Triumph Speed Triple/Speed Four-topic - part 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
@modjo: de flyscreen van een triple zit eigenlijk gemonteerd op de achterkant van het instrumentenpaneeltje, zit ook een bepaalde vorm aan de binnenkant van het screen. zal wel lukken als je wat handig bent maar is toch wat kostelijk moest het niet lukken. er bestaan aftermarket flyscreens die er wat op gelijken. of je kan natuurlijk ook een speed triple kopen dan past het zonder probleem. (ha ha)
tja da zou ik het liefste doen...maja budget he!
waar kan je die aftermarket dan kopen?? kan ze nergens vinden...
Alvast bedankt voor de reactie :Y
 
@modjo: sorry maar kweet de niemeer. dacht het ergens op dit forum gezien te hebben. zal nog eens opletten of ik het nog eens tegenkom. vraagje, hoe kan ik die gele mannekes te pakken krijgen?
 
@BA: d'r zit geen E-keur op de open uitlaat... en na een beetje snuffelen op het forum lijkt het me dat het een kwestie van gewoon uitproberen/geluk hebben is. Ik heb nu de standaardpijp erop zitten en het klinkt behoorlijk soft nu :) Wellicht dat ik de open uitlaat er weer op schroef. Ik ga voorlopig toch niet het land uit, en zolang het toerental een beetje beschaafd blijft...

@Dre: Kan de dealer zien welke mapping erin zit ? De motor lijkt met originele uitlaat een stukje beter te lopen.

Laat gewoon de mapping voor je TOR inladen, dan ben je zeker, het is maar 5 minuten werk. Van die oude TOR's moet je trouwens niet veel vermogenwinst verwachten, zijn eerder gemaakt om wat meer geluid te maken.
 
kontje van mijn triple.
full
 
nu nog mijn arrows. zal weer een ander zicht zijn met twee carbon uitlaten. foto's volgen nog.
 
Mooie fiets zo in het geel

Heb zelf een zwarte, met idd de arrows. Ben erg blij mee. Vind die stootblokken ook wel wat waar vind ik die?

thanx
 
thanks boys. valblokken zijn van TOP BLOCK en kosten 180€. heb de mijne gewoon bij mijn dealer besteld.
 
hoi modjo, heb iets gevonden voor je. kan spijtig genoeg de link niet leggen, weet niet hoe dat moet, maar als je via google zoekt en flyscreen speed triple intipt kom je er bij uit. australian motorcycle components pty ltd. zal een foto doorsturen, hoop dat da lukt.
full
 
was er zeker van het ergens gezien te hebben maar wist ook niet dat het een site was uit australie. zal in europa ook wel ergens te vinden zijn. grts
 
@pvc: het zijn ledpinkers van FAR (www.far.it). gelijk ook even dan een pinkrelais bijkopen omdat anders de pinkers veel te snel pinken. montage van de relias is zeer eenvoudig. gewoon de oude uitnemen en de nieuwe in de plaats zetten. dacht ook dat de valblokken vorige week nog in stock lagen.
 
hoi modjo, heb iets gevonden voor je. kan spijtig genoeg de link niet leggen, weet niet hoe dat moet, maar als je via google zoekt en flyscreen speed triple intipt kom je er bij uit. australian motorcycle components pty ltd. zal een foto doorsturen, hoop dat da lukt.[afbeelding]
krijg het via google ook niet gevonden zoals je zei.
maar mijn dubbele koplampen willen er niet op zoals ik wil ;(
dus moet nog ff geduld hebben
of gewoon blijven sparen.... :+
in ieder geval kei bedankt!!!
 
Laatst bewerkt:
@pvc: het zijn ledpinkers van FAR (www.far.it). gelijk ook even dan een pinkrelais bijkopen omdat anders de pinkers veel te snel pinken. montage van de relias is zeer eenvoudig. gewoon de oude uitnemen en de nieuwe in de plaats zetten. dacht ook dat de valblokken vorige week nog in stock lagen.


Bedankt BA., heb even naar de site gekeken maar kon die knipperlichtjes niet vinden ttz die flash animatie doet het niet lekker bij mij, maar als ik het goed begrepen heb, heb jij alles bij je dealer besteld?
 
Laatst bewerkt:
Hoi allemaal op dit forum. Ik zal me hier ook ff voorstellen (ook bij nieuwe leden gedaan)omdat ik ook zo'n te gekke ST3 heb gekocht en dmv het lezen van deze topic al aan wat info ben gekomen. Mijn echte naam is Rob en ik woon in Friesland. In april heeft een kennis van mij m'n ST3 van 2003 uit Duitsland geimporteerd.
Hiervoor ben ik ongeveer 10 jaar motorloos geweest, daarvoor heb ik een CBR600, een GSXR 750 en 2 crossers gehad. Ik heb ongeveer een jaar naar de juiste motor gezocht. Op een gegeven moment bleven de Ducati Monster en de Triumph Speed Triple over, nou na een proefritje op beide was er geen enkele twijfel meer. Wat een onwijs gave motor is de ST3 zeg! M'n motor is nog helemaal kaal, hij heeft alleen een SHARK hoge vervangingsdemper eropzitten, deze geeft erge vette klappen bij terugschakelen :Y :Y :Y
Ik wil nu eerst een flyscreen kopen maar twijfel nog tussen een orgineel en alternatief.

Tot zo ver, ik ga nu eerst ff een stukje rijden want het is mooi weer vannavond!

Groetjes,
Rob
 
Laatst bewerkt:
hoi rob, je hebt zeker de juiste keuze gedaan. ik heb om eerlijk te zijn ook een keuze moeten maken (twee jaar geleden ondertussen) tussen een monster S4R en de triple, maar vond toch dat de triple meer motor is voor minder geld als je hem vergelijkt met de monster. de triple is niet voor niets al 2jaar de beste naked op de markt. stuur eens wat foto's door van je triple. PS:ik zou als ik u was het orginele flyscreen erop zetten, ineens de juiste kleur en past als gegoten. grts
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan