Z1000 - Z750 - Z750 plaza deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag Zetters der lage landen

Het rijden wil hier nog niet echt los gaan. Gisteren wel nog ff lekker stukkie gereden nadat ik de Z bij de dealert had opgehaald. Heb nu stalenremleidingen voor, K%N filter en alu kettingbeschermer erop zitten *O* Kleine mods, maar fijn ;) Kijken oftie op pashoogtes wat beter ademt.
Remmen doet ie prima! Ik merk dat ie wat steviger aanpakt, meer druk voel. Hij wordt er niet aggressiever van maar je houdt langer druk, dat merk ik wel al. En dat is wel lekker, zeker bergaf hard remmend voor haarspelden.

Wilde vandaag met andere MF-zwitser richting oostenrijk gaan, maar ben niet gegaan. Ik voelde me niet 100% fit, ben verkouden en heb keelpijn en dan zit ik niet lekker op de fiets. Gelukkig regende het vanmorgen zodat ik geen spijt had :X

Morgen maar weer woon-werk Zetten :]

Er zijn mensen naar zandvoort geweest vandaag? Was er een wedstrijd?


Zwiss stuur mij een e.mail met je adres dan stuur ik het t-shirt op.

e.mail van mij staat in profiel
 
Achja nat of niet nat heb toch heerlijk gereden :] :]

Sommige hebben alleen maar kunnen poetsen :9 *D

:] :] ;) :+
maar die sommige hebben gisteren een paar strepen getrokken vanuit Bodegraven Richting Amstelveen... }) }) }) }) }) }) })

Dez hebben we ook een keer samen gereden rooie Z...... :+ :+ , dus je weet de weg....
 
maar die sommige hebben gisteren een paar strepen getrokken vanuit Bodegraven Richting Amstelveen... }) }) }) }) }) }) })

Dez hebben we ook een keer samen gereden rooie Z...... :+ :+ , dus je weet de weg....

We spreken snel weer af om een rit te maken.

Heren fijne avond nog ben er van tussen.

:W :W :W
 
en is het meegevallen.

Ha, Knutsel. Of het is meegevallen? Zeker. Ik vond de Z behoorlijk vlot gaan. Ik heb het gas wel een paar keer vol open getrokken, maar ik kon niet helemaal doortrekken tot aan de top. Iets te veel verkeer op de Autobahn en eigenlijk iets te veel keiharde zijwind. Maar erg leuk was het wel :Y
 
Vanmiddag heb ik maar een kilometer of 40 gereden. Zo'n klein stukje maar, omdat m'n dochter van tien voor het eerst meeging en we het niet te gek wilden maken zo'n eerste keer.

Fotootje:

full
 
Vanmiddag naar alle waarschijnlijkheid de laatste serieuze rit met Zetje gemaakt.
Deze week komt de nieuwe bike.
Gisteren Zetje weer in de staat gebracht zoals ik ze ooit gekregen had.
Dat wil zeggen: met originele dempers en luchtfilter.
Wat een wereld van verschil vergeleken met de Lasertjes en een K&N.
Ik kon weer eens voelen hoe ze zo'n blokje "vakkundig" kunnen smoren voor het milieu....veel meer trillingen en vooral veel minder pit.
Nog snel een paar foto's gemaakt.

full
 
Daarna ben ik nog even op pad gegaan met m'n Yamaha. Ja, ja, ik heb ook een Yamaha. Geweldig ding. Een tweecilinder.





























Met maar 8 pk. Hij hangt achter onze boot. :+
Fotootje, hoewel een beetje off topic:

full
 
Ha, Knutsel. Of het is meegevallen? Zeker. Ik vond de Z behoorlijk vlot gaan. Ik heb het gas wel een paar keer vol open getrokken, maar ik kon niet helemaal doortrekken tot aan de top. Iets te veel verkeer op de Autobahn en eigenlijk iets te veel keiharde zijwind. Maar erg leuk was het wel :Y
voluit rijden doe je maar zelden.
in dit land ben je dan al snel de sigaar.
maar het zetje af en toe is de sporem geven is idd wel plesant. :Y

als ik zo die laatste foto van je dochter zie vond ze het ritje wel spannend.
 
voluit rijden doe je maar zelden.
in dit land ben je dan al snel de sigaar.
maar het zetje af en toe is de sporem geven is idd wel plesant. :Y

als ik zo die laatste foto van je dochter zie vond ze het ritje wel spannend.

Ze vond het spannend voordat we gingen rijden. Ze vroeg zich af of ze wel durfde. Inmiddels wil ze elke keer wel mee als ik ga rijden.


En in Nederland kijk ik inderdaad wel uit om de Zet echt de sporen te geven. Als ik eens even echt heel hard wil, wip ik even de grens over. De Duitse autobaan is maar een half uurtje rijden vanaf m'n huis.
 
Ik ben vanmiddag naar Schiedam en rij langs de kust terug. Misschien zie ik jullie in Zandvoort.

helaas niet gezien....wel meerdere Zetjes gespot......onder andere Crawl,
en op de terug weg van haarlem naar Amsterdam op de A9 een oranje samen met een soes....iemand van hier??????

goedemorgen


vraag 1: wie gaan er naar zandvoort vandaag en hoelaat en waar precies?

jammer niet meer gezien....anders hadden we er een echt meeting van kunnen maken.

maar ben maar blij dat je niet naar Zandvoort bent gekomen......was koud en nat

He Bart was jij het die ik tegen kwam in Heemstede?

Ja.... :Y :Y :Y :Y ....goed gezien....ook nog het regenpak aan moeten trekken?

Middag Zetters der lage landen

Het rijden wil hier nog niet echt los gaan. Gisteren wel nog ff lekker stukkie gereden nadat ik de Z bij de dealert had opgehaald. Heb nu stalenremleidingen voor, K%N filter en alu kettingbeschermer erop zitten *O* Kleine mods, maar fijn ;) Kijken oftie op pashoogtes wat beter ademt.
Remmen doet ie prima! Ik merk dat ie wat steviger aanpakt, meer druk voel. Hij wordt er niet aggressiever van maar je houdt langer druk, dat merk ik wel al. En dat is wel lekker, zeker bergaf hard remmend voor haarspelden.

Wilde vandaag met andere MF-zwitser richting oostenrijk gaan, maar ben niet gegaan. Ik voelde me niet 100% fit, ben verkouden en heb keelpijn en dan zit ik niet lekker op de fiets. Gelukkig regende het vanmorgen zodat ik geen spijt had :X

Morgen maar weer woon-werk Zetten :]

Er zijn mensen naar zandvoort geweest vandaag? Was er een wedstrijd?

Nee geen wedstijd... ik heb ff mijn nieuw stuur en stalen remleiding gehaald. Afspraak met KA-de-Zet. Ben mijn Zetje ook een beetje aan het pimpen.

beterschap met je keel.....tot binnen kort.
 
[...]

Ja.... :Y :Y :Y :Y ....goed gezien....ook nog het regenpak aan moeten trekken?

[/quote]
Nee, ik was al lang en breed thuis toen de bui los barste. O-)
Was ook maar een kort rondje om even visje in IJmuiden gehaald en via Zandvoort weer terug naar Hoofddorp gereden. :]
 
hee ZZZetters,jezus als je een paar dagen mist moet je aardig wat leesvoer verwerken zeg.
Vandaag met vrouw en kids naar de dierentuin in Rhenen geweest en
over de dijk teruggereden naar meerkerk(meetingplace)dijkie is wel saaier met
de auto,spotte nog een rooie 750 met fluor velgstripes(iemand van hier??)

@ RonZ kom jouw stuur nergens tegen hoor,je had het toch over MDI?

moeten maar snel een keer afspreken (minimeet)ken ik ff voelen of die fatbar meer comfort biedt.


Zetters de maZZelZZ
 
hee ZZZetters,jezus als je een paar dagen mist moet je aardig wat leesvoer verwerken zeg.
Vandaag met vrouw en kids naar de dierentuin in Rhenen geweest en
over de dijk teruggereden naar meerkerk(meetingplace)dijkie is wel saaier met
de auto,spotte nog een rooie 750 met fluor velgstripes(iemand van hier??)

@ RonZ kom jouw stuur nergens tegen hoor,je had het toch over MDI?

moeten maar snel een keer afspreken (minimeet)ken ik ff voelen of die fatbar meer comfort biedt.

Anders gooi je toch eerst weer even je originele stuur erop, dan weet je gelijk of het een beetje beter zit met je zere rug..
Zetters de maZZelZZ

Anders gooi je toch eerst weer even je originele stuur erop, dan weet je gelijk of het een beetje beter zit met je zere rug..
 
hey

hier vandaag ook z'n kleine 300 km :] zalig weertje alleen op terug weg wa beginnen druppelen en voor de rest was het zalig weertje samen met keere minimeet gedaan en samen getourd in de vlaamse ardennen.

groeten van de belgische kust
 

Mogguh

Ik wilde gistermiddag even rijden, ging het regenen. grrrrrrrrrrr. Komende anderhalve Week komt de Zed niet uit de schuur '( voor een plezierritje(teveel "nevenaktiviteiten")


Vanmiddag naar alle waarschijnlijkheid de laatste serieuze rit met Zetje gemaakt.
(Afbeelding)



;( ;( ;( :W :W (ik "spreek/zie"je nog wel denk ik binnenkort) En anders kom je nog wel eens langs in dit topic toch

..... over de dijk teruggereden naar meerkerk(meetingplace)dijkie is wel saaier met de auto,

Dat heb ik nou ook altijd _O- Laat staan als je met de auto + caravan over dijkjes rijdt. Ik mag er vrijdag a.s weer aan geloven :X
 
Laatst bewerkt:
Mogguh

Ik wilde gistermiddag even rijden, ging het regenen. grrrrrrrrrrr. Komende anderhalve Week komt de Zed niet uit de schuur '( voor een plezierritje(teveel "nevenaktiviteiten");( ;( ;( :W :W (ik "spreek/zie"je nog wel denk ik binnenkort) En anders kom je nog wel eens langs in dit topic tochDat heb ik nou ook altijd _O- Laat staan als je met de auto + caravan over dijkjes rijdt. Ik mag er vrijdag a.s weer aan geloven :X
Sterkte :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan