HOG

  • Onderwerp starter Anoniempje599
  • Startdatum
A

Anoniempje599

Guest
Vorig jaar een nieuwe Sporter 883R gekocht, niet mijn eerste Harley, maar wel mijn eerste nieuwe Harley.

Nou krijg je bij de aanschaf van een nieuwe Harley een jaarlidmaatschap van de HOG.

Zonder iemand te willen beledigen, maar ik vind het nogal suffe goednieuwshow blaadjes die ik maandelijks ontvang.

Wat is jullie mening hierover?
 
'suffe goednieuwshow blaadjes' is naar mijn idee de juiste diagnose, ik blader die van mijn schoon vader zo nu en dan eens door omdat ik het gezwam van schoonmoeder niet kan aanhoren..
 
Kreeg je bij dat lidmaatschap geen trailer om naar meetings en zo te gaan??
Ik kreeg van alles, speldjes, badges, boekjes, folders etc. etc. Een heel pakket dus, daarna iedere maand van die blaadjes, maar ik vind er nog al veel onzin in staan en dan druk ik me nog voorzichtig uit. ;)
 
Ik ben ook een jaar HOGmo geweest!
Kreeg het gratiz bij aanschaf van de Shovel destijds.

Ik kan dus uit ervaring zeggen dat het niets is.
 
Er zijn Harley-Davidson-rijders en er zijn ook Harley-Davidson-eigenaars.
HOG -leden nemen deel aan organisaties: was U in Faro in Portugal, in St-Tropez?
Zie ik U in Morzine? Killarney? Hamburg? Faaker See? U weet hoeveel het kost om LIFE-MEMBER te worden, de "eigenaars" worden geen life-member, de rijders wel.
 
Vorig jaar een nieuwe Sporter 883R gekocht, niet mijn eerste Harley, maar wel mijn eerste nieuwe Harley.

Nou krijg je bij de aanschaf van een nieuwe Harley een jaarlidmaatschap van de HOG.

Zonder iemand te willen beledigen, maar ik vind het nogal suffe goednieuwshow blaadjes die ik maandelijks ontvang.

Wat is jullie mening hierover?

Haha, prachtig gezegd! suffe gloednieuwshow blaadjes, met Harley propaganda. En het is ook nog eens een ouwelullenclub. Als ze een review schrijven van een toertocht, vertellen ze alleen waar en wat ze allemaal hebben gegeten :+
 
Ik vindt dat hele hog gebeuren voor de wannabees, met een hoog padvinder gehalte,ze lopen de deuren plat bij de harley dealer maar de meesten kunnen zelf nog geen sleutel vast houden (alvast excuus voor diegene die het wel kan). Nee het is niets voor mij.
 
de meesten kunnen zelf nog geen sleutel vast houden
Hoe zetten ze 'm aan dan? O-) Klopt wel. We hebben een keer een bedrijfsritje gehad, en daar kwam een van de directeuren voorrijden in de directiewagen (met chauffeur), met daarachter een aanhanger (met levensgroot HD-embleem _O- )waar de CHAUFFEUR een HD uitrolde, waar mijnheer de dikke deur de rit mee reed. Wel stoer splinternieuw HOG-color op z'n 3-delig HD-pak. LUL!!
 
Enkele jaartjes terug vroeg ik een kraamhouder op een hd treffen
een patch te maken met daarop : "FUCK DE H.O.G." maar die wilde
niet , omdat hij er minstens 10 moest maken . Ik : ok maak er 10
en is de rest met een uurtje niet verkocht , dan koop ik de rest .
Een uurtje later : alle patchen verkocht ..... O-)
 
vandaag via een omweg van mijn werk naar huis gereden.. kom ik op een gegeven moment achter een fully dressed HD te rijden.. zwart met glimmend chroom.. man voor en vrouw achterop, beide strak in het leer met op bijna elk lapje leer een HD vermerking...

natuurlijk kom je met dit mooie weer een hoop motoren tegen.. en ja hoor... ik lekker zwaaien.. die lul steekt z'n poot niet uit.. komt er een HD langs.. yep.. daar gaat het handje :W en zo gaat dat een tijdje door... en ik begin me steeds meer op te vreten...

kijk.. je hoeft voor mij niet te zwaaien hoor.. maar wees dan konsekwent en zwaai naar niemand... de man had dus ook duidelijk het HOGmo HD modellen boek niet goed doorgenomen.. want er kwamen verscheidene choppers langs (shadows, intruders..) tja.. en per ongeluk zwaaide hij naar die ook.. _O-

wat een lul.. en z'n vrouw erbij...

zo.. mos ut effe kwijt..
Matoe
 
Tja, zelf ben ik ook eens ongevraagd lid geweest van het HOG bij aanschaf van een nieuwe brommert. Na een paar bezoekjes aan hun bijeenkomsten wist ik al wat voor vlees ik in de kuip had......"Not my kind op people".

Die HOG blaadjes zijn perfect om het kampvuur mee aan te maken, want van die tranentrekkende verhaaltjes in die bladen krijg ik al snel uitslag op de meest intieme plaatsen van mijn lichaam. Wat een gelul zeg! })
En dan die patch met "life member" _O- Hiermee geven ze aan dat ze de rekening aan het HOG betaald hebben *D

Doe jezelf een plezier en ga eens rondkijken bij andere Harley clubs. Je kan vrijwel overal terecht op de maandelijkse clubavonden bij een HDC. Vroeg of laat vindt je wel aansluiting bij een leuke club waar ze hun bikes niet met trailers, aanhangers en busjes vervoeren.

Tja, wat Faaker See betreft. Dit was ooit een leuk biker treffen als je tenminste aan de 'goede' kant van het meer bleef, maar de laatste 2 jaren is het zwaar k.. :r NO MORE FAAK !

CU HD4ever :]
 
De meest trieste verhalen vind ik van die gasten die dan zijn verhuisd en dan een nieuwe "familie" hebben gevonden. De EO is er niks bij vergeleken.

Persoonlijk ben ik helemaal geen man voor een club. Ik rij het liefst alleen of met slechts een paar bekenden en/of vrienden.
 
Persoonlijk ben ik helemaal geen man voor een club. Ik rij het liefst alleen of met slechts een paar bekenden en/of vrienden.
Zeldzame asociale houding voor een motorijder: de Heer Passiefey is geen man voor een club.Het zal voor de H.O.G. ( de grootste club ter wereld)geen groot verlies zijn dat U na het gratis lidmaatschap er niet meer bijhoort. En vermits het gratis is waarover wil je dan klagen? Al eens de melige brochures van andere merken bekeken? Die bmw folder vol prachtige foto's van Noorwegen, maar die teksten daarbij...
Ik ben H.O.G.life-member omdat ik deelneem aan hun organisaties.
 
Bij de hog krijg je dit soort taferelen:
(even gejat van het 'mega meeting forum)

Graag even op kleur naast elkaar zetten aub.
Kan je de motor waarvan je het type al niet eens kan onthouden ook al niet meer terugvinden na het drinken van een Buckler.
full
 
Ik ben H.O.G.life-member omdat ik deelneem aan hun organisaties.

Prima dat je life member bent van het HOG en dat je het daar naar je zin hebt, maar.... je gaat toch geen patch van 40 cm breed op je rug naaien om aan te geven dat je de rekening van €350,- aan Harley hebt betaald. _O- Dat is toch triest! ;(


CU HD4ever :]
 
om aan te geven dat je de rekening van €350,- aan Harley hebt betaald. _O- Dat is toch triest! ;(
CU HD4ever :]
Niet 350,00 € , maar 600,00 € voor mijn rekening en ik trakteerde mijn vriendinnetje op een Associate-life-membership aan 300,00 €.Ik pluk de dag en ben helemaal niet triestig.Morgen door Limburg tuffen, volgend week-end Winterberg in Sauerland. En jullie?
 
Terug
Bovenaan Onderaan