Z1000 - Z750 - Z750 plaza deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
dit zijn de mijnen
























0004368aa.jpg



:+ :+ :+
 
Toch in het nieuwe deel 20 ook maar ff posten het blijft de moeite waard.

kijk en vergelijk :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~


full


full


full


full



















kweet het niet hoor blijft mooi dat we kunnen kiezen.

:Y :+
 
Moet nog een week wachten,maar ik meld me alvast in deel 20 ;)
 
Door Z 1000 MUIS op 22-04-2006 21:44




Quote:
Op zaterdag 22 april 2006 19:25 schreef jason het volgende:
[...]
Bedankt, maar ik denk niet dat deze een z-tje afstellen, ik ga denk ik maar eens langs Horeon, en vragen of ze hem daar even lekker afstellen.

Of heeft iemand een beter idee?



wat bevalt er niet aan de huidige afstelling?


Ik heb het idee dat hij 'danst'in de bochten en met te ver 'leunen'in de bocht het idee dat het stuur omklapt, beetje vaag omschreven, maar kan het niet anders zeggen..
 
Door Z 1000 MUIS op 22-04-2006 21:44




Quote:
Op zaterdag 22 april 2006 19:25 schreef jason het volgende:Bedankt, maar ik denk niet dat deze een z-tje afstellen, ik ga denk ik maar eens langs Horeon, en vragen of ze hem daar even lekker afstellen.

Of heeft iemand een beter idee?



wat bevalt er niet aan de huidige afstelling?


Ik heb het idee dat hij 'danst'in de bochten en met te ver 'leunen'in de bocht het idee dat het stuur omklapt, beetje vaag omschreven, maar kan het niet anders zeggen..


@ jason,
wat is het verschil met normaal instelling zoals in boekje beschreven
 
@ jason,
wat is het verschil met normaal instelling zoals in boekje beschreven
Zal ik morgen eens naar kijken, maar het zit niet goed in ieder geval, ik weet dat het frame niet stijf is, maar zoals het nu rijdt, is niet goed, heb niet echt het idee dat ik hem lekker hard de bocht in kan knallen als je begrijpt wat ik bedoel, hij 'zoekt' teveel, denk dat hij stijver(strakker) moet voorin
 
Zal ik morgen eens naar kijken, maar het zit niet goed in ieder geval, ik weet dat het frame niet stijf is, maar zoals het nu rijdt, is niet goed, heb niet echt het idee dat ik hem lekker hard de bocht in kan knallen als je begrijpt wat ik bedoel, hij 'zoekt' teveel, denk dat hij stijver(strakker) moet voorin

laat me raden: het is erger geworden met michelin pp?
 
Ik ga een biertje halen....., morgen het vervolg van de vering.....voor straks welterusten iedereen :W
 
voor de laate onder ons.... zit mad max te kijken veel kawa z1000 oud type.


dit is de mijne.
full


@dweezy ik kijk het weer morgen ff aan....misschien dat ik naar zandvoort ga.

Met Karel afgesproken om spullen te gaan halen....
 
Zal ik morgen eens naar kijken, maar het zit niet goed in ieder geval, ik weet dat het frame niet stijf is, maar zoals het nu rijdt, is niet goed, heb niet echt het idee dat ik hem lekker hard de bocht in kan knallen als je begrijpt wat ik bedoel, hij 'zoekt' teveel, denk dat hij stijver(strakker) moet voorin
MoguH :Z

nee...hij moet slapper afgesteld....met stijver gaat hij nog meer zoeken....wil je er echt vanaf zul je toch andere veren moeten monteren t.z.t. is echt een wereld van verschil

lees DIT FF
 
Laatst bewerkt:
het weer ziet er geweldig uit ...... ik ga vanmiddag naar Zandvoort ff naar het strand en het belangrijkste remleidingen en een stuur ophalen *O* *O* *O*
 
@Dweezy:
Ik had gedacht 25,- voor het luchtfilter, ik heb er zelf mee gereden.
Maar zoals je weet is een K&N praktisch onverslijtbaar: wasbeurtje, inspuiten en als nieuw......
 
Zonnetje!!! 8-)

[me]Dweezy gaat vandaag maar eens de kruistocht naar nijmegen maken :] :] [/me]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan