special paint

Anesc

MF'er
6 jul 2005
70
0
Nieuwegein
Hallo, ik ben in het bezit van een hd roadking, nu wil ik deze laten spuiten bij Frans van de Weerdt in Utrecht. Ik zou graag willen weten wie er ervaring heeft met deze man en wat die ervaringen zijn. Graag jullie reactie's.
 
Kijk hier maar, ik heb aan Frans globaal uitgelegd wat ik wilde en dit is het vreselijk mooie resultaat. Zit er al een jaar of drie op en buiten de gewone gebruikskrasjes mankeert er niets aan.

full



Te duur ? Je betaalt voor de kwaliteit van z'n werk, kom al jaaaaaren bij hem voor van alles :} :}
 
Bukake-de-luxe-paint?












;) mooi monster NitroMax! Volgens mij zie je geen rolator of kinderwagen op de weg als jij er aankomt....
 
Special paint en airbrush kost veel geld, maar het is vaak niet duur.
Ga maar na hoeveel uren er in gaan zitten om tot een goed resultaat te komen.
Dan nog het materiaal natuurlijk.
En voor je creativiteit moet ook betaald worden, het blijft tenslotte kunst. *D
 
heb net mijn voorspatbord en achterspatbord laten spuiten door Frans...
klassewerk !!! ziet er echt goed uit... :} :}

Ut kost wat.. maar dan heb je ook wat :]
Matoe
 
he anesc ik heb 2 maanden terug mijn yamaha drag star classic laten airbrushen.
ik ben overal langs geweest om prijzen op te vragen en informatie te winnen.
ik moet eerlijk zeggen frans was redelijk duur maar hij kan het wel, maar nu benik bij een particulier geweest en die heeft het voor mij gedaan en zij heeft geweldig werk geleverdt je wordt op de hoogte gehouden van de voortgang en ze komt ook met ideeen.
op meetings stonden ze ook versteld van dat dit door een""amateur"" was gedaan,en belangrijkste de prijs was goed. als je wilt heb ik wel adres en tel voor je gr anpa
 
met de laatste witte laag heb ik het een behoorlijk beetje verkloot,
had het tape te lang laten zitten, waardoor ik de hele flake-laag eraf trok!!
dat is dan ook erg lelijk geworden, maar ja, ben dan eigelijk ook meer van de ratbikes!! ;)
full
 
Kijk hier maar, ik heb aan Frans globaal uitgelegd wat ik wilde en dit is het vreselijk mooie resultaat. Zit er al een jaar of drie op en buiten de gewone gebruikskrasjes mankeert er niets aan.

(Afbeelding)


Te duur ? Je betaalt voor de kwaliteit van z'n werk, kom al jaaaaaren bij hem voor van alles :} :}

ff een schop :)

Toch wil ik eigenlijk wel weten hoe duur het is om hem helemaal replica te laten spuiten. Hoe duur was die van jou als ik vragen mag?

Stel ik zou mijn toekomstige motor laten overspuiten, helemaal. Wat moet ik dan verwachten? 500 1000 :?
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan