Camera op de motor

Hier de Sony HDR-AS20


full



Nog niet 100% overtuigd of ik het wel wil, camera op de motor. Je gaat toch (onbewust?) harder, platter rijden om maar geen saaie beelden te krijgen....
 
Hier ga ik even aanhaken :)

Ik kan een Drift HD op mijn motor monteren, maar het geluid is vanaf 50 km/uur ruk, dus ik zou een microfoontje willen installeren.
Weet iemand een microfoontje (3.5mm aansluiting) voor niet al te veel geld en het liefst zo klein mogelijk?
 
Rij zelf met een Innov K1 setje op mijn motor gemonteerd. (voorbeeld opname is terug te vinden bij de exlessers 2017 rit)
 
Hallo
Ben je tevreden van de sjcam 6 legend?

Ja en nee. Prijs/kwaliteit is uitstekend, maar je kunt de camera niet aansluiten op de 12v en tegelijkertijd een externe microfoon gebruiken. Het geluid is op zich best goed, maar ik wil graag het uitlaat geluid er "kristalhelder" op hebben.

Ik kan de externe microfoon dus wel gebruiken, maar dan is met een 1,5 uur de accu leeg.
 
sony fdr-3000x de enige echte voor op de moto.
perfect beeld en mooie kleuren.
alleen de aanschaf is nog wat prijzig.
film nu met de as-200 maar is net niet de fdr-3000x.
en wat het windruis betreft elke cam heeft er moeite mee....
 
Mijn hdr-az1 gaat fluiten in de wind (in de waterdichte behuizing). Zouden ze dat met de fdr-3000x hebben opgelost?
 
sony fdr-3000x de enige echte voor op de moto.
perfect beeld en mooie kleuren.
alleen de aanschaf is nog wat prijzig.
film nu met de as-200 maar is net niet de fdr-3000x.
en wat het windruis betreft elke cam heeft er moeite mee....
Ik heb hem gekocht tijdens de de mediamarkt exbtwactie

€440
 
Laatst bewerkt:
Ik rijd ook al een tijdje met de fdr x3000 rond. De stabilisatie is helemaal fantastisch, alleen moet ik nog wennen aan de korte opname tijd in vergelijke met de Drift GHost s die ik eerst in gebruik had. En het gebrek aan een simpele afstandsbediening zoals de drift had.

 
Ik rijd ook al een tijdje met de fdr x3000 rond. De stabilisatie is helemaal fantastisch, alleen moet ik nog wennen aan de korte opname tijd in vergelijke met de Drift GHost s die ik eerst in gebruik had. En het gebrek aan een simpele afstandsbediening zoals de drift had.


Ik kan de Sony FDR-X1000v op accupack aansluiten en er dan de hele dag mee filmen.
Werkt deze sony afstandbediening niet met de FDR x 3000 ?
Sony RM-LVR1 Remote Live-View

 
Ik kan de Sony FDR-X1000v op accupack aansluiten en er dan de hele dag mee filmen.
Werkt deze sony afstandbediening niet met de FDR x 3000 ?
Sony RM-LVR1 Remote Live-View


Dat zou inderdaad gewoon werken maar de camera was al duur zat. Daarnaast vind ik die afstandbediening zo'n 80 euro te duur. Ik zou gewoon graag een simpele willen alla de drift.

Een omdat de camera zelf niet waterdicht is geen ik hem altijd in de behuizing. Extra batterij bij me maar wederom mis ik de levensduur van de drift.

Zat in eerste instantie naar de drift 4k te kijken. Tot ik zag dat ze geen verwijderbare batterij met hebben. Alleen zo'n externe batterij accessoire. Dan ben je wat mij betreft als bedrijf verkeerd bezig en verlies je gewoon heel wat bruikbaarheid van het product.
 
@kato
Wat vind jij van het geluid van de tomtom bandit ?
Ik zit eraan te denken ook een tomtom bandit te halen maar lees toch wel vaak dat het geluid niet al te best is.
En dat zou zonde zijn op de motor.

Zijn hier meer mensen die met de tomtom bandit rijden? en wat is jullie mening over de cam.
En hoe hebben jullie het "geluidsprobleem" opgelost?
En tevens welke mounts voor op de motor gebruiken jullie?
 
Ik lees dat op de Bandit een externe microfoon aan te sluiten is. Daar moet je wel mee kunnen experimenteren en geluid goed krijgen.

Op mijn Sony kan ook een microfoon, maar de aansluiting is zo verdomd raar geplaatst dat rijden met microfoon gewoon niet gaat zonder modificaties.
 
Kan iemand mij hier vertellen hoeveel een 2e hands SJcam 4000 waard is?
Ik heb er laatst eentje langs de lekdijk gevonden, maar het lijkt me niks dat filmen.

Alleen de camera zelf geen accessoires.








:+
 
iemand met een go pro hero session ervaring? en kan je daar ook afstandsbediening met koppelen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan