Heeft iemand..

'Flyin' Dutchman

MF veteraan
9 sep 2004
1.126
0
toevallig nog een horse shoe olietank liggen voor de verkoop..?

Voor m'n Panhead rigid frame..

Geen deuken en geen side fill a.u.b.

Danny F., Case misschien...???

Thanks!

Maurice
 
toevallig nog een horse shoe olietank liggen voor de verkoop..?

Voor m'n Panhead rigid frame..

Geen deuken en geen side fill a.u.b.

Danny F., Case misschien...???

Thanks!

Maurice

Volgens mij staat er één op marktplaats, in nette schadevrije staat...
vraagprijs 150 treuro's geen idee of die prijs redelijk is, kan hier ook niet controleren of ie er nog op staat (werk)

Zoek op old school...

Succes!
 
Laatst bewerkt:
Thanks guys!

Da's alvast iets! 'K zal eens kijken of die ene wat is...



Enne Bral.. 'K had eerst een deal met ene mijnheer uit Salinas die er één voor me ging maken, maar daar heb ik toch maar vanaf gezien vanwege het formaat (te klein in mijn ogen) en de $$$'s.
Nu heb ik een heel cool idee en daar is toch een horse shoe voor nodig. You bet it's gonna look good! ;)
 
Thanks guys!

Da's alvast iets! 'K zal eens kijken of die ene wat is...



Enne Bral.. 'K had eerst een deal met ene mijnheer uit Salinas die er één voor me ging maken, maar daar heb ik toch maar vanaf gezien vanwege het formaat (te klein in mijn ogen) en de $$$'s.
Nu heb ik een heel cool idee en daar is toch een horse shoe voor nodig. You bet it's gonna look good! ;)

Graag gedaan, keep us posted voor wat betreft je project..
 
Graag gedaan, keep us posted voor wat betreft je project..


Haha!! 'T project.... Da's makkelijk. 'K heb hier een mock-up staan met m'n eigen blok, een frame van Knukkel, een springer die er niet in komt, en een achterwiel met een verkeerde backing plate..
Frame en vork zitten nog op de boot. Als alles mee zit komt het eind juni aan in Rotterdam. Dan kan het feest beginnen!!
 
Haha!! 'T project.... Da's makkelijk. 'K heb hier een mock-up staan met m'n eigen blok, een frame van Knukkel, een springer die er niet in komt, en een achterwiel met een verkeerde backing plate..
Frame en vork zitten nog op de boot. Als alles mee zit komt het eind juni aan in Rotterdam. Dan kan het feest beginnen!!

Start dan ff een topic.. kunnen we het volgen...

;)

geen springer??
is dat die springer die je te koop had staan?
 
Als ie voor de verzsgerij is dan heeft Marcel van bikehospital er nog 1 liggen. Brand neu. Zeg maar dat ik je gesturd heb. Dan betaal je meer.
 
Als ie voor de verzsgerij is dan heeft Marcel van bikehospital er nog 1 liggen. Brand neu. Zeg maar dat ik je gesturd heb. Dan betaal je meer.


Slow.. Hij is idd wel voor de verzagerij. Is dat er één zonder side fill en zonder verf/chroom..?


Gixxer... Die springer die 'k heb verkocht was van een vriend van me. Die 45 springer van mij komt zonder twijfel volgend jaar terug in de Trump.
 
full
 
Thanks guys!

Da's alvast iets! 'K zal eens kijken of die ene wat is...



Enne Bral.. 'K had eerst een deal met ene mijnheer uit Salinas die er één voor me ging maken, maar daar heb ik toch maar vanaf gezien vanwege het formaat (te klein in mijn ogen) en de $$$'s.
Nu heb ik een heel cool idee en daar is toch een horse shoe voor nodig. You bet it's gonna look good! ;)
ik ben erg benieuwd....ik gok op een smal stuurtje iig... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan