sepps-fighter?

sepp

MF veteraan
22 aug 2005
3.141
7
ben er zelf ook maar aan begonnen, (een half jaar geleden)
nu zijn we toch weer al enkele stappen verder (en is mijn geld op)

zo is ie binnen gekomen , vfr 750 '86

full
 
zoals je ziet, nog bijlange niet af, maar eerst weer wat sparen |( B|
 
leuke bike begint ergens op te lijken, heb je nog meer specs? nog iets aan het motor gedeelte veranderd enz enz?

edit: en wat de verdere plannen?
 
de motor is tot nu toe hetzelfde gebleven, enkel een devil-uitlaat, maar die stond er al op O-)
de kabelboom is onder handen genomen, spatbordje vooraan bewerkt, ducatikontje gestoken met aluminium onderplaatje, beugeltjes gemaakt voor enkele dingen weg te steken..
de tank is geheel uitgeblutst
ben momenteel bezig aan een ander waterreservoir, de orinele trekt op niet veel..
subframe verhoogd
tellers van koso

wat nog zou moeten komen:
ander stuurtje met risers
(als het mogelijk is) nieuw achterbrug met 17" wiel van cbr
usd voorvork (ook ander voorwiel dan)
uitlaat verhogen

denk dat ik het hierbij zal moeten laten voor de moment, het geld mis ik
(5 mei komt mijn proces voor ivm brommer ongeval 5 jaar geleden, en als ik dat win, heb ik weer geld *D ... laten we dus hopen op het beste *O* )

groeten
 
Ziet er leuk uit. Ben zelf bezig met het nieuwere broertje. Een 750f uit 1992.
Komt een yamaha r7 kontje op. Heb helaas nog geen foto's.
 
Ziet er leuk uit. Ben zelf bezig met het nieuwere broertje. Een 750f uit 1992.
Komt een yamaha r7 kontje op. Heb helaas nog geen foto's.
ow wanneer je die post, ga ik zeker kijken, ben benieuwd
 
dit is de foto waardoor ik ben beginnen twijfelen om hem uiteindelijk mss mat oldskool wit te zetten
maat heb nog steeds mn twijfels
ook als mn vriendin blijkt niet graag vanachter op te zitten, wordt het een monoseat, en mss toch wel meer nr het duitse toegaan.. zullen het dan nog zien

full
 
En een foto shopje voor de kleur, welke ik in gedachten had.
full


Het is nog wel een meerjaren plan denk ik. Iedere keer als ik zin en tijd heb werk ik er even aan.
 
Laatst bewerkt:
amai, dit vindt ik nu proper! idd ook mooi kleur! en zeer tof gedaan met jouw zadel

heb wel nog een vraagje, wat ga jij doen met je batterij? zit die bij jou ook rechts?
(weinig plaats om dingen weg te steken omwille van die grote blok e)
 
Accu zat bij mij onder het zadel, denk dat hij weer op dezelfde plek terug kan. Maar ben nog niet zo ver. Moet eerst nog een subframe maken.
 
heb snel even liggen photosoepen,
vfr monobrug +wielen erop,
het goude ding is een soort traanplaat, om dingen te verbergen, daar zit teveel elektriciteit dat ik nergens anders kwijt kan
full
 
uitlaat zou ook nog moeten verhoogd worden uiteraard
 
er zit al wat elektra in kont, maar heb de basis van de originele zadel in die ducati kont gebouwd, waardoor er minder plaats ontstond..
ik ben zelf ook niet echt een fan van een zijpaneel, maar ben nog wat naar oplossingen aan het zoeken
groeten
 
Ach je bent creatief met photoshoppen, dus dan zal dit ook wel lukken :+ Ik ben erg benieuwd naar het resultaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan