Harleydag Apeldoorn ?

wat op zich ook vrij kansloos is is dat ik op dit moment in het cafe zit te internetten terwijl iedereen hier voetbal kijkt op de bigscreen... ;(
 
Goeie actie Doc!
Wellicht worden ze hier blij van:
full
 
Nope, ga eens http://www.circuit-zandvoort.nl/events/2006/pinksterraces/ (iets) met 4 wielen doen.
 
ik ben met mn pa geweest ik vond het best wel tof veel customs enzo dat geluid in de binnenstad is egt gruwelijk als een groepje choppers voorbij rijden })
 
Ben er ook geweest, aantal mooie HD's was op 1 hand te tellen...

customs :? :?
fabrieksaf fietsen, en doktoren die een ander stuur hadden gemonteerd....

Wel geteld 4 mooie fietsten gezien, en nee geen foto's gemaakt...

Wat een KUT volk liep daar rond zeg :r
 
Weer een lang weekend naar een party in Duitsland geweest. Lange dagen, korte nachten, veel Jackie-cola. Dan heb je er na 4 uur weer 400 km. opzitten, sta je bij de pomp bij Bodegraven ff een peukie te doen, een '86 en '87er intruder, blubber, vliegen, vol bepakt. (En dan die koppen van ons....). Komt er zo'n groepie droeftoeters naar binnen rollen op van die 25.000+ verchroomde reclameborden.

Staan ze je een partij goor aan te kijken....Pfffff.

Toen ik ze 10 minuten later ff voor Rotterdam met 160 voorbij knalde slingerden ze van schrik. Hihihihihi.
 
Weer een lang weekend naar een party in Duitsland geweest. Lange dagen, korte nachten, veel Jackie-cola. Dan heb je er na 4 uur weer 400 km. opzitten, sta je bij de pomp bij Bodegraven ff een peukie te doen, een '86 en '87er intruder, blubber, vliegen, vol bepakt. (En dan die koppen van ons....). Komt er zo'n groepie droeftoeters naar binnen rollen op van die 25.000+ verchroomde reclameborden.

Staan ze je een partij goor aan te kijken....Pfffff.

Toen ik ze 10 minuten later ff voor Rotterdam met 160 voorbij knalde slingerden ze van schrik. Hihihihihi.

Heel Apeldoorn stond gisteren vol met dat soort types....

motoren die nog nooit regen hadden gezien, behalve tijdens het wassen...
:Z
 
ben ook nog ff geweest, sfeertje was wel gezellig maar voor de motoren hoef je er inderdaad niet heen te gann...
 
Gelukkig heb ik mijn tijd dan beter gebruikt...
Daarbij, na de Norrtalje show kan ik me ook niet voorstellen nog mooiere
bikes te vinden de komende zomer.
 
wij zijn ook maar 2 uurtjes geweest ofzo, biertje, burgertje en weer vut..

Je hebt schijnbaar wel indruk gemaakt daar; ze hebben http://www.apeldoorn-actueel.nl/fotoalbums/2006/jun/eHarleydagApeldoorn/p1000550.html (je) gelijk gepaint op een spatbordje.
:+
 
Jongens SPAREN is de boodschap en volgend jaar met zen allen naar Nortalje, als je dan niets gezien hebt dan ben je oftewel blind of heb je stront in je ogen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan