VTR-SP1&2 Topic deel 4 1/2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo gauw er veel bochten achter elkaar komen, kan ik met m'n SP1 goed meekomen. Zo niet dat ik sneller ben (heb de Busa van m'n maat dan ook in m'n broekzak) Maar op de rechte stukken moet ik het afleggen.

Voor mij is het ook het gehele plaatje. Dikke V-twin, de sound en de looks. Als ik over zou willen op een 4-cilinder dan zal dat op de Suzuki GSX750R K6 zijn :Y

Maar de SP1 bevalt me nog ontzettend goed, met name dat je niet zo veel fout kunt doen op die fiets. En dat is met een 4-cilinder wel anders, vooral op een 1000cc :X

Dat gevoel heb ik ook. Afgelopen vakantie (Frankrijk, Italië, Zwitserland) is me geen supersport voorbij gestoken in de bergen. De enige die me passeerde was een XJ1300 op de Gavia |( . Kunst, die superkrappe haarspelden kom je met een 190er achterband alleen met kunst en vliegwerk rond.
 
Hé Speeners, das lang geleden dat ik gepost heb, maar ik leef nog wel :Y

Ik had nooit gedacht dat ik nog iets ging veranderen aan mijn bike, maar nu wil ik toch af van dat matzwarte kontje :Y

Ik weet dat het al een aantal keren besproken is, maar aangezien het op dit moment megaveel pagina's zijn om door te bladeren ;) vraag ik het toch nog ff.

Hoe poets ik dat matte eraf, met wel poetsmiddel, enne kan je dan mooi om de SP1 sticker heenpoetsen zonder dat deze ook matte randjes krijgt, of moet die eraf.

Groetjes Kokkie
 
Zo gauw er veel bochten achter elkaar komen, kan ik met m'n SP1 goed meekomen. Zo niet dat ik sneller ben (heb de Busa van m'n maat dan ook in m'n broekzak) Maar op de rechte stukken moet ik het afleggen.

Voor mij is het ook het gehele plaatje. Dikke V-twin, de sound en de looks. Als ik over zou willen op een 4-cilinder dan zal dat op de Suzuki GSX750R K6 zijn :Y

Maar de SP1 bevalt me nog ontzettend goed, met name dat je niet zo veel fout kunt doen op die fiets. En dat is met een 4-cilinder wel anders, vooral op een 1000cc :X
Kun jij mijn gedachten lezen 2-wheel fanatic over mijn volgende brommert :X O-)

_O- _O- _O- _O- _O- _O-
 
heb nog twee sharkeys liggen (zie foto) .
Leuk undertail erbij bestellen ,spuiten en je hebt wat gaafs.
full
(
Krijg deze week eindelijk mijn SP1. Wil graag de achterlichten verangen. Hebben jullie tips, suggesties en niet onbelangrijk wat dit ongeveer gaat kosten?
 
Mooie foto´s allemaal jongens :Y

De orginele spiegels op mijn sp1 hebben nogal wat krassjes, dit stoort mij mateloos. Vandaar dat ik eens gesurft heb op een nieuw setje en kwam ik de volgende tegen:


Zouden deze staan op eens sp1, of heeft iemand hier deze?

:W

(wel in het zwart natuurlijk)

Bijlage: 5633-36.jpg
 
14 Mei Dré!
Welkom fijn dat je meegaat!
Hebben nu behoorlijk wat specials erbij!
Jouw fiets die van heukelommer,the red,the challenge,castrol sp 2 TOPPIE!
Wanneer komt die reportage van jou nu in de Kickxstart???
Kan nie wachten!
 
Goed mensen, ze is in bad geweest :Y en heeft een nieuw kettingsetje gekregen.
Toen ik er op ging halen stond ze netjes in de showroom bij Goedhart, het leek wel of ik haar weer afgeleverd kreeg :9~ .

Ff een verslagje van 10 maanden en 18.000kms VTR SP-2.

Aflevering:
index.php


Na 2 weken zandhappen met 10-15 km/h in Luxemburg (stevig remmen, achterkant stuiteren en toen raakte het asfalt op '( :(
index.php


Een maandje later alles netjes gemaakt en op vakantie naar Oostenrijk/Zwitserland:
index.php


Bij kilometerstand 5.600 bandje wisselen in Oostenrijk:
index.php


Zelfde dag, dacht een Oostenrijkse wielrenner dat hij zonder te kijken en richting aan te geven over kon steken :N B| :( :
index.php


Ondertussen ff een hugger besteld :P :
index.php


Ducktape plakt alles. Dus jas en motor weer gemaakt, want deze wegen wil je toch echt niet overslaan :N :} :
index.php


Alles netjes gemaakt en een wintertje doorrijden levert het volgende plaatje op -O- :
index.php


Maar sinds vorige week donderdag ziet ze er weer uit als nieuw *O* :9~ :
index.php


Met de dank aan Goedhart natuurlijk :Y :} :
index.php


Dus het baasje is weer blij *O* :
index.php


Het kleinere tandwiel (15 i.p.v. 16) is echt een verbetering :Y :} .
 
Laatst bewerkt:
14 Mei Dré!
Welkom fijn dat je meegaat!
Hebben nu behoorlijk wat specials erbij!
Jouw fiets die van heukelommer,the red,the challenge,castrol sp 2 TOPPIE!
Wanneer komt die reportage van jou nu in de Kickxstart???
Kan nie wachten!
Castrol gaat niet mee helaas ;( ;( ;( ;( ;(

Moet werken en kan geen vrij nemen :r :r :( :(
 
Net met de GSXR750 k6 gereden, stuurt super, volgende week wordt tie afgeleverd.

Wordt de zwarte uitvoering.

Komen gelijk wat mod´s op O-)

Heb 2 jaar met veel plezier sp-2 gereden, maar ja nu weer wat anders })

:W

Mag ik 14 mei nog mee, for old time´s sake ??? ;)
 
Net met de GSXR750 k6 gereden, stuurt super, volgende week wordt tie afgeleverd.

Wordt de zwarte uitvoering.

Komen gelijk wat mod´s op O-)

Heb 2 jaar met veel plezier sp-2 gereden, maar ja nu weer wat anders })

:W

Mag ik 14 mei nog mee, for old time´s sake ??? ;)

Als je maar wel een piccie van je bike showt en hier af en toe komt beppen
:X :X :X

Ga je er nog van die gp-dempers opzetten??

die zijn eg gaaf man
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan