vraag voor de 1340 shovel experts

shitzooi

MF'er
30 nov 2005
147
0
sneek
hallo een vriend van mij heeft een 1340 shovel met een super E ,

erop, ik heb het idee dat enorm te veel benzani krijgt, welke sproeier bezetting hoort hierin thuis, luchtfilter is gewoon een standaard S&S teardrop

BVD
 
denk dat ie al veel beter loopt, als je er gewoon benzine in gooit, benzani is nog nooit een motor beter van gaan lopen, en te veel al helemaal niet
 
:z euhhh mah jij niet begrijpe ikke snap ??


sorry de volgende keer zal ik mijn vraag in net nederlands posten...

maar welke sproeier bezetting hoort er in ?
 
tja, sorry maar daar heb ik nou net geen ervaring mee, mischien dat een van de shovel rijders je hier meer over kan vertellen, en aan de bougies kan je al heel aardig zien of ie te veel krijgt of niet.
 
kijk hier maar een op en dan onder aan de pagina "http://www.zodiac.nl/Uk/Bbook2005/Chapter%2006/index.html "
 
Ik zou die vraag hier ff stellen; zitten een paar hele slimme mannen met heeeeeeel veel ervaring.


No offence for the wizz-kidz hier, maar voor "echt" technische vragen zit er op het prikbord toch iets meer ervaring..................over het algemeen.
 
Er staan goede manuals op de S&S site en daar staat het volgende tabelletje in:

full


Maar het is idd erg afhankelijk van je uitlaat en luchtfilter (vandaar dat er geen specifieke sproeier staat, maar een range), dus even naar de bougies kijken.
Laten afstellen bij een zaak kan nooit kwaad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan