Loud pipes costs lives

Is niet echt meer nieuws. Was al geruime tijd bekend dat HD/Buell zouden stoppen met het leveren van luide uitlaten. Screaming EagleWhispering Eagle uitlaten wordt het nieuwe merk *O*
 
Pfoe... komt natuurlijk door de gemiddelde (en bemiddelde) klant die zo'n orgel nieuw koopt. Is natuurlijk niet sjiek om 's morgens vroeg in Laren/Wassenaar zo'n aan te de trappen (of moet je zeggen duwen)
 
ik zeg het niet graag maar hier rest inderdaad maar 1 ding .....

FTF

of misschien gewoon, Fuck the Usa hier nog beter op zijn plaats.. hypocriete oorlogszuchtige, ietwat debiele boeren die de hele wereld betuttelen gaan nu ineens heilig doen over een beetje uitlaat herrie...
 
Laatst bewerkt:
inderdaad .... maar wel van die bommetjes van 200 db neergooien waar ze maar willen
ik zeg het niet graag maar hier rest inderdaad maar 1 ding .....

FTF

of misschien gewoon, Fuck the Usa hier nog beter op zijn plaats.. hypocriete oorlogszuchtige, ietwat debiele boeren die de hele wereld betuttelen gaan nu ineens heilig doen over een beetje uitlaat herrie...
8-)
 
Loud pipes saves lives too

mijn luide pijpen hebben me dikwijls het leven gered van onoplettende chauffeurs die wakker schieten van het gerammel..

en dan Heeeuuuuu..ne moto!? waar ? |(

snor se :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan