Nieuw rubber

Maagd

Rookie
18 apr 2006
4
0
kattuk
Hallo,

Ik heb een Vulcan 1500a uit 1995, nu moet ik nieuwe banden hebben.
Ik ben nogal maagdelijk wat betreft motor rijden en techniek.
Via een kennis van me die in de (auto) banden handel zit kan ik met een aardige korting banden kopen. Maar ik moet wel met merk en type van de band komen
Kunnen jullie me advies geven welke banden ik moet nemen en waarom, en dan het liefst zo compleet mogelijk wat betreft breedte enzo.
Ik graag een beetje grip maar niet zo een plakker als die race idioten

Gr een maagdelijke rijder

 
Een maagd betreffende techniek en dan toch een Vulcan 1500 durven te gaan rijden.................je bent niet bang. :Y
Wat heeft die foto van een overweg met banden te maken trouwens? _O-
 
zoiets
con1.gif

_O- _O- _O-
 
Hallo,

Ik heb een Vulcan 1500a uit 1995, nu moet ik nieuwe banden hebben.
Ik ben nogal maagdelijk wat betreft motor rijden en techniek.
Via een kennis van me die in de (auto) banden handel zit kan ik met een aardige korting banden kopen. Maar ik moet wel met merk en type van de band komen
Kunnen jullie me advies geven welke banden ik moet nemen en waarom, en dan het liefst zo compleet mogelijk wat betreft breedte enzo.
Ik graag een beetje grip maar niet zo een plakker als die race idioten

Gr een maagdelijke rijder
Zelfde merk/type als dat er onder zit ? staat meestal op de zijkant van de band
Of is daar iets mis mee ?
 
het makkelijkste is naar mijn idee om een motorzaak op te bellen, te vragen wat voor banden er onder je motor kunnen en wat ze je aanraden, en dat dan te bestellen via je kennis :) of opzoeken via google e.d. er is genoeg te vinden volgens mij.
 
ik zou zo min mogelijk uitgeven aan banden

binnenkort klapt namelijk je vliegwiel door je carter naar buiten en ben je je geld hard nodig en je maagdelijkheid ten op zichte van techniek snel kwijt... _O-
 
lees nou s ff!!! gewoon kijken wat er op zit nu en bestellen.
en niet zo gauw op je teentjes getrapt wezen even geinen hoort er nu eenmaal bij
 
lees nou s ff!!! gewoon kijken wat er op zit nu en bestellen.
en niet zo gauw op je teentjes getrapt wezen even geinen hoort er nu eenmaal bij
ik gein niet, ik waarschuw hem/haar alleen maar.... })

toevallig vorig weekend nog een gast aan de telefoon, of ik nog een VN1500 onderblok wist, hij had heel Nederland al afgebeld maar niet aan te komen, kreeg overal hetzelfde antwoord, "neu joh, die zijn allemaal allang dood, vliegwiel uitgekotst weetjewel.."
 
ow is dat dan een kwaaltje(ik weet t zachtjes uitgedrukt)van die dingen.
das mooi klote als je vliegwiel door je carter klapt.
waar het mij eigenlijk om ging is dat er al meerdere duidelijke tips zijn gegeven waar niet op word gereageerd en dan vervolgens van de bovenste plank tekeer gaan om iets onbenulligs vink vreemd
 
ow is dat dan een kwaaltje(ik weet t zachtjes uitgedrukt)van die dingen.
das mooi klote als je vliegwiel door je carter klapt.
waar het mij eigenlijk om ging is dat er al meerdere duidelijke tips zijn gegeven waar niet op word gereageerd en dan vervolgens van de bovenste plank tekeer gaan om iets onbenulligs vink vreemd
iedereen baalt als zijn liefje wordt aangevallen, maar hier is het gewoon een bekend feit, geen afzeiken ofzo

ik heb overigens geen hekel aan jappaners ofzo hoor, alleen wel veel ervaring met van alles en nog wat uit het land van de rijzende zon..
 
maar jappen zijn toch beter dan europeese en amerikaanse motoren, net als bij auto s .
wat heeft het voor zin om dat te ontkennen
 
ik probeer het nog een keer,wat is er mis met gewoon aflezen wat er nu onder zit en gewoon bestellen????
 
Terug
Bovenaan Onderaan