Z1000 - Z750 - Z750 plaza deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
hee ZZZetters,jezus als je een paar dagen mist moet je aardig wat leesvoer verwerken zeg.
Vandaag met vrouw en kids naar de dierentuin in Rhenen geweest en
over de dijk teruggereden naar meerkerk(meetingplace)dijkie is wel saaier met
de auto,spotte nog een rooie 750 met fluor velgstripes(iemand van hier??)

@ RonZ kom jouw stuur nergens tegen hoor,je had het toch over MDI?

moeten maar snel een keer afspreken (minimeet)ken ik ff voelen of die fatbar meer comfort biedt.


Zetters de maZZelZZ

@ ztt,
idd MDI, stuur heet 'booster'.

gezien, je gaat eerst origineel proberen!


ff gecheckt, staat wel bij MDI op site, kijk onder artikelen>stuur&toebehoren onder booster.
:) :}
 
Laatst bewerkt:
Daarna ben ik nog even op pad gegaan met m'n Yamaha. Ja, ja, ik heb ook een Yamaha. Geweldig ding. Een tweecilinder.
(Afbeelding)

geeft niet hoor, ik heb ook 4 jammie's, zwarte (met goud) nog wel!! en ze kunnen net zoveel herrie maken als die van KPL.




































Hier is er 1:
full

:+
 
Zwiss stuur mij een e.mail met je adres dan stuur ik het t-shirt op.

e.mail van mij staat in profiel

MOGGUH Zetters

Bedankt bok, ik was t tiesjurt al helemaal vergeten :o Ik ga je een mail sturen. MAAR... opsturen kost waarschijnlijk net zoveel als t shirt zelf. Ik ben eind Mei (22-27 mei) in NL en ik zit dan ook bij CRAWL in de buurt. Misschien kan je t hem meegeven als jullie elkaar nog zien tijdens een rit? Geld geef ik dan aan Crawl mee. Of betaal je als je hier bent met de zwitsaltoer. Of je moet in de buurt van Hoofddorp wonen, kan ik m altijd zelf ophalen. Maar ik mail je dus nog.

Had gisteren nog een piccies belooft. Zijn niet zo bijzonder, maar het spuitwerk blinkt lekker :Y

full

Hugger en alu chainguard
 

Hey Brinz OVERLOPER!!!






:+

Ik ben er geen fan van, maar hij ziet er niet verkeerd uit. En heb er erg goede dingen over gelezen in MOTORRAD.
Ik denk dat als je regelmatig lange ritten maakt en met passagier het een betere keus is dan de Z. En het is veel motor voor t geld. ABS erop??

Ik wens je er in ieder geval veel plezier mee.
 
Wie had een Z1000 als eerste motor?
Zou mij dit graag aanschaffen maar kwil hier eerst enkele reacties horen.

een Z1000 is veel mooier afgewerkt dan een Z750,daarmee liever een Z1000.
 
Wie had een Z1000 als eerste motor?
Zou mij dit graag aanschaffen maar kwil hier eerst enkele reacties horen.

een Z1000 is veel mooier afgewerkt dan een Z750,daarmee liever een Z1000.

Hoi aankomende ZETrijder *O*

Het gaat dus je eerste motor worden? Ik denk dat een Z als eerste motor geen probleem is. Maar als jouw was zou ik wel eerst een proefrit maken natuurlijk. Het ligt allemaal aan je instelling. Omdat een Z makkelijk stuurt en de zithouding lekker is zou t als beginnersfiets niet een groot probleem moeten zijn. Ik weet niet wat voor rijervaring je hebt en met wat voor motor je hebt gereden/lesgereden.

Tussen de 750 en 1000 zit niet een wereld van verschil. Ik heb een 750 maar heb ook met een 1000 gereden. Qua sturen is t vergelijkbaar. ik vind een Z van begin af aan vertrouwen geven, omdat ie makkelijk stuurt en ook langzaam rijdend makkelijk te manouvreren is.
Natuurlijk ziet de 1000 er even gelikter uit met die upside down en heeft de betere vering (instelbaar) en remmen. Dat maakt t meeste verschil.
Qua motorvermogen merk je niet zoveel verschil vind ik. Bij tests was de 750 zelfs met tussenacceleraties minstens zo snel of zelfs sneller doordat hij in het middengebied soepeler loopt dan een 1000.

Ik kan niet in je portemonnee kijken, dus als je het geld ervoor hebt dan kan je een 1000 nemen. Maar als beginner zou een 750 volledig aan je rijwensen voldoen denk ik. En hou je nog wat geld in je zak voor een lekkere blérpijp ;)

Maar belangrijk is: proefrit maken, gewoon op een 750 en 1000, dan merk je zelf wat t meeste bevalt en wat de meerprijs je waard is. SUCCES ermee! :]
 
Hoi aankomende ZETrijder *O*

Het gaat dus je eerste motor worden? Ik denk dat een Z als eerste motor geen probleem is. Maar als jouw was zou ik wel eerst een proefrit maken natuurlijk. Het ligt allemaal aan je instelling. Omdat een Z makkelijk stuurt en de zithouding lekker is zou t als beginnersfiets niet een groot probleem moeten zijn. Ik weet niet wat voor rijervaring je hebt en met wat voor motor je hebt gereden/lesgereden.

Tussen de 750 en 1000 zit niet een wereld van verschil. Ik heb een 750 maar heb ook met een 1000 gereden. Qua sturen is t vergelijkbaar. ik vind een Z van begin af aan vertrouwen geven, omdat ie makkelijk stuurt en ook langzaam rijdend makkelijk te manouvreren is.
Natuurlijk ziet de 1000 er even gelikter uit met die upside down en heeft de betere vering (instelbaar) en remmen. Dat maakt t meeste verschil.
Qua motorvermogen merk je niet zoveel verschil vind ik. Bij tests was de 750 zelfs met tussenacceleraties minstens zo snel of zelfs sneller doordat hij in het middengebied soepeler loopt dan een 1000.

Ik kan niet in je portemonnee kijken, dus als je het geld ervoor hebt dan kan je een 1000 nemen. Maar als beginner zou een 750 volledig aan je rijwensen voldoen denk ik. En hou je nog wat geld in je zak voor een lekkere blérpijp ;)

Maar belangrijk is: proefrit maken, gewoon op een 750 en 1000, dan merk je zelf wat t meeste bevalt en wat de meerprijs je waard is. SUCCES ermee! :]
full
 
kwil hier eerst enkele reacties horen.

een Z1000 is veel mooier afgewerkt dan een Z750,daarmee liever een Z1000.
een reactie: jouw stelling, daar kan ik niet in meegaan.
de z750 heeft mooier wielen, uitlaatsysteem, stepjes (uitlaatophaning), neusje ...
enige lelijke puntjes aan de z750 is de achterbrug en de voorvork en niet zichtbaar misschien power?!? maar dan had ik wel een busa met turbo gekocht ;)
oordeel zelf een aangepaste z750 (is nog niet af ;( )
356641


kijk ff in het foto topic voor meer plaatjes ...
elke motor bouw je op naar je eigen smaak, dus kies voor jouw de beste basis
ieder zijn smaak ...
 
Laatst bewerkt:
een reactie: jouw stelling, daar kan ik niet in meegaan.
de z750 heeft mooier wielen, uitlaatsysteem, stepjes, neusje ...
enige lelijke puntjes aan de z750 is de achterbrug en de voorvork en niet zichtbaar misschien power?!? maar dan had ik wel een busy met turbo gekocht ;)
oordeel zelf een aangepaste z750 (is nog niet af ;( )
(Afbeelding)

kijk ff in het foto topic voor meer plaatjes ...
Echt super zoals je hem hebt zeg :} :}
 
een reactie: jouw stelling, daar kan ik niet in meegaan.
de z750 heeft mooier wielen, uitlaatsysteem, stepjes, neusje ...
enige lelijke puntjes aan de z750 is de achterbrug en de voorvork en niet zichtbaar misschien power?!? maar dan had ik wel een busy met turbo gekocht ;)
oordeel zelf een aangepaste z750 (is nog niet af ;( )
(Afbeelding)

kijk ff in het foto topic voor meer plaatjes ...
elke motor bouw je op naar je eigen smaak, dus kies voor jouw de beste basis


Erg mooi!
Zie dat het brons ook gespoten is of zo.Hoe,waarmee,zie er gelikt uit :9
 
:} :} :} :} Het blijft gaaf die voorvork :9~

Nou ja, hele Zet is natuurlijk :9~ Ik ben heel erg blij met de mijne maar als ik deze zie ( B| )

;)
Doe normaal man...., je weet wel ,'gras bij de buren altijd groener'..........., jouw zetje is supermooi man :Y :Y :Y

*O* *O* *O* *O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan