'98 R1 project Deathwish

botmans

MF'er
18 nov 2003
51
0
Apeldoorn
Mijn fighter:

'98er R1
Stalen remleidingen
LSL stuurdemper
Veypor digitale teller http://www.veypor.com
MGM Bikes.de kont/spatborden
Devil spruitstuk en open Sebring demper (dank aan Fighterama, :9 )
NOS set met purge valve en 2 gepolijste flessen

full
 
full


Alle elektronica toch nog onder de kont gekregen, NOS solenoids en de purge valve zitten op de plek van de EXUP motor, past allemaal mooi.

ToDo list:

De twee NOS flessen onder de kont maken
Spuiten

En ooit:
Ander stuurkuipje of alleen 2 chromen lampen
Koppelingsdeksel met ruitje
Grotere lachgas fles(sen) (heb nu 2x 10oz)
Mooie koelwaterslangen
Radiatorcover


Nu eerst maar 's rijden, :Y
Foto's volgen....

Kom maar op met commentaar!
 
Laatst bewerkt:
mooi ding :Y

blijft ie wit? want dat is weer eens wat anders dan oranje _O-


uitlaatje is het net niet..
mischien de pijp die onder je voetsteun doorloopt iets inkorten zodat het geheel wat verder naar voren komt?



EDIT:
To do list: spuiten..
welke kleur wordt het?
 
ziet er strak uit mooie lijn,ik zou hem wit houden voordat je gaat rijden wel ff de ketting smeren is volgens mij als ik het zo zie nog niet echt vaak gebeurd.gr ivo. 8-)
 
Mooi!
Ik zou 'm wit laten. Twee mooie chrome koplampjes erop. En inderdaad de uitlaat... ik hou niet echt van zoveel bochtenwerk, ik zou de achterkant mooi vrij houden en een demper dicht bij het blok houden. Buell stylie, of (waarschijnlijk makkelijker) 2006 R1.
 
R1 kunnen hele mooie streetfighters worden/zijn. Een heel mooi voorbeeldje staat op de MGM-site waar je het kontje vandaan hebt..... Wordt dat de inspiratiebron?

R1 met NOS..... vraag me af wat je daar mee moet (behalve dat het er wel stoer uit ziet). *O*
 
Ok was ik weer terug van terras, teller kostte iets van 280 gloof ik, besteld op streetfightes-usa.com. Deathwish wordt de naam denk ik en N2O the way to go, lekker dubbelzinnig :o Uitlaat blijfy wel voorlopig zo. misschien demper iets inkorten.

Kleur nog geen idee, had hele tijd in de kop om de oude Yamaha racing erop te doen, maar na een photoshopje toch minder:

full


En ja, net stukje proef gereden en ding komt nu toch al een stuk sneller omhoog dan met de clip-ons. Dus lachgas alleen in >3 we zien wel...

Sta op instortem, weltrusten
 
Euhm, vertekend de foto of zit dat achterlicht er scheef in??
of staat de kont er scheef op?

Kont zit er perfect op, alleen het gat voor het achterlicht is niet helemaal recht :( De kont is zowiezo niet 100% symmetrisch, valt op zich niet zo op.

Die fighter van MGM was niet echt de inspiratie, vond deze kont wel mooi en m'n originele plan was om de flessen in de kont te maken zodat de kranen bovenuit steken naast het achterlicht en daar leek deze me wel ideaal voor. Heb d'r nog 's over nagedacht en zie mezelf dat wel weer verkloten, :z

Dus maar gewoon de twee flessen onder de afdekplaat, net zo makkelijk en net zo mooi.
 
Kleur nog geen idee, had hele tijd in de kop om de oude Yamaha racing erop te doen, maar na een photoshopje toch minder:

Die kleurstelling is prima hoor, hij komt alleen niet mooi uit bij een alu-kleur frame, lekker zwart spuiten :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan