quote:
quote:Op donderdag 01 juni 2006 20:32 schreef =lvt= het volgende:
Grote ronde hooggeplaatste koplamp en een laag voorspatbordje en hij is af![]()
quote:Op donderdag 01 juni 2006 21:40 schreef zoran het volgende:
[...]
Ja lijkt me ook zeker vet, maar een setje motard(achtige) velgjes staat hoger op m'n lijstje![]()
Dus als iemand een goedkoop setje weet![]()
quote:Op donderdag 01 juni 2006 21:56 schreef Martijntje het volgende:
[...]
Eerst vork veranderen, dan velgen. Anders kun je straks wéér alles passend maken.
Vork zou als het goed is zonder problemen moeten passen als je een CR250 van rond 1990 pakt of een CR500 vork van eind jaren 80.
Vorkje zal rond de 150 kosten ofzo met een beetje geluk.
quote:Op donderdag 01 juni 2006 20:32 schreef =lvt= het volgende:
Grote ronde hooggeplaatste koplamp en een laag voorspatbordje en hij is af![]()
quote:Op donderdag 01 juni 2006 21:56 schreef Martijntje het volgende:
[...]
Eerst vork veranderen, dan velgen. Anders kun je straks wéér alles passend maken.
Vork zou als het goed is zonder problemen moeten passen als je een CR250 van rond 1990 pakt of een CR500 vork van eind jaren 80.
Vorkje zal rond de 150 kosten ofzo met een beetje geluk.
quote:Op vrijdag 09 juni 2006 14:50 schreef zoran het volgende:
By the way, heeft iemand misschien een bedradingsschema?
Ben m'n draadboom aan het opknappen en vereenvoudigen maar zo'n schema is daar wel erg handig bij...
quote:
quote:Op vrijdag 09 juni 2006 19:11 schreef the rednas het volgende:
(Afbeelding)
dat is dus mijn nx650...
heb er gisteren een XR600 carburateur op gezet, moet alleen nog even een paar dagen wachtten totdat ik mijn open luchtfilter binnenheb.
dan gata meteen de heel luchtfilterbak er af, en misschien gaat de accu er ook wel af, eerst eventjes kijken of ik het koppelingsdeksel en kickstarter benodigdheden van een cr600 over kan zetten.
verder heb ik geprobeerd een xr600 aluminium achterbrug er in te krijgen, maar dat lukt niet zo 1,2,3 aangezien het linksysteem te veel afwijkt, tenzij ik een kortere schokdemper zou pakken.
nu ook nog een USD voorvork regelen en monteren, dan staat er verder nog een op de lijst met dingen welke ik er nog aan wil doen: grotere remschijf pas maken met eventueel een 4 zuigertang en endere hoofdremcilinder en stalen leiding, dan nog een iets lichtere tandwielverhouding, en een enkele demper wat weer voor een paar kilo gewichtsbesparing moet zorgen.
ook wil ik alle overbodige troep er af hebben.
duovoetsteunen zijn er af, luchtfilterbox is er af, geen knipperlichten etc, cockpit gaat er waarschijnlijk nog van af etc...
quote:Op vrijdag 09 juni 2006 15:48 schreef Martijntje het volgende:
rem meuk is wss niet over te zetten.
Als je niet wilt kutten kun je het beter niet doen.

quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:37 schreef beat het volgende:
@ the rednas, zie ik daar nu een xr carb? en een at achtervelg?
en als je electra naar je luchtfilterkast verhuist komt er zeker een conisch filter op de carb?

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1