Triumph Speed Triple/Speed Four-topic - part 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Trubbels in de Strubben:

th_06%20AE%201770.jpg


Foto door Ad Kievit.
 
Nu dat jullie een nieuw topic beginnen, heb ook maar een nieuwe Speed Triple gekocht (een zwarte natuurlijk) *D Volgende week wordt hij geleverd :] Ik heb er maar direct een alarm en flyscreen bijgenomen en de GSG valblokken zijn ook al onderweg vanuit Duitsland.


gefeliciteerd *O* *O* goeie keuze :Y :Y
 
Nu dat jullie een nieuw topic beginnen, heb ook maar een nieuwe Speed Triple gekocht (een zwarte natuurlijk) *D Volgende week wordt hij geleverd :] Ik heb er maar direct een alarm en flyscreen bijgenomen en de GSG valblokken zijn ook al onderweg vanuit Duitsland.

Gefeliciteerd *O* *O*
 
Nog een felicitatie aan alle S3 eigenaren dan, Volgens MotoPlus is de Triumph Speed Triple de machine met de hoogste 'fun-factor'.

Kijk maar wat je d'r mee doet :P
 
Nu dat jullie een nieuw topic beginnen, heb ook maar een nieuwe Speed Triple gekocht (een zwarte natuurlijk) *D Volgende week wordt hij geleverd :] Ik heb er maar direct een alarm en flyscreen bijgenomen en de GSG valblokken zijn ook al onderweg vanuit Duitsland.
full



Welkom hier, en veel fun met je bike!!! *O* *O* *O*
Mijn vader zei ook al dat hij op een Buell trok toen we gingen kijken naar de Speed Triple. Heb hem maar direct een tik tegen zijn kop gegeven, een Triumph vergelijken met een Buell, schande :+
:(
Ik weet niet precies hoe ik dit moet vertalen....... :9~
:+ :+ :+
 
FF namens mijn broer (met die gele vlammen op zijn triple),

Hij heeft vandaag zijn superpole uitlaten er onder laten hangen.

klinkt goed en ziet er :9~ uit.
Ronz, zit je hier nou onder je meissies login te posten? :? .......Durf je niet onder je eigen login? O-)

Ben benieuwd hoe ze klinken, en hoe ze er uit zien!! :Y :Y :Y
 
Mijn motor staat ook weer thuis :} vind het alleen beetje jammer dat hij de schuld bij mij legt....volgens mij heb je diesel getankt :? :? :? :X :X :X nog nooooooit van mijn leven diesel getankt...dus ook niet in mijn motor....beetje jammer B| B|

maarja....hij doet het weer :Y :Y
 
Mijn motor staat ook weer thuis :} vind het alleen beetje jammer dat hij de schuld bij mij legt....volgens mij heb je diesel getankt :? :? :? :X :X :X nog nooooooit van mijn leven diesel getankt...dus ook niet in mijn motor....beetje jammer B| B|

maarja....hij doet het weer :Y :Y
Dat zal hij toch niet verzinnen? :? .........Misschien hetzelfde als bij Toppie (voor een gedeelte de verkeerde brandstof in de tank van de pomp)? :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan