xv1000 chopper

bloebs

Rookie
11 okt 2005
27
2
waarland
na jaren in de schuur gestaan toch maar in elkaar bouwen dat ding want er ligt een sportster klaar om op te bouwen volg het project....kale opbouw,balhoofdplaten 5 graden met bussen bij l&l sjaak gekocht,druppeltank via vehikel bij de chopperdokter laten verlassen zodat ie op de xv past (was tank voor hd softail) hagon schokbrekers korter model via roukema en alle shit eraf geslepen
full
 
Laatst bewerkt:
carters laten ontchromen,alle gouden shit eraf,met dremel schoonmaken en met vht en motip spuiten,daarna met verfstripper verhitten en losse delen bakken in de oven als moeders niet thuis

Bijlage: chop2.jpg
 
Laatst bewerkt:
koplamp en meter breed stuur op vehikel gescoord ,binnengas bij de chopperdokter en het zadel is carolien aan het maken,het schiet al op,morgen de remmerij in orde maken laatste dingen bijspuiten en dan het lastgste......de bedrading de tank moet ook nog gespoten worden dat laat ik door een paar polen doen, goed en goedkoop

Bijlage: chop5.jpg
 
Op die rare blokbevestiging & de witte risers na....... :Y

'Ben benieuwd naar het eindresultaat.









Waarom zo wit?
 
Ik vond matzwart ook altijd de enige goede kleur voor een motor.. tot ik vorig jaar op een beurs in Duitsland een helemaal witte motor zag....
Ooit wil ik ook nog wel zoiets, maar dan moet ik eerst meer centjes hebben.
Voorlopig hou ik het maar bij lowbudget matzwart
 
Gaaf, weer eens wat ander !

en dit kijkt even makkelijker ;)

full



Door in je bericht [imgatt*] te zetten (maar dan zonder *) komen de foto's in het berich, denk wel om het formaat, max 100kb)
 
Ik vind een wit frame helemaal niet fout. Heb er zelf ook over na gedacht.. maar bij gebrek aan een doorslag gevend idee... ga ik nu voor enkel blanke lak.
 
de hele dag met de remmen in de weer geweest ,alles schoongemaakt in de ontvetterbak,wat een ideaal apparaat en dat voor 39 euries.....in de vht lak gezet en vanochtend vroeg voordat moeder en kind beneden zijn afgebakken de oven.straks de boel in elkaar zetten is dat ook weer klaar.
full
 
Laatst bewerkt:
Bloebs,
je bent heel goed bezig, welk merk heeft die koplamp, vind ik een bijzonder geslaagd exemplaar.
Nooit vergeten de keuken opgeruimd achter te laten ;)
 
motorcycle storehouse type arizona 901877 maar heb m op vehikel gekocht afgedinkt naar 45 euro .de remmerij is mislukt,ik had de oude keerringen gebruikt en dat ging dus niet.morgen maar bestellen,weet iemand misschien wie zuks levert?op motozoom en roukama is niks te vinden.wel het binnengas gemonteerd en staat super,zo nu naar t cafe
full
 
het frame is de achterkant vanaf geslepen,nieuwe spatbordsteunen erop gelast en klaar,6 graden balhoofdplaten voor gemonteerd met bussen ever de vorkpoten.het bouwjaar is 1985,us model
 
was dus naar de ardennen geweest op leenfiets naar boele's place(geweldig daar!!)compleet natgeworden zowel van binnen als buiten,foto van piekema(overleden)hangt aan de muur,bedankt boele en annemarie en henny!!!
full

 
Terug
Bovenaan Onderaan