Start ZXR fighter Project

ZXRay

MF'er
22 apr 2006
230
0
krommenie
Hallo,

Ik ben erg nieuw hier en ben eigenlijk een hele tijd bezig geweest met het lezen van andere topics om ideeen op te doen en om te kijken wat voor moois er allemaal gemaakt word.
Heb al een hele tijd in mn hoofd om mn zxr om te gaan bouwen maar het kwam er eigenlijk nooit van,
wilde hem op een gegeven moment ook zelfs verkopen.
Maar heb nu dan toch de knoop doorgehakt (was een vrij dikke knoop)
en ben begonnen.

Wat ik op dit moment heb aangeschaft:

-Klein stuurkuipje
-Breed dragbar stuur
-Risers voor het stuur (heb mn originele kroonplaat aangepakt)

En heb mn contactslot bevestiging van mn kroonplaat verwijderd en de hele boel gepolijst (onderste kroonplaat moet nog)
:(

Wat ik nog op mn verlanglijstje heb staan is teveel om op te noemen maar in ieder geval een ander kontje, zit zelf te denken aan een kontje van een zx6-r uit 2003, misschien hebben jullie nog een ander ideetje?

etc etc etc

hier alvast wat foto's,
ben benieuwd wat jullie ervan vinden

Fightergroet

ZXRay

zo was hij voor de verbouwing

full
 
bedankt voor de positieve reacties allemaal :)

ik heb jou project idd ook bekeken el nino,
ziet er ook stoer uit hoor !!

Het gaat alleen niet zo snel met bouwen want ik moet het van het weekend hebben en dan ook maar 1 dag daarvan want de garage is bij mn ouders en ik heb thuis ook een vrouwtje en een kleintje zitten dus die vragen natuurlijk ook de nodige aandacht.
Maar ja, geduld is een schone zaak.........
 
de bedrading is op de foto nog niet aangesloten op de draadboom,
dit zijn alleen de stukjes draad met losse stekkers die uit de handvatten komen dus ik moet de bedrading idd aanpassen anders past het niet.
een klussie voor het volgende weekend.
 
de bedrading is op de foto nog niet aangesloten op de draadboom,
dit zijn alleen de stukjes draad met losse stekkers die uit de handvatten komen dus ik moet de bedrading idd aanpassen anders past het niet.
een klussie voor het volgende weekend.
Hey ZXRay,

Het begin is er, en het ziet er goed uit, succes met bouwen en we blijven jou volgen!

Grt Bob. 8-) 8-) 8-)
 
zo het heeft ff geduurd maar ik heb weer wat kunnen doen vandaag,
niet heel veel maar goed alle beetjes helpen.
Ben vandaag begonnen met wat bedrading te verlengen, verlichting, thermocontact koelvin, bobines etc etc.
En de bedrading een beetje netjes wegwerken dat het netjes ligt en ook goed,dus geen kans op beschadigingen.
Gaat nog redelijk wat tijd inzitten , maar is wel leuk werk moet ik zeggen.
Heb mn contactslot ook op een ander plaatsje gezet (heb ik al eerder bij iemand anders gezien op dit forum, dus ben n btje aan t naapen)
Nieuwe plaats is hier op de foto te zien, hij zit nog niet defintief vast hoor, maar dit word wel de plaats.

full
 
wilde eigenlijk volgende week naar de streetfighter kickoff day maar dat gaat niet echt lukken, misschien 7 juni.
we zullen zien, ga de motoger nu zo (af)maken dat ik in ieder geval kan rijden deze zomer en dan ga ik van de winter (nadat ik bij fighterama ben geweest) wel weer verder, begint nu toch wel een btje te kriebelen hoor.

hier nog n fototje van mij druk in de weer met het tapen van de bedrading.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan