Problemen met sportster

Reload

MF'er
23 jul 2005
195
0
Belgie
Ik heb een probleempje met mijn Sportster! Ik krijg hem zonder probleem gestart en hij blijft ook een tijd lang draaien maar dan opeens stopt hij en krijg ik hem niet meer aan de gang (Dat is niet zo leuk vooral niet als je stil valt voor een 10 tal schoolgaande kinderen :( ) Het eenige wat ik sinds de laatste rit verandert heb is mijn koplamp (+ bedrading) en plaatjes in mijn uitlaat gezet voor de compressie

Wie weet iets???
 
Lijkt alsof ie geen brandstof meer krijgt.

Kijk eens ff naar je benzinedop. Ontlucht die nog wel?

Lijkt een stomme opmerking, maar ben zelf een keer aan het kloten geweest, om er na 2 dagen achter te komen dat dat het euvel was.

Gewoon ff rondrijden met de dop eraf of los erop en kijken of je dan het probleem ook hebt.
 
Je zegt daar zo iets ik heb wel iets verandert aan de bezine dop!!! Zou het dat zijn!! Eén ding is zeker voor ik weet dat ie ff kan rijden maak ik geen ritjes meer! :+
 
ik denk dat de nafstop het probleem is heriner met net dat de choke zich telkens terug trok als ik hem opnieuw wou starten met choke net of er een vacum was!! Gebeurt do ontluchting via de nafstop?? Ik had boven op de nafstop zo een sierstuk geplaats!!!
 
Meer plaatjes = minder compressie = minder geluid?
Zo werkt het toch?
compressie is de verhouding van de cilinderinhoud en de inhoud van
de verbrandingskamer.

meer plaatjes is meer geluid»meer doorstroming»meer vermogen bij hogere toeren
minder plaatjes is minder geluid» minder doorstroming»koppel bij lagere toeren
dit alles binnen de gebruikelijke normen van het mininium aantal plaatjes wat nodig is om een afdoende gasafvoer te houden voor de aanwezige cilinderinhoud.
 
Hangt er niet ergens in de buurt van de benzinekraan een slangetje los. Heb ooit met een shadow hetzelfde gehad. Soort vacuumslangetje dat losgeschoten was. :?
 
De ontluchting van de dop heeft niet te maken met het sierplaatje; ontluchting gaat onderlangs de dop.
Kijk ff naar de automatische zekeringen, als ze ouder worden neigen ze naar doorslaan bij warmte. Daarna gaan ze weer terug en t probleem is niet te traceren!.
Natuurlijk ook je koplamp nakijken en alles wat je veranderd hebt, uitlaat maakt niets uit natuurlijk.
Sportstergroet,
Charles, www.charlesb52.tk
 
Terug
Bovenaan Onderaan