Breda / Oosterhout e.o deeltje nr 2

Wanneer weekendje luxemburg

  • 4/5/6 AUG

    Stemmen: 5 26,3%
  • 11/12/13 AUG

    Stemmen: 0 0,0%
  • 18/19/20 AUG

    Stemmen: 2 10,5%
  • 25/26/27 AUG

    Stemmen: 12 63,2%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.

BadBoy46

Die hard MF'er
28 nov 2004
878
0
Oosterhout
Jaja deel 2 alweer!!! *O* *O*

De voorgangers van dit topic:
Breda / Oosterhout e.o
Breda?
wie rijd er in Breda en omgeving?


Aankomende ritten:

MegaMeeting:
Datum: 24 September. Zo rond de klok van 11 uur. te veenendaal
- Badboy46



Foto's van MF'ers uit oosterhout en omgeving:

Kevinsfanclub:

full


ngamo:

mfnigga4mj.jpg


Badboy46

full


MissNitro:

full


haar CBR:
full


haar VTR:
full


PDvD:

full


Party Marty:

zie rode pijl ;)
Foto=VTWMKMRT


en zijn bike:
Foto=YC4NPTL8



 
Laatst bewerkt:
De 28ste moet ik werken (en maarten waarschijnlijk ook), maar 4 juni kan je me erbij zetten. Zet er dan ook meteen bij dat we met lekker weer een terrasje gaan pakken langs het strand (dan hoeven de mensen die daar niet van houden zich niet op te geven)

4 juni: verzamelen: MAC O'hout? Vertrek: 11.00 uur?
 
He, deel twee *O*

Verder nix te melden, maar ik wou jullie deze bijdrage toch niet onthouden. Hoe is het eigenlijk met die maat van jou badboy? Daar hoor je zomaar ook weinig meer van, gaat ie niet mee de 28e of de 4e?
 
@tinus: ik zou niet weten waar die uithangt, niet op mf in ieder geval :X maar zal binnenkort eens langs gaan, volgens mij weet hij ook niet pcies hoe het werkt! keven en ik zijn hem nog tegen gekomen met zijn nieuwe auto!!

@kevin: heb het even verandert vertrek 11 uur en een terrasje aan het strand... zal van de week eens even kijken waar we heen kunnen gaan! ;)
 
De 28ste moet ik werken (en maarten waarschijnlijk ook), maar 4 juni kan je me erbij zetten. Zet er dan ook meteen bij dat we met lekker weer een terrasje gaan pakken langs het strand (dan hoeven de mensen die daar niet van houden zich niet op te geven)

4 juni: verzamelen: MAC O'hout? Vertrek: 11.00 uur?
De 28e moet ik officeel wel werken ja, maar ik heb die week tentamens, dus misschien dat ik werk laat schieten en gewoon ga motorrijden :) Ik heb de 28e ook een feestje in Maastricht, dus ik moet nog eens goed nadenken over wat ik ga doen :P
 
De 28e moet ik officeel wel werken ja, maar ik heb die week tentamens, dus misschien dat ik werk laat schieten en gewoon ga motorrijden :) Ik heb de 28e ook een feestje in Maastricht, dus ik moet nog eens goed nadenken over wat ik ga doen :P

ik zet je er wel bij ;) en dan kijken we tegen die tijd nog wel even ;)
 
@PDvD: hmm jij heb ook al veel op de planning staan ;) hoe lang ben je weg voor dat rondje europa??

@N*E*R *D : ik was het niet, zat nl op school ;)

@Speedygsxr: vanmiddag was ik het niet, ben net terug van een stukkie rijden dus dan kan je me wel gezien hebben ;)
heb nu ook een MF sticker dus ben nu makkelijk te spotten ;)
 
@PDvD: hmm jij heb ook al veel op de planning staan ;) hoe lang ben je weg voor dat rondje europa??

@N*E*R *D : ik was het niet, zat nl op school ;)

@Speedygsxr: vanmiddag was ik het niet, ben net terug van een stukkie rijden dus dan kan je me wel gezien hebben ;)
heb nu ook een MF sticker dus ben nu makkelijk te spotten ;)

Rondje Europa doen we in een kleine 2 weken. De 18e juni vertrekken de 29ste terug. Totaal iets van 3800 km dus valt best mee.
 
Goeiesmorgens iedereen!

Kom net m'n bed uitgekropen en zie dat het weer nou niet echt geweldig is. Denk wel dat ik zo nog ff stukkie ga rijden. Nog meer liefhebbers?

greetz, Jazzy
 
Goeiesmorgens iedereen!

Kom net m'n bed uitgekropen en zie dat het weer nou niet echt geweldig is. Denk wel dat ik zo nog ff stukkie ga rijden. Nog meer liefhebbers?

greetz, Jazzy

Zo, da's even geleden dat ik jou voor 't laatst heb zien posten. *D

Maar 't weer is inderdaad niet best met al die regen en wind :N . Ik ga zo eerst
maar eens in bad, en daarna waag ik misschien ook nog wel een poging buiten als het even droog blijft. :X
 
Zo, da's even geleden dat ik jou voor 't laatst heb zien posten. *D

Maar 't weer is inderdaad niet best met al die regen en wind :N . Ik ga zo eerst
maar eens in bad, en daarna waag ik misschien ook nog wel een poging buiten als het even droog blijft. :X

Klopt ja, vanwege studie/werk stond ik even een paar weekjes op standby.
hmmm..tis nu net weer droog hier....zie je misschien onderweg nog wel.

greetz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan