Camera op de motor

balen. Probeer tomtom bandit te koppelen aan de smartphone (oneplus 3) helaas zonder resultaat :(. Bandit geeft aan dat hij verbonden is. Telefoon blijft hangen in het scherm 'er wordt verbinding gemaakt' Na minuut of 5 gaat hij weer uit dit scherm, en kun je het opnieuw proberen. Ook dan weer geen resultaat :N -O- Reset helaas ook geen succes.
 
Laatst bewerkt:
balen. Probeer tomtom bandit te koppelen aan de smartphone (oneplus 3) helaas zonder resultaat :(. Bandit geeft aan dat hij verbonden is. Telefoon blijft hangen in het scherm 'er wordt verbinding gemaakt' Na minuut of 5 gaat hij weer uit dit scherm, en kun je het opnieuw proberen. Ook dan weer geen resultaat :N -O- Reset helaas ook geen succes.
Moet je 'm bij instellingen vd telefoon niet eerst met de WiFi koppelen? En dan daarna het programmaatje laten draaien.
 
Klopt.
-App geinstalleerd.
-op Bandit naar Wifi menu.
-Op telefoon vervolgens bij instellingen van de telefoon de bandit selecteren en het wachtwoord aangeven.
-Bandit geeft dan ook aan 'verbonden met'.
-Op telefoon de app openen.
-In app klikken op 'tik om verbinding te maken'

-Telefoon geeft dan aan 'bezig met zoeken'.
Vrij snel daarna zie ik dan onderaan de camera ook staan). en deze selecteer ik dan.
-Vervolgens geeft telefoon aan 'verbinding wordt gemaakt'

En dan gebeurd er niks meer.
Android versie is 7.1.1 dus daar zou het niet aan moeten liggen.
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik een GoPro 4!

Prima beelden! :]

Alleen geluid is een ramp....windruis....
Daarom maar veel muziek in de filmpjes prakken. :P

Externe microfoon werkt ook niet bij mij....heel apart.


Een van m'n filmpjes.

:]
 
Laatst bewerkt:
Klopt.
-App geinstalleerd.
-op Bandit naar Wifi menu.
-Op telefoon vervolgens bij instellingen van de telefoon de bandit selecteren en het wachtwoord aangeven.
-Bandit geeft dan ook aan 'verbonden met'.
-Op telefoon de app openen.
-In app klikken op 'tik om verbinding te maken'

-Telefoon geeft dan aan 'bezig met zoeken'.
Vrij snel daarna zie ik dan onderaan de camera ook staan). en deze selecteer ik dan.
-Vervolgens geeft telefoon aan 'verbinding wordt gemaakt'

En dan gebeurd er niks meer.
Android versie is 7.1.1 dus daar zou het niet aan moeten liggen.

Dat zelfde probleem is er ook bij een oudere versie van Android?

Over die helmbevestiging:

Omschrijving GoPro Low Profile Helmet Swivel Mount (voor HERO Session)

Met de GoPro Low Profile Helmet Swivel Mount bevestig je jouw Hero Session action camera op de zijkant van een helm. Het beeld ziet er uit alsof je vanaf jouw schouder meekijkt tijdens een actie moment. Je kunt gemakkelijk tijdens het filmen de camera verschillende kanten op draaien. Zo film je wat er voor, achter, boven óf onder je gebeurt. In combinatie met de GoPro Hero Session is dit de meest compacte oplossing voor het filmen vanaf een helm.

Je zou het haast denken. Lijkt op een kogelgewricht?
 
Straks met Tomtom gebeldt. Prima service (Tot nu toe)
Verhaal voorgelegd, vonden dit een erg interessant probleem (Dat nog niet eerder was voorgekomen). binnen half uur na mijn telefoontje al een mailtje binnen met daarin verzoek het serienummer en versie van de app door te geven. Straks na het werk gelijk maar doen (heb de bandit thuis liggen)
 
Probleem waarschijnlijk gevonden. Net getest op een Huawei. Werkte camera ook niet op. Als ik in Google play store kijk zie ik: - Samsung Galaxy S4/S5/S6
- Samsung Galaxy S4 Mini
- Samsung Galaxy Note3/Note4
- Samsung Galaxy Note 10.1 (2014 Edition)
- HTC One M8
- HTC One Mini
- HTC One M9
- LG G2
- LG G3
- LG Nexus 5
- LG Nexus 4
- Asus Nexus 7
- Sony Xperia Z1
 
Ik gebruik een GoPro 4!

Prima beelden! :]

Alleen geluid is een ramp....windruis....
Daarom maar veel muziek in de filmpjes prakken. :P

Externe microfoon werkt ook niet bij mij....heel apart.


Een van m'n filmpjes.

:]

Wat voor externe mic heb je dan en welke adapter heb je om de mic op de gopro aan te sluiten ?

Ik heb een simpele "Sony" ext mic van Aliexpress aangesloten op de GoPro 4 en werkt best goed. Ik gebruik wel een orginele gopro adapter omdat dat best wel een kritische "link in de kabel" is
Stukje film om een idee te krijgen van de geluiskwaliteit:
 
Laatst bewerkt:
Een goede pro 4 begint pas boven de 400 EUR. Mij iets teveel voor iets wat ik niet extreem veel gebruik. Nu zag ik deze betaalbare go pro. Iemand daar ervaring mee? bol.com | GoPro HERO Session

Door de komst van de Hero 5 kukelen de prijzen van de Hero 4 naar beneden. Volgens mij nu rond de 300 euro voor een gopro 4 black en dat is de top camera van de 4 serie.
 
Laatst bewerkt:
Een goede pro 4 begint pas boven de 400 EUR. Mij iets teveel voor iets wat ik niet extreem veel gebruik. Nu zag ik deze betaalbare go pro. Iemand daar ervaring mee? bol.com | GoPro HERO Session
Ik heb zelf een Hero+ van nog geen €140,- en die is echt prima.


Het onderstaande filmpje is vanmiddag met een Denver ack8058 gemaakt en dat is beduidend minder dan de Hero+ maar de denver is dan ook negentig euro goekoper.


ik vind het meevallen.
 
Beeldkwaliteit op youtube vergelijken heeft geen nut; op youtube wordt alles teruggeschroefd naar ongeveer dezelfde kwaliteit.
Je moet het echt vergelijken op een full hd scherm of 4k scherm. Ik heb ook een Sony FDR X1000V naast de GoPro Hero 4 black camera: op youtube geen verschil te zien maar op mijn PC scherm of TV zie ik toch wel degelijk een verschil in beeldkwaliteit; vooral in minder zonnige omstandigheden.
Niet dat de Sony slecht is maar de Gopro is toch wat beter
 
Laatst bewerkt:
Zag dat Innovv een nieuwe camera heeft uitgebracht C5 (nieuwere versie van de oude C3)

Vind het eigenlijk jammer dat ze niet wat nieuws gedaan hebben met de K1

Maar denk dat de C5 voor velen ook wel interessant is
 
Ik heb zelf een Hero+ van nog geen €140,- en die is echt prima.


Het onderstaande filmpje is vanmiddag met een Denver ack8058 gemaakt en dat is beduidend minder dan de Hero+ maar de denver is dan ook negentig euro goekoper.

. Die kun je ook met app bedienen? Lees: direct zien wat gefilmd wordt?

ik vind het meevallen.
 
Zelf gebruik ik de GoPro session. Beeldkwaliteit is prima, beter dan mijn vorige GoPro Hero. Wel is het windgeruis ontiegelijk vervelend. Dan maar de audio extern opnemen vanuit m'n binnenzak, want wat is een motorfilmpje zonder het geluid van de motor :')
 
Ik moest even kijken wat je nou had geschreven, maar, inderdaad dat kan. Je installeert het programmaatje met de naam "Denver 8058" en heel de camera is te bedienen en in te stellen met je telefoon. De film die je maakt kun je ook op de telefoon afspelen en je kunt hem naar het geheugen van je telefoon overzetten. En dan zo weer op YouTube oid zetten. Het beeld is in vergelijking met de sony die ik heb wel minder te noemen maar voor het geld echt een prima camera.
 
Welke software gebruiken jullie om een filmpje te editen? Ik zoek een makkelijk programma die de volgende dingen kan:

Knippen
Samenvoegen
Tekst invoegen
Mogelijkheid voor muziek

Het programma hoeft niet te converteren, comprimeren enz enz, maar enkel om kunnen gaan met .mov bestanden.



P.s.: Ik heb nog nooit een filmpje gemonteerd en ben daarin dus een totale leek.
 
Ik gebruik een GoPro 4!

Prima beelden! :]

Alleen geluid is een ramp....windruis....
Daarom maar veel muziek in de filmpjes prakken. :P

Externe microfoon werkt ook niet bij mij....heel apart.


Een van m'n filmpjes.

:]

Al eens een externe geluidsrecorder overwogen?
Een Tascam of een Zoom heb je al voor minder dan 100 euro, stop je in een rugzakje en krijg je retestrak geluid mee.
Op Youtube zit een gast met de naam Schaaf, heeft leuke motorfilmpjes. In een van zijn filmpjes legt hij uit hoe hij zijn geluid goed krijgt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan