HOG

  • Onderwerp starter Anoniempje599
  • Startdatum
Yo Bonneville Ed, goed idee!!!! Motorrijden gaat verder dan een stukkie gassen! Sleutelen, drinken en slap ouwehoeren hoort er 100% bij!! Stukkie muziek op, gezellig, ik woon in je buurt dus euh.......?
 
Ik moet eerlijk toegeven dat niet alle chapters even goed zijn.Als er bij de wekelijkse ritten 30 tot 40 H-D deelnemen denk ik dat we van een goed functionerend chapter kunnen spreken.

Ik heb het allemaal meegemaakt. Na een uurtje rijden krijgen die fossielen pijn aan ' lé derrieré ' en wordt direct een pauze op een terrasje ingelast van 3 kwartier. De menukaart komt eraan te pas en dan wordt gevreten of het niets kost. Tijdens de brunch wordt dan druk de laatste aankopen 'bling bling' besproken, het wel en wee van de dealers en de toekomstig plannen om de bike verder op te sieren. Dit gaat zo de hele middag Zondagmiddag door en dan is het ( eindelijk *O* )tijd om terug naar huis te gaan.

Ik moet eerlijk toegeven dat niet alle chapters even goed zijn

Noem me eens een goed chapter? :N
Er is maar een manier om een goed functionerend HOG chapter te hebben en dat is zo gauw mogelijk een opheffings vergadering te organiseren. _O-

greetings HD4ever :]
 
Ieder zijn ding, zeg ik.....

Als we iedereen gewoon lekker laten doen wat ie leuk vindt, blijven we allemaal uniek, lijkt me wel zo prettig...........
 
Ja kijk, iedereen z'n ding laten doen is natuurlijk hartstikke mooi, maar als je niet oprecht bent in wat je uit wilt stralen vind ik het maar nep! Doen alsof je een stoere bink bent op een custom maar denken dat mijn shovel een panhead is uit 1938?????????? echt waar, als je er niks van snapt, hou dan je kop en blijf thuis! Zucht, dat is eruit, neem me niet kwalijk.
 
Yo, Bonneville, even wat steek woorden voor een geinige bijeen komst. Kunnen we zien of we op een lijn zitten: Biertje, snacken, Lekker muziekie( bij mij altijd rock 'n roll uit alle categorieen) C.C.R. Brian Setzer,Lynyrd Skynyrd, Southern culture on the skids, en natuurlijk veel Elvis!! Even de laatste bouten aandraaien en een stukkie knallen( en nooit harder dan 100! hahaha.) Wat zijn jouw steekwoorden? :]
 
Yo, Bonneville, even wat steek woorden voor een geinige bijeen komst. Kunnen we zien of we op een lijn zitten: Biertje, snacken, Lekker muziekie( bij mij altijd rock 'n roll uit alle categorieen) C.C.R. Brian Setzer,Lynyrd Skynyrd, Southern culture on the skids, en natuurlijk veel Elvis!! Even de laatste bouten aandraaien en een stukkie knallen( en nooit harder dan 100! hahaha.) Wat zijn jouw steekwoorden? :]


Baco, baco, rap en rock, baco, ouwehoeren, baco, sleutelen, rijden word pas lente
 
Ok, heb je je wielen al? Als je nog druk bent met meubelen kunnen we in ieder geval niet harder dan 100 hahahahaha! Heb je een foto van je project? 'k ben benieuwd.
 
ik meende dat hier over choppers ging ?
Fout gedacht dr.Bral, men had het beter bij TOURING geplaatst, het staat nu spijtig genoeg bij CHOPPERS, maar de TS handelt wel over de HOG.
dus op slot met dit kak topic zeg ik !
Neen, niet sluiten, hier leer ik de kandidaat-kopers kennen die binnen 8 jaar mijn moto zullen kopen om er een chopper van te maken *O*
 
HOG? Is dat dat klupje met zo'n Harley-only parkeerplaats.

Als je daar als gast uitgenodigd wordt dat je dan je niet-Harley ergens anders moet parkeren. Het liefst uit het zicht en anders gooien ze er wel een zeiltje overheen.



:r
 
Laatst bewerkt:
HOG? Is dat dat klupje met zo'n Harley-only parkeerplaats.

Als je daar als gast uitgenodigd wordt dat je dan je niet-Harley ergens anders moet parkeren. Het liefst uit het zicht en anders gooien ze er wel een zeiltje overheen.



:r

[knuppel in hoenderhok modus]

Dat geldt niet alleen voor de HOG, maar voor 90% van de "Harley dagen"

[/knuppel in hoenderhok modus]
 
Oudewater??? Ja, dat WAS altijd leuk maar afgelopen jaar viel vies tegen! Ze stonden er uit ellende zelfs handtasjes te verkopen!? Echt waar! Misschien was dat wel voor de HOG hahahaha.

Yo Ed, ben je al verder dan op de foto? Is dat een Le Pera metalflake zadeltje? Gaaf man, die heb ik in het zilver! Ken je die Triumpf van Maurice den Tillaard ( of zoiets)? Ook een gafe motor.
 
Oudewater??? Ja, dat WAS altijd leuk maar afgelopen jaar viel vies tegen! Ze stonden er uit ellende zelfs handtasjes te verkopen!? Echt waar! Misschien was dat wel voor de HOG hahahaha.

Yo Ed, ben je al verder dan op de foto? Is dat een Le Pera metalflake zadeltje? Gaaf man, die heb ik in het zilver! Ken je die Triumpf van Maurice den Tillaard ( of zoiets)? Ook een gafe motor.
Hey Sik, hoeisdienou ?
Oudewater is idd afgegleden nadat de 'locals' er niet zo veel zin meer in hadden en de nieuwe organisatie (satudarah) vergeten was e.e.a. te regelen.
Staan ze nog wel op de kalender voor dit jaar eigenlijk ?
 
Ha C.C., ja lekkerrrrrrr, mooi weer enzo, je snapt het wel. Eigenlijk niet eens meer gekeken of het dit jaar nog is. 'K ga die dag naar de h-d dag in Purmerend, is volgens zeggen erg gezellig, daarna naar Caddy's voor de "after D-day party". Allez goed met jou, en hoe verloopt het met je pandemonium?
 
Yo Sik,

Ik ben nu aan het blok bezig. Vedere onderdelen zijn onderweg. Wassel Peaunut Tank,
Moon olietank, Triumph achterwiel. Kortom ik moet nog veel doen.
 
Howdy ed,
Klinkt gaaf, 'k ben benieuwd. Keer een biertje/ Bacootje doen maar? Wil die ellende wel eens zien. hahaha
 
Terug
Bovenaan Onderaan