Nieuwe SV650S deel IV

Status
Niet open voor verdere reacties.

CasGas

MF veteraan
30 mrt 2003
2.856
70
Achterhoek
Aangezien de DB weer gecrashed, maak ik maar een nieuw topic aan.

Deel 1
Deel 2
Deel 3

Ik wil graag alle bijzonderheden bijhouden in dit topic, zoals belangrijke linkjes en dergelijke. Informatie waar dus veel naar gevraagd wordt, als we dat lekker hier bijhouden blijft het misschien wat overzichterlijker, zonder 10x dezelfde vraag..

Laat je horen zou ik zeggen!

Veel gevraagde informatie:

Bekijk de volgende post voor het uitschakelen van je PAIR systeem:

Post van Vonkenboer in topic 'Nieuwe SV650S deel IV'

Hier een handleiding voor het demonteren van een SV kont.
Hiero! (Rechter muisklik en opslaan als)

Heb je problemen of vindt je de voorvering niet fijn? Zie hier het docje van Knaapie, met zijn verslag aan HK Suspension te Uden.

Met dank aan Knaapie voor de handleidingen!


Hier een behoorlijk aantal handleidingen (in het Engels), waaronder het uitschakelen van het PAIR systeem, een 180 achterwiel ipv 160, R6 gashendel monteren en nog veel meer!
Die vindt je hier weer.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

sinds 3 weken ben ik de gelukkige eigenaar van een SV uit '04. Nu wordt het wel tijd om die "iets te grote "kentekenplaathouder te vervangen voor een kleiner exemplaar. Deze heb ik inmiddels binnen, dus ik heb ff gekeken hoe ik dat grote geval eraf kan krijgen. Maar ik kom er niet uit.... :?
Kan iemand mij vertellen hoe dit gaat of weet iemand een site waar dit duidelijk op beschreven staat?

Thx,
Maus
 
Hoi,

sinds 3 weken ben ik de gelukkige eigenaar van een SV uit '04. Nu wordt het wel tijd om die "iets te grote "kentekenplaathouder te vervangen voor een kleiner exemplaar. Deze heb ik inmiddels binnen, dus ik heb ff gekeken hoe ik dat grote geval eraf kan krijgen. Maar ik kom er niet uit.... :?
Kan iemand mij vertellen hoe dit gaat of weet iemand een site waar dit duidelijk op beschreven staat?

Thx,
Maus

Je moet in ieder geval de hele achterkant demonteren om die taartschep eraf te halen. Maar ik kan zo geen site vinden waar dat beschreven staat. Misschien andere mensen wel.
 
Hoi,

sinds 3 weken ben ik de gelukkige eigenaar van een SV uit '04. Nu wordt het wel tijd om die "iets te grote "kentekenplaathouder te vervangen voor een kleiner exemplaar. Deze heb ik inmiddels binnen, dus ik heb ff gekeken hoe ik dat grote geval eraf kan krijgen. Maar ik kom er niet uit.... :?
Kan iemand mij vertellen hoe dit gaat of weet iemand een site waar dit duidelijk op beschreven staat?

Thx,
Maus
Kijk hier maar eens -> Manuals.

En hier vind je een kentekenplaathouder.
 
Hoi,

sinds 3 weken ben ik de gelukkige eigenaar van een SV uit '04. Nu wordt het wel tijd om die "iets te grote "kentekenplaathouder te vervangen voor een kleiner exemplaar. Deze heb ik inmiddels binnen, dus ik heb ff gekeken hoe ik dat grote geval eraf kan krijgen. Maar ik kom er niet uit.... :?
Kan iemand mij vertellen hoe dit gaat of weet iemand een site waar dit duidelijk op beschreven staat?

Thx,
Maus
Maus, stuur me even een mailtje. Ik heb een Word document met de ontmanteling van de kont in woord en beeld. :)
 
jij post het 1e plaatje? ;)

sv0jm.jpg

Toch niet :+ Hey peter wij hebben dezelfde motor en ook nog eens hetzelfde pak *O*
 
Laatst bewerkt:
Gaat er nog iemand van de (belgische) SV'ers hier naar de Motorfreaks Ride-Out op Croix-en-Ternois? Kom op mensen, tis een gave baan en het wordt vast gezellig. :Y En geen geluidslimiet. })
 
Knaapie, ik ben ook erg geinteresseerd in dat word document! Zou je het mij ook willen mailen????

Thanx,
Mieke
 
You have mail Mieke.

@CasGas: volgens mij hebben we de eerste kandidaat voor de eerste post gevonden: het taarschep remover guide documentje. :)
 
Op de tank waar de knieën tegenaan zitten komen steeds meer kleine plekjes, heeft iemand enig idee of die weg te krijgen zijn met een wondermiddel? Poetsen met normale Turtle Wax lukt in iedergeval niet.

gr Patrick
 
Op de tank waar de knieën tegenaan zitten komen steeds meer kleine plekjes, heeft iemand enig idee of die weg te krijgen zijn met een wondermiddel? Poetsen met normale Turtle Wax lukt in iedergeval niet.

gr Patrick

Daar heb ik ook last van ;( Ziet er niet uit!! Maar ik heb ook geen zin om er zon kneiter lelijke bagster/tankhoes op te zetten. Iemand een idee?
 
Iemand nog sv(s) specifieke tips omtrent lange tripjes? Ik rijd eind deze maand naar zuid frankrijk.. :)

Thanks
 
Je hebt van die doorzichtige stukken folie kopen in de vorm van de zijkanten van je tank. Die kan je er op plakken waardoor je in ieder geval niet meer plekjes krijgt. Die plekjes wegkrijgen, dat zal denk ik helaas niet meer lukken.

http://www.thetankslapper.biz/online-store/scstore/main.htm

He, heb jij ook zo'n ding besteld dan? En bevalt het? Ik heb nu ook folie erop zitten, maar dat is er toen niet goed opgebracht en moet dat altijd nog veranderen. Nu zag ik jouw link en dat lijkt me we handig omdat het al op maat is.
 
He, heb jij ook zo'n ding besteld dan? En bevalt het? Ik heb nu ook folie erop zitten, maar dat is er toen niet goed opgebracht en moet dat altijd nog veranderen. Nu zag ik jouw link en dat lijkt me we handig omdat het al op maat is.
Nee, ik heb ze zelf niet. Misschien heb ik er wel last van, maar dan is het niet te zien vanwege de zilveren kleur.
 
Je hebt van die doorzichtige stukken folie kopen in de vorm van de zijkanten van je tank. Die kan je er op plakken waardoor je in ieder geval niet meer plekjes krijgt. Die plekjes wegkrijgen, dat zal denk ik helaas niet meer lukken.

http://www.thetankslapper.biz/online-store/scstore/main.htm

Jammer dat het kwaad nu al is geschied. Maarja eens kijken of er met commedant cleaner of iets dergelijks nog wat van te maken is. Anders tzt maar een keer naar de spuiter brengen. En dan gelijk van die folie erop.

gr Patrick
 
Jammer dat het kwaad nu al is geschied. Maarja eens kijken of er met commedant cleaner of iets dergelijks nog wat van te maken is. Anders tzt maar een keer naar de spuiter brengen. En dan gelijk van die folie erop.

gr Patrick

Als je 'm goed over laat spuiten met twee lagen blanke lak erover heb je er nooit geen last meer van en hoef je er geen folie overheen te plakken :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan