Z1000 - Z750 - Z750 plaza deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
een reactie: jouw stelling, daar kan ik niet in meegaan.
de z750 heeft mooier wielen, uitlaatsysteem, stepjes (uitlaatophaning), neusje ...
enige lelijke puntjes aan de z750 is de achterbrug en de voorvork en niet zichtbaar misschien power?!? maar dan had ik wel een busa met turbo gekocht ;)
oordeel zelf een aangepaste z750 (is nog niet af ;( )
(Afbeelding)

kijk ff in het foto topic voor meer plaatjes ...
elke motor bouw je op naar je eigen smaak, dus kies voor jouw de beste basis
ieder zijn smaak ...
Hij is mooi.....maar......wat moet je met die plastic zak bij je voorwiel? Nog niet geheel uitgepakt soms.? O-)
 
Hallo Z-etters, ik volg jullie topic al een tijdje vanaf de zijlijn maar heb afgelopen zaterdag de knoop doorgehakt en een Z1000 gekocht *O* *O*
Ik kom van een Kawa Zx-6R 2004 (ook fijne fiets) maar de supersportieve zithouding breekt me na 2 jaar toch op
Moet alleen nog ff tot volgende week vrijdag wachten dan kan ik um ophalen ;(
De afgelopen tijd al veel leuke goodies voor de Z1000 voorbij zien komen in jullie topic en ben ook zeker van plan wat leuke spulletjes erop te gaan zetten maar laat ik um volgende week eerst maar eens gaan halen en inrijden
:) :)
Goeie keus! En welkom....
Maar die kleur he........de zwarte roedel begint nu toch wel erg groot te worden.
:} :+
 
Ik wil mijn olie gaan verversen maar ik weet niet voor welk merk ik zal gaan. Welke olie gooien jullie in je z750?
 
Ik wil mijn olie gaan verversen maar ik weet niet voor welk merk ik zal gaan. Welke olie gooien jullie in je z750?
Ik heb een 1000 maar gebruik al jaren Castrol superbike volsynthetisch.
Heb ik ook in een ZX9 gehad en nog steeds in de ZX6. Is goede olie. Heb ik nog nooit iets slechts over gelezen.
 
Nog eentje dan, dan kap ik ermee voor vandaag.
full
 
Hallo Z-etters, ik volg jullie topic al een tijdje vanaf de zijlijn maar heb afgelopen zaterdag de knoop doorgehakt en een Z1000 gekocht *O* *O*
Ik kom van een Kawa Zx-6R 2004 (ook fijne fiets) maar de supersportieve zithouding breekt me na 2 jaar toch op
Moet alleen nog ff tot volgende week vrijdag wachten dan kan ik um ophalen ;(
De afgelopen tijd al veel leuke goodies voor de Z1000 voorbij zien komen in jullie topic en ben ook zeker van plan wat leuke spulletjes erop te gaan zetten maar laat ik um volgende week eerst maar eens gaan halen en inrijden
:) :)
full


bij ons z-ettertjes.
en natuurlijk gefeli met de keuze van de motor.
hopelijk heb je er lang plezier van.
 
ondertussen eens iets afspreken met de beoogde zwitsalploeg? de vakantieplannen beginnen vorm te krijgen, daar moet de Zwiss wel in passen natuurlijk... :Y
moet wel gebeuren, maar we hebben nog ff de tijd.
we moeten alleen ff oppassen dat van uitstel geen afstel komt.
 
vandaag ff bij de triple meeting geweest.
er stond mooi spul bij. :9~

daarna nog ff een rondje getoerd.
en nat geregend. :X
maar ik lees dat ik niet de enigste ben.

Ik kwam ook compleet doorweekt en koud thuis :( .........maar werd gelukkig wel onthaald op hete koffie O-)
 
@ boabea,

Ik heb een Z 1000 als eerste motor,heb nooit een andere gehad.
Heb hem nu een paar weken.
Hij rijd helemaal super (voor mij ook perfecte zithouding).
persoonlijk vind ik de 1000 toch net iets mooier dan de 750.
Alhoewel ik echt supermooi spul voorbij zie komen hier :}

Ga er eens op rijden, viel mij 100 procent mee !

Succes :]
 
Dank u allen voor ut welkom. Het is een nieuwe zwarte geworden en compleet standaard. Heb wel al een paar dingen op m'n "te doen" lijstje staan.
Allereerst gaat de taartschep eraf dan ff een tankpadje erop vervolgens een setje bar-end spiegels+stuurgewichtjes. In de loop van de tijd gaan er een paar delen naar de spuiter en een stel leuke dempers zodra de euries weer aanwezig zijn.
Denk dat ik daarna de airbox mod gaat uitvoeren en een ander luchtfiltertje ga plaatsen (moet daarna zeker wel gaan denken aan een powercommander/rapid bike + dyno). Maarja loop inmiddels op de zaken vooruit :)
Weet iemand misschien of zo'n duozitafdekkapje van een zx-6r 2004 ook past op een Z1000? Dacht het een keer ergens te hebben gelezen dat het kon.
 
Weet iemand misschien of zo'n duozitafdekkapje van een zx-6r 2004 ook past op een Z1000? Dacht het een keer ergens te hebben gelezen dat het kon.

volgens het onderdelen boek is het dezelfde.
hier kun je nummers vergelijken/opzoeken;

http://www.buykawasaki.com/Default.asp?strContentURL=site/VIVehicleInformation/VIChooseVehicle.asp?intCatalogID=2&intParts=1

Wat is z'n nickname? :?



:+

he wijsneus.

het kan niet genoeg gezegd worden.

toch
O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan