Z1000 - Z750 - Z750 plaza deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
En inmiddels al "verzilverd"

Met koperpoets............. van de Hema . . . . :+

full
 
Laatst bewerkt:
volgens het onderdelen boek is het dezelfde.
hier kun je nummers vergelijken/opzoeken;

http://www.buykawasaki.com/Default.asp?strContentURL=site/VIVehicleInformation/VIChooseVehicle.asp?intCatalogID=2&intParts=1

Mooi dan heb ik het toch goed gelezen.
Heb nog zo'n afdekkapje van m'n zx-6r 2004 liggen met wat kleine schade.
Was hem een keer verloren op de A4 achter Delft met 200 km/h,
zag um nog net in mijn spiegels door de lucht vliegen :) .
Het kapje dus niet goed vergrendeld na gebruik |( .
Kan nu na reparatie en spuiten (groen naar zwart) mooi op de Z1000.
 
Ik heb een 1000 maar gebruik al jaren Castrol superbike volsynthetisch.
Heb ik ook in een ZX9 gehad en nog steeds in de ZX6. Is goede olie. Heb ik nog nooit iets slechts over gelezen.

(nu leest hij ook alleen maar donalduckies maar dat is een detail
:9 )

:+
 
@knutsel Heb inmiddels al de link gevonden in een paar berichtjes verder :9

Heb het z750 manual binnen.

:Y
 
zin/onzin 18.000 km beurt door dealer laten uitvoeren

Lees ik vorige week eens instructieboekje door wat er met een 18.000 beurt dient te gebeuren toen dacht ik bij mezelf waarom doe ik dit zelf niet. Zoveel spectaculaire dingen hoeven niet te gebeuren (enne, manual in mijn bezit immers) Het enige wat ik dien te vervangen (staat mij bij) is olie (filter volgens boekje niet). Remvloeistof is vorig jaar gebeurd (om 2 jr) Fabrieksgarantie is verlopen en dealers hebben weinig tijd rond deze periode. Wie heeft de 18.000 beurt ook zelf gedaan?

Vanmiddag nieuw rubber om de wielen *O*
Ik heb het meeste van de 24.000km beurd gedaan.
Behalve dan kleppen- en motor synchrone stellen.
Heb remvloeistof en remblokken voorvervangen (tergelijkertijd met het vervangen van de standaard remleidingen door stalen)
Remvloeistof achter vervangen.
Remklauw nagekeken maar hoefde niks aan te gebeuren.
Luchtfilter schoongemaakt en meteen maar dat kapje nog wat meer open gezaagd O-)
Rem- en koppelingshandel weer van wat vervet voorzien (schakel en rempedaal had ik algedaan meteen na het spuitwerk)
Vetnippels van de achterbrug en schokbrekerlinksysteem even lekker doorgesmeerd.
Koppelings- en gaskabbels een beetje olie gegeven.( nou ja een of ander teflon goedje in elk geval)
Moet nu alleen nog even olie verversen, filter vervangen, maar dat was pas 3000km geleden gebeurd en koelvloeistof vervangen.
Dat laatste zal ik eerdaags eens doen.
Moet ik alleen nog even kijken of er nog ergens een ontluchtingsnippel zit :?
 
kan altijd nog. :Y
weer ff ervaringen uitwisselen.

.......onder het genot van een kopje koffie!! :+
Het beste is altijd nog de Zwitsal meet itself :] maar een aftermeet is ook altijd leuk natuurlijk. Sterke verhalen vertellen ;)

(Ik moet niet vergeten nog vrij te vragen |( ) Wil er een week aan vast plakken, misschien dat ik met een paar nog meerij naar andere oorten.


nAvond btw
Tuurlijk, tijdens de Zwitsal-meet mag er ook gepraat worden :+


Nog geen idee waar ik daarna naar toe ga, maar is voor 99% zeker dat het Frankrijk wordt. Dat hangt echter nog van een kleinigheidje O-) af, maar dat ik er minstens een week aan vast plak is zeker :]
 
Mogguh.Lijkt op einde A4. Geen problemen gehad met politie? Ik heb daar nog eens een discussie uitgevochten met de politie (uiteindelijk bij de rechtbank mijn gram gehaald (scheelde 275 euro) ..... *O*
Blijft mooie kleur, groen :Y
Die hele mooie bocht aan het eind, vlak bij Delft....
Geen politie gezien dit keer. }) Maar ik rij daar meestal redelijk rustig. Heb ze al iets te vaak daar gezien en mijn broer heeft er zeer slechte herinneringen aan. (2 maanden rijbewijsvrij.....en nog een paar centen toe.... :X )
 
Heb net te horen gekregen dat ik als leenmotor vanaaf een Fazer meekrijg :X :X :X :X
Had ik ook. Heb er ruim 14 dagen op gereden maar kon er niet aan wennen. De injectie is van het aan-uit type en dus niet lekker als je in een bocht op het gas wil....
Boven de 10.000 tpm wel verrassend snel en dat was weer wel leuk. :Y
 
Dan worden jullie het duo "De Yammies"!!!! :]

:+





PS: Geef effies aan Teun door dat R@inman zaterdag 1.54.5 reed tijdens de KNMV-cup, heeft-ie weer wat om te overdenken. Ze hebben elkaar trouwens niet gezien hè :N
R@inman is trouwens 14e geworden in de A-groep van de 600's :} :} :}
Jaja, en dan denkt hij (R@inman) dat wij onder de 2.00 moeten komen? Ik op mijn 10 jaar oude ZX6-ie en KPL constant met zijn voorwiel in de lucht?
Whoehaa
})

(maar we gaan het wel proberen)
 
Jaja, en dan denkt hij (R@inman) dat wij onder de 2.00 moeten komen? Ik op mijn 10 jaar oude ZX6-ie en KPL constant met zijn voorwiel in de lucht?
Whoehaa
})

(maar we gaan het wel proberen)

Tuurlijk, altijd proberen, maar voor mij ben je al een held (hetzij wel een oude held) als je de 2.10 weet te benaderen!! :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan