wie rijd er hier een yamaha xs 650 hier

ff oma aan de kant schuiven.

Hey Stevan, zou jij misschien een foto kunnen maken van de special 2 (spaakwielen) van het frame gedeelte onder het zadel? dus ff het zadel openklappen en dan er ff een kiekje van maken vanaf de zijkant?
 
Hallo DeepSpace

Dat kan niet meer want ik heb hem vekocht
Sorry
Groeten Stevan 8-) 8-)
 
Stevan, Ik heb ook weer eentje aangeschaft. Had eerst een ander maar die trilde mij te veel (ook een hardtail met een springer voorvork) maar deze rijd 10 keer beter. Heb al een paar nieuwe dingetjes moet aan schaffen (accu, ketting en tandwielen) maar dat is deze motor wel waard. Hier even een foto.
bikepics-607171-full.jpg

Gr Martin
 
Hallo DeepSpace

Dat kan niet meer want ik heb hem vekocht
Sorry
Groeten Stevan 8-) 8-)


ghehe. ja dan houd ut op.

iemand anders van de xs rijders hier? wat ik nml ff wil weten is hoe dat frame loopt. ik ben nml bang dat hij horizontaal loopt. zou mooi zijn als hie wat schijn naar beneden liep.
 
Zal van de week eens wat foto's maken. Heb er 2 staan oa. eentje helemaal uit elkaar, kan je mooi zien hoe het frame loopt. Volgens mij zijn trouwens alle frames hetzelfde maar voor zekerheid moet je dan bij de XS650 club zijn.
Mzzzls,Rob.
 
het lijkt dat de se versies iets anders zijn, de achterveren staan ook wat schuiner op de fiets. maar als je wilt kijken graag :Y

yamaha%20xs-650.jpg

en
Yamaha-XS650SE-Special-1979.jpg


het lijk dus dat het frame ook wat schuiner onder het zadel loopt wat weer mooi is als je der een soloveerzadeltje op wilt zetten. maar misschien is het gewoon het zadel die die schuine lijk veroorzaakt.
 
Frame loopt bij de special ook gewoon recht, dat weet ik zeker.Zadel loopt ver over die bovenste framebuis heen Misschien lijkt die schuinere stand van schokbreker ook zo omdat de special een klein achterwiel heeft. Vaak word het frame wel op zo'n manier verlaagd om een mooie doorlopende schuine lijn vanaf de tank te hebben. Ik zal ook eens achterbruggen gaan vergelijken misschien dat dat anders is? Maar ik vind die cafe racer wel erg gaaf trouwens. Zelf ben ik ook met een XS400 special aan het experimenteren voor een lage soort bobber look met zweefzadel. Ik heb al korte schokbrekers gemonteerd (-3cm) en heb nu nog kortere van een Savage (27cm). Misschien doe ik dat ook met de XS650 maar caferacer is eigenlijk de eerste keus en ik heb nog een frame over :Y . Mzzls,Rob
 
Hier nog even een foto van de andere kant. Hij is nu weer klaar, er zijn de volgede dingantjes aan vernieuwd; Nieuwe accu, tandwielen en ketting en een nieuwe veer voor de kickstarter (wat een werk was dat). Ook heb ik uitlaattape gekocht, dat omdat er aal een paar deukjes in de uitlaten zitten en deze nu mooi weggewerkt zijn op deze manier.
bikepics-611811-full.jpg

Gr Martin :]
 
ff een tijdje niet op het forum geweest maar ik heb er ook weer 1 bij,wel met(veel)werk maar ja...



















full
 
ziet er een stuk beter uit zo met dat stukje frame schuinlopend.

tegen die tijd dat ik het geld heb ook maar opzoek naar een al gechopte. zolang ik niet te zagen en hakken hoef kan ik het hier voor de deur wel doen.

mag ik vragen wat je der ongeveer voor betaald hebt?
 
je hoeft niet beslist te hakken en te zagen,korte achterveren(of buisjes) en een lange achterbrug geeft ook al een leuk effect.
als je 1 koopt waar aan gelast is tsjek dat dan even goed!

















full
 
hmm ja zo kan het natuurlijk ook. hoelang zijn die achterveer buisjes? en wat voor achterbrug zit er in dan?
 
Laatst bewerkt:
hmm ja zo kan het natuurlijk ook. hoelang zijn die achterveer buisjes? en wat voor achterbrug zit er in dan?




vlgs mij zo uit het hoofd zijn die buisjes 24 cm en de achterbrug is org alleen verlengd,maar je kunt er natuurlijk ook een ander model in prutsen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan