klaar

Ik heb ook nog een kennis die in zeeland ergens een huisje ter beschikking heeft heeft... lijkt me ook niet onaardig als die een BBQ host.
 
Zondag 30-7

Meetingkje.

Voorstel: Langs de Nieuwe Waterweg op de dijk van Vlaardingen naar Maassluis.
Groot grasveldwaarop je mag koeieschroeie. Omgeven door een prima straat waarop je de motoren kwijt kunt. Helemaal in het groen. Strandje in de rivier waar je heerlijk kunt pootjebaden/zwemmen.

Van niemand last en niemand last van ons.

Kom maar op!
 
Ben erbij! 2 uurtjes rijden, over Antwerpen.
Zal verder de topic in het oog houden, misschien een tikkeltje ver voor die HD's uit het Noord-Oosten des Lands (dr. Bral ?)

Hoop dat het iets wordt! ;)
 
Overal leuke reacties....en hier waar de mensen zitten die alleen maar roepen "we moeten eens iets doen" precies 1....

Kom op mannen!! (En vrouwen)

Voor de routeplanner...3133KA

Afslag Restaurant Oeverbos. Weg volgen, kan niet missen.
 
Laatst bewerkt:
Jammer de 30ste zit ik in Belgie, maar zeker een goed idee, het wordt wel weer eens tijd voor gezellig bij kleppen.
 
Nou, als Slow niet komt ga ik ook niet.

-O-




...... dat ik dan "toevallig" andere afspraken heb (lees: voorbereidende vakantie werkzaamheden) heeft er uiteraard niets mee te maken....
 
Jij moet vooral zo doorgaan...
Als je dan toch bezig bent met voorbereidingen treffen... doe dan even een meet organiseren op een andere datum. Doe evt. een polletje voor wat alternatieve data/plaatsen.
Ik ben er te druk voor maar jij hebt gelukkig tijd zat nu je vakantie hebt.
 
Tja, ik heb nú nog geen vakantie (anders zat ik ook niet achter zo'n k#@t beeldscherm met dit weer), maar 'pas' volgende week. 8-)

En aangezien ik het bestwel druk heb met organiseren van m'n 'eigen' jaarlijkse treffen (The BugsRun 2K6, jaja verzin het maar, enig narcisme is me niet vreemd.. O-) ), voel ik er weinig voor om dan dit ook nog erbij te doen. En een mens moet z'n grenzen kennen (en z'n gezin blijven herkennen).

Wellicht een idee voor volgend jaar? Als MF-chopper afdeling meedoen met de BugsRun? Vrijdag weg, zondag terug, op een camping in Sauerland (60 km onder Winterberg)? Altijd gezwellie, veel bier, verbrand vlees, skinny dippen in de Eder, en een verchrikkelijk mooi gebied om te toeren (voor hen die het nog kunnen trekken tenminste...). Overnachting in een zelf meegebrachte tent, of in het Bikershotel in het durpie (ja Slow, ik denk aan iedereen...).
Een groepje (Friezen) van het Prikbord had ook eventueel wel interesse.

Hangt ook een beetje af van de rest van de 'vaste' groep die elk jaar al meegaat, maar wat mij betreft zou het een optie kunnen zijn.
 
We zijn 2 jaar terug eens bij de highlands (in ijsselstein) geweest met een groep mf-chopperaars, is dit niet voor herhaling vatbaar? Gewoon effe een zaterdag of zondag middag beetje ouwehoeren...
 
We zijn 2 jaar terug eens bij de highlands (in ijsselstein) geweest met een groep mf-chopperaars, is dit niet voor herhaling vatbaar? Gewoon effe een zaterdag of zondag middag beetje ouwehoeren...

da's wat meer haalbaar op een hardtail!
en die meeting bij "de ouwe school" is die nog een keer??
 
Terug
Bovenaan Onderaan