Je eerste Knee-Down

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als we plaatjes gaan plaatsen...oke' :)
Hier is te zien dat ik mijn R1 niet echt plat legt(het was niet warm dus de bandje's bleven te koud),is dus niet nodig.

Dit is mijn mooiste actiefoto(opname)..niet echt zuiver maar.....voor mij :P
misc.php


Bijlage: 320x01killerr.jpg
 
Als we plaatjes gaan plaatsen...oke' :)
Hier is te zien dat ik mijn R1 niet echt plat legt(het was niet warm dus de bandje's bleven te koud),is dus niet nodig.

Dit is mijn mooiste actiefoto(opname)..niet echt zuiver maar.....voor mij :P

Edit: plaatje weer weggehaald :+
 
Tsja dan mijn mooiste ook maar meteen: Niet echt plat maar wel erg lekkere foto!

Hulde aan Paul :}

Fabian_GSXR.jpg
 
Laatst bewerkt:
dubbel........ ;)

Mooie lokatie :} en shot...Fabian....volgend jaar ikke dus.....op die plaats :P
 
Op zondag 10 november 2002 11:50 schreef edraket het volgende:
....en 's morgens zit ik voor de tent minuten UREN lang met de broek op m'n schoot naar m'n slider te kijken. Als ik opkijk zie ik een maat van me me aankijken zo van: Wat ben jij allemaal aan het doen :?
Waarop ik tegen hem zeg: "MOOI HE ;)

Ik denk dat het bij mij ongeveer zo gaat worden komend jaar... :) :) :)
(ben nu nog knie maagd)
 
Afrit Oosterwolde v/d A7. Met 25kw ZX6r Oefenen oefenen, maar er niet zoveel druk achter zetten als sommigen (ik moet en zal die (*&^%knie slijten). Ik vond de hellingshoek veel belangrijker dan die knie. Was best cool maar na een paar weken en veel sliderplezier later is dew bijzonderheid er wel vanaf.

Op de circuitavond in L'stad heb ik bewust geprobeerd om zo min mogelijk knie te slijten, maar toch zo plat mogelijk te gaan :]

Nog NOOIT op een rotonde gedaan (vieze bende vaak die dingen)
 
Mijn eerste kneedown is een jaar of 6 geleden op m'n eerste motor een kawasaki KR1-S.
Ik had hem een half jaartje en toen kwam er een pak met knee-sliders en die zaten er niet voor niets op natuurlijk.
Naar lang oefenen lukte het nog niet zo, maar toen ik samen met @rno op zijn vfr400 ging oefenen ging het al beter omdat je dan bij elkaar kan kijken hoe ver je nog moet.
Toen we eens een dagje ge-oefend hadden gingen we elk onze eigen weg en onderweg naar huis toch nog even dat mooie bochtje gepakt.... en schraap :}
Dolgelukkig metteen even langs m'n neef gereden om het te laten zien. :)
Toen @rno het hoorde is hij de volgende dag weer aan het oefenen geweest en toen lukte het hem ook. :)

"ouwe" kneedownfoto op m'n GSX-R cicuitdag Assen 2000.
Assen%202000%203.jpg
 
Jaja ik heb dus eindelijk op zondag 3 november een nieuw pak gekocht met slides erop. En binnen een uur had ik hem aan de grond :} :} en 2 bochten later ook mijn andere knie. Schrikken deed ik er gelukkig niet van, Waar ik wel van schrok was mijn steppie die ik een paar dagen later aan de grond reed. :( We hebben wel gelijk een foto van mij kneedown kunnen schieten. Hulde aan de fotograaf. :} :}
full
Danny kneedown
 
Laatst bewerkt:
Jaja ik heb dus eindelijk op zondag 3 november een nieuw pak gekocht met slides erop. En binnen een uur had ik hem aan de grond :} :} en 2 bochten later ook mijn andere knie. Schrikken deed ik er gelukkig niet van, Waar ik wel van schrok was mijn steppie die ik een paar dagen later aan de grond reed. :( We hebben wel gelijk een foto van mij kneedown kunnen schieten. Hulde aan de fotograaf. :} :}
(Afbeelding) kneedown

Je kijkt alleen zo boos :+

;)
 
Mijn eerste kneedown was op 5 mei 2001, 2 dagen voor mijn eerste circuitdag op Zolder, en ik moest dus effe goed oefenen, dacht ik ;) . Op De Baars, de meesten wel bekend. Op mijn thundercat, die ik net een week had. Op de FZR600R daarvoor was het me nooit gelukt, maar met de Cat na een paar rondjes al vrij vlot. Eenmaal het hek van de dam volgde er al snel meer....

full



Grtzz HagaSan.

 
oefenen oefenen op klaverbladen met leren pak en wat denk je. rij een keer in spijkerbroek door een uitnodigende bocht......knie kapot, broek kapot en smile op mijn gezicht. sindsdien altijd pak aan.
 
mijn eerste kneedown was in alkmaar op de beverkoog industrieterrein...na tijdje oefenen ff..kort sgraap...dat was erg leuk zeg maar...
dit was vorig jaar in juli...(2001 dus).
 
Op zondag 10 november 2002 17:02 schreef Haga-San het volgende:
Mijn eerste kneedown was op 5 mei 2001, 2 dagen voor mijn eerste circuitdag op Zolder, en ik moest dus effe goed oefenen, dacht ik ;) . Op De Baars, de meesten wel bekend. Op mijn thundercat, die ik net een week had. Op de FZR600R daarvoor was het me nooit gelukt, maar met de Cat na een paar rondjes al vrij vlot. Eenmaal het hek van de dam volgde er al snel meer....

(Afbeelding)


Grtzz HagaSan.

Heeft dat nog een speciale reden dat het met de Fizzer niet lukte?
 
Mijn eerste KD was ergens in Juni, de avond na een MF-meeting...
Was wel geinig, reed met Revolution, Sander900RR en Gertjan op Heerenveen, oefenen, oefenen, oefenen.

Steeds verder ernaast hangen en die knie steeds verder uitsteken net zolang tot me knie zeer deed van het pak oprekken. Maar uiteindelijk is het wel gelukt, alleen op het moment dat ik dus een KD had, d8 ik dat ik het klitterband aan het losmaken was, zo voelde het. Dus op het rechte stukje, ikke voelen of die slider nog wel goed vastzat... ksnapte er nix van... Weer oefenen en weer dat gevoel... Eindelijk werd ik wakker... ff kijken, ja hoor... een heel klein schaafplekje, precies op het midden van de slider.
Daarna is het me ook niet meer gelukt...

Trouwens... misschien wel een beetje teveel gepusht voor die KD want ik reed nog maar 3 maanden ofzo...
 
kzal geen namen noemen, maar sommige moeten er wel schandalig naast hangen om in godesnaam het afsalt te raken... geen porum.

Het gaat toch primair om bochtensnelheid, dacht ik, en om je grondspeling te vergroten ga je ernaast hangen...


mijn eerste kd?
geen idee... waarschijnlijk oprit vanaf "de Meer" naar de A10, lekker korte bocht.
 
Mijn eerste kneedown was deze zomer..
Had me motor ook pas in juni.
Ik hing er altijd wel naast en ging hard genoeg rond over hoevelaken maar het voelde niet lekker om me knie uit te steken. Had meer gevoel en beter controle als ik hem tegen de kuip hield.. Maar op ee gegeven moment was me snelheid zohoog dat me knie tussen het wegdek en de kuip kwam te zitten en dus de grond raakte en daarna was het steeds ietsje uitsteken en hij raakte de grond..Maar gebruik hem niet zo snel alleen als ik echt hard wil gaan. gebruik hem dan als sensor hoe diep ik zit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan