Big Twin

Stond vorig jaar op campind de Toerstop en trof daar rijen gave choppers aan. Meestal ouwe shit( positief bedoeld) en doorleeft, maar wel met veel uitstraling. Helaas waren bijna al die gasten "Anti- Bigtwin"om dezelfde reden als alles wat hierboven wordt genoemd, maar dan nog wat erger. En dat is jammer, want er rijdt genoeg moois rond. '(
 
Stond vorig jaar op campind de Toerstop en trof daar rijen gave choppers aan. Meestal ouwe shit( positief bedoeld) en doorleeft, maar wel met veel uitstraling. Helaas waren bijna al die gasten "Anti- Bigtwin"om dezelfde reden als alles wat hierboven wordt genoemd, maar dan nog wat erger. En dat is jammer, want er rijdt genoeg moois rond. '(

precies, een zelfbouwchopper heeft meer verhaal dan zo'n geassembleerd catalogus hok. En wat mij betreft maakt het geen zak uit wat voor blok er in hangt, maar door de massive overload aan Harley zie ik graag eens wat anders :Y
 
Ik weet het niet... ik schrijf wel eens stukjes voor een Engels blad. Eigenlijk omdat men in Nederland kennelijk geen interesse heeft in wat anders dan custom Harleys. En dat terwijl er zoveel andere prachtfietsen rondrijden. De Engelsen vinden die low-budget bikes prachtig, dat geeft hen inspiratie om zelf iets te bouwen. Toen ik daar eens had voorgesteld om een reportage over een Harley chop te schrijven, reageerde de editor zowat allergisch. Maar misschien heb je gelijk en kan ik weer eens iets bij BT proberen in te sturen.

Doen !
 
Wat ik niet begijp is dat hier op het forum mensen zijn met heel coole bike's en mensen die schrijven of fotograferen voor BT (en soms komt er dan een leuke fiets in de BT)!!!
 
Yo Reload, kom jij als Belg nog naar Hofstade next sunday? Ik shovel zeker even langs. Ben er nog niet eerder geweest. Misschien staan daar echte choppers?
full
 
Zelf vind ik dit soort dingen leuk
worden binnenkort ook wel een paar woorden aan vuil gemaakt :Y
Maar men holt niet direct naar de Zodiac om spulletjes te kopen. Dus voor een heftig gesponsored blad wellicht niet interessant?

full
 
Yo Reload, kom jij als Belg nog naar Hofstade next sunday? Ik shovel zeker even langs. Ben er nog niet eerder geweest. Misschien staan daar echte choppers?
(Afbeelding)

Ik heb spijtig genoeg minder fijne verplichtingen!! Wouw er graag bij zijn maar moet naar comunie van nichtje!!! :( :( :(
 
Wat ik niet begijp is dat hier op het forum mensen zijn met heel coole bike's en mensen die schrijven of fotograferen voor BT (en soms komt er dan een leuke fiets in de BT)!!!
Misschien zijn die mensen al aan de beurt geweest ? Of zijn in andere magazines al aan de beurt geweest. Dit zeg ik omdat er wel wordt opgelet wat de concurrentie doet (al lukt dat niet altijd)
En voorlopig weet ik alleen dat FD werkelijk iets heeft bijgedragen.
 
Misschien zijn die mensen al aan de beurt geweest ? Of zijn in andere magazines al aan de beurt geweest. Dit zeg ik omdat er wel wordt opgelet wat de concurrentie doet (al lukt dat niet altijd)
En voorlopig weet ik alleen dat FD werkelijk iets heeft bijgedragen.

Begrijp me niet verkeerd he ChopperCase er staat nog veel goeds in de BT maar ik vindt het, het laaste jaar echt minder!! Als je ziet wat freeway laat zien of BSH!! Maar van de Nederlandstallige boekjes nog steeds nummer 1 voor mij!!! Wat heb je nog buiten Big Twin voor de nederlandstallige markt? De blotte wijven van Easy rider en in Belgie is het nog erger :(


Mishien een oproep doen op het forum om iets in te sturen over hun bike's?
 
Laatst bewerkt:
yo floris bestaat bsh eigenlijk nog wel en awol?

AWoL niet meer, BSH wel; 'heb een abo. Is volgens mij op dit moment het enige goeie blad, de complete 'oude' crew van AWoL is daar ook nog steeds actief. Mooie, normale, down to earth fietsen afgewisseld met wat blinbling, maar vooral veel Engelse humor.
 
Magazines als BSH, Ironm horse of Freeway zijn geweldige mags die mij ook beter liggen dan bv Bigtwin. Maar als ik kijk naar wat er in de lage landen rondrijdt denk ik dat de markt er hier gewoon te klein voor is. De Zodiac en MCS fietsen hier willen gewoon wat er in de BT staat........... denk ik :?
 
AWoL niet meer, BSH wel; 'heb een abo. Is volgens mij op dit moment het enige goeie blad, de complete 'oude' crew van AWoL is daar ook nog steeds actief. Mooie, normale, down to earth fietsen afgewisseld met wat blinbling, maar vooral veel Engelse humor.

AWOL is helaas niet meer. BSH is redelijk goed, veel jappen, veel down to earth bikes (2 van mijn motoren, waar ik best trots op ben :) ) 100% biker niet te vergeten, met een voorliefde voor ruwe zelfbouw, jappen en ratbikes. en een minimum aan Harleys en een allergie voor USA-worship, trends en blingbling. :}
 
Laatst bewerkt:
Conclusie :

Beste BT
in uw volgend nummer graag
- een rat bike
- Nog meer knukkel's, bobbers en 60's chops
- Coole bikes van gewoone mensen
- Veel meer foto's van FD
- Iets minder Harley's
- Reportages over party's
- Minder bling bling
- Minder bold on toestanden

en vergeet ik nog iets
 
Conclusie :

Beste BT
in uw volgend nummer graag
- een rat bike
- Nog meer knukkel's, bobbers en 60's chops
- Coole bikes van gewoone mensen
- Veel meer foto's van FD
- Iets minder Harley's
- Reportages over party's
- Minder bling bling
- Minder bold on toestanden

en vergeet ik nog iets

niks meer aan toe te voegen :}
ratbikes en coole bikes van gewone mensen regelt ome Floris wel O-)
Onze eigenste Nederlandse trots, de Warthog survivalbike, stond deze maand trouwens nog in een fijn Engels blaadje. Hier wat scans ;) http://www.rbrp.nl/zines/06_warthog_page.html

De tijden van Ratatoille uit de Freeway gaan herleven })
Voor Geronimo wordt dit jaar waarschijnlijk ook nog een fles inkt open gedraaid. :Y
 
Laatst bewerkt:
helemaal mee eens
en dan de ECHTE streetfighters, op de Engelse manier })

Engels/Duits/nederlands..

Als er maar duidelijk aan te zien is dat de eigenaar er een akelige hoop werk in heeft gestopt om het ding ZELF te verbouwen...

Ik denk dat Bigtwin het blad voor motorverbouwend nederland moet worden.. persoonlijk interesseerd het me werkelijk geen ruk waar iemand op rijdt... als het maar niet standaard uit de showroom komt..
 
volgens mij zijn er zat broodschrijvers die niet van die zodiac mcs fietsen houden (he wieringa ?) maar als ze een ander stukkie maken wordt het gewoon niet in BT geplaatst dus dan verdienen ze niks meer....ze moeten wel zeg maar willen ze kunnen vreten
 
R.stolker kwam er al snel achter na de oprichting van de BT, dat er in nederland zonder (sponsoring) reclame geen grote overlevings kans was.
Dus het werd al gauw : Geen kritiek op harley techniek......... en veel ruimte voor de paar grote handelaren en af en toe een leuk of goed artikel over de prive sleutelaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan