magna v30 500cc niet harder dan 130???

he maarruh streetmaster, als ik het zo lees ben je dus eigenlijk gewoon een dikke schijterd en gaf je gewoon niet genoeg gas ? :) :) :) :) :) :)
 
he maarruh streetmaster, als ik het zo lees ben je dus eigenlijk gewoon een dikke schijterd en gaf je gewoon niet genoeg gas ? :) :) :) :) :) :)

Hhaha,
Ik vind het wel een leuke reactie maar helaas is de waarheid anders. Kijk de motor heb ik nu ongeveer 3 a 4wkn hij heeft 2jaar stilgestaan, in het begin liep hij erg vervelend "uitvallen, onregelmatig lopen, mede door de oude benzine en vuile carb.
Nu begint hij langzaam beter te rijden zeker met die carb cleaner.
Ik heb wel degelijk de gashendel opengetrokken maar dan in de hogere versnelling, gezien de uitslag van de test gaat hij bij een bepaald punt een beetje inhouden, dus ik kon wel harder maar dan moet ik hem gewoon langer doortrekken in de lagere versnelling, dan komt hij over dat dood punt heen.
Zowiezo wilde ik hem niet te hard aanpakken omdat hij al een tijd stil had gestaan
Maar nu heb ik zoiets van ok doortrekken die hap en zie wel wat er gebeurd.
*D *D *D *D
 
Streetmaster,

Ik las ook ergens iets over verse Peut.

De engine cleaner heeft weinig nut als je niet eerst de tank leeg haalt bij de meeste amerikaanse bikes die (naar zeggen) 2 jaar hebben stil gestaan (is dan meestal 4-6 jaar) hebben een hele berg drab onderin.

Advies: leegrijden, niet op reserve. Tank leegtrekken met een vacuum pompje en een stug slanngetje zodat je op de bodem kan komen. Daarna verse benzine erin met cleaner.

Totdat je de tank leeggetrokken hebt niet op reserve rijden.

Groet Harrie
 
Streetmaster,

Ik las ook ergens iets over verse Peut.

De engine cleaner heeft weinig nut als je niet eerst de tank leeg haalt bij de meeste amerikaanse bikes die (naar zeggen) 2 jaar hebben stil gestaan (is dan meestal 4-6 jaar) hebben een hele berg drab onderin.

Advies: leegrijden, niet op reserve. Tank leegtrekken met een vacuum pompje en een stug slanngetje zodat je op de bodem kan komen. Daarna verse benzine erin met cleaner.

Totdat je de tank leeggetrokken hebt niet op reserve rijden.

Groet Harrie

Hallo Harrie,

Bedankt voor de tip, alleen wil ik niet zelf teveel gaan lopen kloten aan de motor.
Ik wacht het gewoon even af en mocht het probleem blijven dan moet ik wel alles schoonmaken. Wat betreft de cleaner dit heeft wel degelijk geholpen.

;)
 
Gisteren nog even wat meer gas en langer doorgetrokken in de lagere versnelling, en had 170km/u op de teller staan.
Dus kwestie van gewoon afwachten, hij rijd steeds beter en harder.
:] :) ;) :9~ *D *D *D :Y :W *O* 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan