

Achter
http://motor.artowest.nl/shop/product_info.php?products_id=107

:9~ :9~ :9~ :9~

Welke diameter moeten de voorste pinkers eigenlijk hebben ik zie net dat hier ook verschillende maten in zijn, ik kan nu niet bij mijn motor anders keek ik zelf wel fftjes..

Alvast bedankt :]
 
Laatst bewerkt:
Was er misschien nog een van jullie afgelopen zaterdag tussen de middag in Noordwijk/ Katwijk aan zee

Er reed een rode SP 2 bij de Texaco op het industrieterrein en even later reed hij Rijnsburg in :o Misschien een van jullie? Er zat geen mf sticker op maar je weet maar nooit..
 
Laatst bewerkt:


:r :r :r :r :r :r da's mooi k....... :r :r :r . Maar misschien ook een beetje teveel rossi voor z'n ogen. Heb zelf ook zoiets gehad op assen met koninginnendag. Daar moest een duc mij eruit remmen. kwam voorbij en recht door net toen ik mijn rc30 op een oor wilde leggen ..... je raad het al allebei de grind bak in. Hij als een plat steentje en ik kon hem maar net overeind houden. het was dat ik geen peuken bij me had en verder moest maar de rest van de tijdrit maar rustig aan gedaan.....
 
:r :r :r :r :r :r da's mooi k....... :r :r :r . Maar misschien ook een beetje teveel rossi voor z'n ogen. Heb zelf ook zoiets gehad op assen met koninginnendag. Daar moest een duc mij eruit remmen. kwam voorbij en recht door net toen ik mijn rc30 op een oor wilde leggen ..... je raad het al allebei de grind bak in. Hij als een plat steentje en ik kon hem maar net overeind houden. het was dat ik geen peuken bij me had en verder moest maar de rest van de tijdrit maar rustig aan gedaan.....

Ook één van de redenen waarom ik liever niet met m'n SP1 op het circuit rijdt.
 
Gasten vandaag mail van kaze gekregen ,geeft een ongeluk
gekregen SP1 totalloss maar meer weet ik nog niet
'( '( '( '(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan